Lähettäjä: k
Päivämäärä: 24.8.25 12:47:56
Arvasitte oikein, B olisi tuleva työ. Työmatka ei sinänsä hirvitä minua, sillä tie on tosi hyvää isohkoa tietä, ei kauheeta ruuhkaa, mutta kuitenkin pikatietä perille asti. Tykkään ajaa autoa, joskus 10 vuotta sitten minulla oli 30 km työmatka.
Minulla ei myöskään ole (enää) lemmikkejäkään, joilta työmatka-aikani olisi pois. Enkä ole ottamassa lemmikkiä siis, tämä tarkennuksena. Vapaa-ajan harrastukset eivät ole aikatauluihin sidottuja. Lisäksi itse työ tuossa B-työpaikassa olisi jo vaihtelevan fyysistä, joten siitä tulisi osa päivän liikuntamäärästä samalla. Tiedän siis työpaikan muuta kautta, joten siksi osaan kertoa niin tarkasti. =) Myös miehen harrastukset ajoittuvat usein tuohon työpäivän jälkeiseen aikaan, joten ei olisi häneltäkään pois. Illat meillä on aina yhteistä aikaa ja vapaata.
Tuota olen juuri miettinyt, siis työn mielekkyyttä! Koen nykyisen työn lähes pakkopullaksi usein, ja työviikko menee rämpien läpi jotenkuten. Kaipaan työhöni mielekästä sisältöä ja sitä en A-työpaikassa saa vaikka mitä tekisin.
Uskoisin, että työmatkan pidentymisestä huolimatta työpaikan vaihdos tekisi mulle hyvää.
|