Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ultra Bra

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   24.8.25 15:29:31

Olenko ainoa ihminen, joka vihaa kyseistä bändiä niin, että oksennus tulee, kun nimikin sanotaan??

Re: Ultra Bra

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   24.8.25 15:30:12

Olet, useimmilla ihmisillä on hyvä tai edes jonkinlainen maku.

Lähettäjä: Mää 
Päivämäärä:   24.8.25 15:30:50

Siis minä INHOAN

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.8.25 15:30:54

Mahdollisesti. Eihän tuo ihan terveeltä kuulosta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.8.25 15:32:50

Inho on liian voimakas sana, mutta en kyllä pidä :((

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   24.8.25 15:33:13

Suosittelisin käsittelemään asian jossakin, ei ole tervettä vihata jotain asiaa noin paljon, ja vielä jolla ei pitäisi olla omaan elämään mitään vaikutusta?

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   24.8.25 15:34:01

Saan vihata mitä haluan

Lähettäjä: hate 
Päivämäärä:   24.8.25 15:35:07

Niinpä. Minäkin vihaan esim. aloittajan kaltaisia jästipäitä.

Lähettäjä: On 
Päivämäärä:   24.8.25 15:40:01

Sadetakki kommareiden tekotaiteellista paszkaa.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   24.8.25 15:44:40

Täällä yksi joka ei pidä niiden musiikista, helvetillistä huutamista. Viha on liian voimakas ilmaisu, enemmänkin inhoan, inhoan muutenkin tuon tyylistä musiikkia. Mutta olen ratkaissut asian sillä, etten kuuntele niiden musiikkia.

Päivämäärä:   24.8.25 15:45:51

Suosittelisin käsittelemään asian jossakin, ei ole tervettä vihata jotain asiaa noin paljon, ja vielä jolla ei pitäisi olla omaan elämään mitään vaikutusta?

Ei olekaan ja esimerkkinä eläinaktivisti joka oli tuomittu käräjillä 15 vuotiaan mm. solvauksesta ja perättömästä lasusta syynä 15 vuotiaan hymiö hirvenmetsästykseen kannattamiselle.

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   24.8.25 15:47:40

Onpa erikoinen keskustelu. Mahtaa näin negatiivisia jauhavilla ihmisillä olla ikävä elämänasenne.

Miten IHMEESSÄ "kommarit" liittyvät ko. bändiin? Ei mitenkään! Jotain rajaa jo. :D

Hyviä kappaleita, ja eilinen konsertti oli UPEA. Omasta nuoruudesta muistaa kaikki sanat ulkoa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.8.25 15:49:40

Hesarin ylihehkuttamaa vassaripaskaa.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   24.8.25 15:50:28

Juuri niin. Vassaripaskaa

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   24.8.25 15:50:33

En pidä minäkään.

Lähettäjä: Se syy sitten 
Päivämäärä:   24.8.25 15:51:32

Musiikkimaku on jokaisen oma asia. Ei siitä kannata kauheasti kinata. Voisit kyllä kertoa jonkun syyn tuohon vihaasi jos pitää erikseen avautua aiheesta. Muuten on melko lapsellinen "minä minä" juttu taas.

Minä tunnistan tässä yhtyeessä sen -70 luvun taistolaisen kuorolaulun jota joutui väkisin sietämään lapsuudessani.
En pidä siitä mutta on heillä tuo jonka pystyn kuuntelemaan, "Sinä lähdit pois", ihan hyvä biisi.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   24.8.25 15:53:28

Aika outoa antaa jonkun bändin ja musiikin mennä noin ihon alle :D Olisiko taustalla kuitenkin joku ihan oikea ongelma?

Lähettäjä: ouipio 
Päivämäärä:   24.8.25 15:59:14

Sanoitusten kirjakielimäisyys ärsyttää.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   24.8.25 17:28:28

Ymmärrän, ettei kaikesta tykkää ja saattaa jopa inhota, mutta kukaan ei pakota kuuntelemaan sellaista musiikkia ja olsennusrraktio on aika paha reaktio, jolle lähtisin itse ainakin selvittelemään syytä.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   24.8.25 17:31:13

En ole koskaan ymmärtänyt ultra bran hehkutusta, mutta on monia muitakin bändejä, joiden musiikki ei ole makuuni. Suhtaudun kuitenkin heihin neutraalisti. Kiva, että heillä on faninsa ja faneilleen on sopivaa musiikkia.

Lähettäjä: Juukuli 
Päivämäärä:   24.8.25 20:52:42

"Minä tunnistan tässä yhtyeessä sen -70 luvun taistolaisen kuorolaulun jota joutui väkisin sietämään lapsuudessani.
En pidä siitä mutta on heillä tuo jonka pystyn kuuntelemaan, "Sinä lähdit pois", ihan hyvä biisi."

Onhan siellä Anni Sinnemäki ollut piisejä rustaamassakin, on ollut Kerkko Koskisen kumppani jossain vaiheessa. Meillä ei onneksi taistolaislauluja kuunneltu kotona, mutta kieltämättä samankuuloista.

Päivämäärä:   24.8.25 21:17:00

En pidä kys. bändistä ja kauppakeskuksessa työskentelevänä alkoi kyllä pieni viha nousemaan, kun keskuksen mainoksissa parin minuutin välein oli keikan mainos kera "MINÄ SUOJELEN SINUA KAIKELTA" rallatuksen kera :D Kuuntele tuota sitten monta tuntia.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   24.8.25 22:01:21

Empiirisen kokemukseni perusteella varmasti olet ainoa. En ole tähän ikään mennessä ainakaan törmännyt kehenkään muuhun, joka oksentaisi kun Ultra Bra mainitaan.

Lähettäjä: Lätäkköön 
Päivämäärä:   24.8.25 22:21:21

Iha p..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.