Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Torin "Onko tää vielä?"

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   24.8.25 08:40:17

Ai että ottaa päähän nämä kyselijät. Eikö voi samalla vaivalla laittaa sen "ostaisin tämän" -viestin, sen vastauksesta selviää kyllä, jos se ei olis enää myynnissä.

Tosin jos myyjä on niin välinpitämätön, että roikottaa muualla myymiään tavaroita torissa, hän ei luultavasti myöskään jaksa käydä vastailemassa turhiin kyselyihin.

Re: Torin "Onko tää vielä?"

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.8.25 08:46:06

No kun en ole ostamassa vaan jos on vielä myynnissä niin voin alkaa hieromaan kauppaa ja kysymään lisätietoja.

Päivämäärä:   24.8.25 09:01:56

Ilmoitukset yleensä melko kehnoja, ei tulisi mieleenkään laittaa ostan tämän.
Ja helpompi kysyä ensin onko tämä vielä kun alkaa kysellä lisätietoja yms

Päivämäärä:   24.8.25 09:24:24

Niin monta kertaa olen saanut vastauksen ”meni jo” kun olen ilmoittanut ostavani. Nykyään aina ensin kysyn ”vieläkö on vapaana”.

Päivämäärä:   24.8.25 09:26:05

”Niin monta kertaa olen saanut vastauksen ”meni jo” kun olen ilmoittanut ostavani. Nykyään aina ensin kysyn ”vieläkö on vapaana”.”

Tämä. Ja usein haluan tinkiä tai muita lisätietoja, joten ensin kysyn, että onko edes enää vapaana

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   24.8.25 09:26:08

Koeta kestää! Koettelemukset jalostavat.

Lähettäjä: Aussie 
Päivämäärä:   24.8.25 09:33:37

Yllättävän usein tavara on myyty tai hukassa. Laitan sitli "haluaisin ostaa tämän", jollen osta toridiilillä. En jaksa keskustella - edes netissä.
Ai mutta olenhan mä täällä.

Päivämäärä:   24.8.25 09:36:56

"Koeta kestää! Koettelemukset jalostavat."

Kiitos! Ihan turhasta siis valitan, jos tää on kerran ihan normaalia. Voisko ihmiset vaan käyttää toridiiliä ja sitä osta hetiä, niin ilmoitus poistuu heti kun tuote on myyty, eikä tartte ylimääräistä selvitellä..

Päivämäärä:   24.8.25 09:40:02

"Ai mutta olenhan mä täällä."

Samoin. Mut täällä voikin vastata reilusti ja suoraan, jos joku on ihan idiootti. Tekis mieli torissakin vastata, miten kyselijä ei tajua, että totta kai tavara on myynnissä, koska ilmoitus on näkyvillä.

Lähettäjä: Lilli 
Päivämäärä:   24.8.25 09:41:48

"Tekis mieli torissakin vastata, miten kyselijä ei tajua, että totta kai tavara on myynnissä, koska ilmoitus on näkyvillä."
Koska niin usein se ei ole myynnissä. On unohdettu poistaa ilmoitus.
Miten sinä et sitä tajua

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.8.25 09:43:59

Mä kirjoitan aina "Jos tämä on vielä myynnissä niin ostan, laita tilinumero"
Tai jos haluan vain kysyä jotain niin "Onko tää vielä saatavilla? Onko .......(kysymys tähän)"
Ei koskaan pelkkää "onko vielä myynnissä". Kaupat mahdollisimman vähillä viesteillä, yhteen viestiin aina kaikki asia.

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   24.8.25 09:49:02

Kysyisivät edes jotain! Yrittänyt tässä päästä muutamista tavaroista/kalusteista eroon ja ilmoituksia kyllä katsotaan ja niitä merkataan suosikeiksi mutta siihen sitten jääkin.

Lähettäjä: Havre 
Päivämäärä:   24.8.25 09:49:12

Minulle on Facebookissa käynyt monesti niin, että joku kysyy, onko myymäni tuote vielä saatavilla, ja huomaan viestin heti ja vastaan, että on. Kyselijä huomaa viestini heti. Sitten hän alkaa mykäksi eikä teekään mitään sillä tiedolla, että tuote on vapaana. :D MIKSI TEETTE NÄIN? Mikä ihmeen järki?

Päivämäärä:   24.8.25 10:02:01

"Niin monta kertaa olen saanut vastauksen ”meni jo” kun olen ilmoittanut ostavani. Nykyään aina ensin kysyn ”vieläkö on vapaana”."

Näin. Joko on mennyt tai on varattu jollekin.

Päivämäärä:   24.8.25 10:33:10

"
"Tekis mieli torissakin vastata, miten kyselijä ei tajua, että totta kai tavara on myynnissä, koska ilmoitus on näkyvillä."
Koska niin usein se ei ole myynnissä. On unohdettu poistaa ilmoitus.
Miten sinä et sitä tajua"

Tämäpä.

Laitan yleensä viestiin, että "Voisin ostaa tämän jos vielä on vapaana?" Ja kyselen tietoja jos muistan/jaksan, mutta en yleensä tämän enempää jaksa viestitellä tässä kohtaa kun se vastaus tosiaan on todella usein se, että on jo myyty.

Päivämäärä:   24.8.25 12:22:28

"Koska niin usein se ei ole myynnissä. On unohdettu poistaa ilmoitus.
Miten sinä et sitä tajua"

En kyllä vaan tajua. Miten nämä ihmiset selviää muusta elämästä, jos se ilmoituksen poistaminen on niin vaikeaa? Ja jos myyjällä roikkuu torissa ilmoituksia, mitkä on jo myyty, niin tuskin se siellä torissa päivystää vastailemassa noihin kysymyksiin. Koska silloinhan se älyäis myös poistaa jo myydyt tavarat.

Päivämäärä:   24.8.25 12:55:15

”En kyllä vaan tajua. Miten nämä ihmiset selviää muusta elämästä, jos se ilmoituksen poistaminen on niin vaikeaa? Ja jos myyjällä roikkuu torissa ilmoituksia, mitkä on jo myyty, niin tuskin se siellä torissa päivystää vastailemassa noihin kysymyksiin. Koska silloinhan se älyäis myös poistaa jo myydyt tavarat.”

No älä tajua. Jostain syystä saan usein kuitenkin vastauksen ”myyty jo”. En tiedä miksi poistaminen on niin vaikeaa. Ikinä en ole torissa mitään myynyt.

Päivämäärä:   24.8.25 13:30:52

"En kyllä vaan tajua. Miten nämä ihmiset selviää muusta elämästä, jos se ilmoituksen poistaminen on niin vaikeaa?"

Mistäpä ostaja sen tietäisi.

Lähettäjä: ööy 
Päivämäärä:   24.8.25 14:01:13

Miksi niitä lisätietoja ei voi kysyä jo ekassa viestissä? Miksi pitää käydä viikon mittainen kirjeenvaihto, jossa kirjoittaa yhden kommentin vuorokauden välein sen sijaan, että kysyisi jo ekassa viestissä niitä lisätietoja?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.