Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aina yksin

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.8.25 18:06:08

Itsenäinen työ ja hevoset kotona. Yksinäinen olo.

Re: Aina yksin

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   23.8.25 18:24:33

Sama täällä, toisaalta myös osittain oma valinta, mutta välillä kovin yksinäistä tämä elämä.

Lähettäjä: Nelli 
Päivämäärä:   23.8.25 18:27:04

Missä päin asut? Yksinäisiä on paljon nykyään, etenkin meissä, joilla hevoset on kotona.

Päivämäärä:   23.8.25 18:58:13

Missä voi kohdata

Lähettäjä: Ko 
Päivämäärä:   23.8.25 19:02:18

Sama!
Ei vaan löydy kavereita.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   23.8.25 19:32:39

Joo, olisi kiva, jos olisi vertaisporukkaa! Täälläkin melko itsenäinen etätyö ja hevoset omassa kotona. Yksin naisena maatilalla, ei ole paljoa ukkojakaan jonossa :D. Josko kavereita pitäisi ennemminkin sitten etsiä.. Keski-Suomi alueena täällä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.8.25 19:47:52

Niin minäkin. Tapana sanoa että järki lähtee kun ei ole muuta juttuseuraa kuin höperö äiti ja hullu kissa. Vaikkakin ilman tuota kissaa pää leviäisi tosissaan.

Päivämäärä:   23.8.25 20:25:44

Vitsi, mä tulisin niin mielelläni apukäsiksi ja juttukaveriksi tollaselle kotitallille. Taukoa ollut hevosharrastuksesta ja kaipuu hevosten pariin on kova mutta en oikein tiedä mihin sitä suuntaisi. Ratsastuskouluun en halua kun ratsastus ei oo se juttu mitä kaipaan vaan ylipäätään hevosten pariin ja tallitöihin. Missä päin Keski-Suomea "Niin" mahdat olla?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   23.8.25 20:41:26

Tähti : Lähellä Jyväskylää. Tollanen diili olisi ihan mahtava, kun minulla ei ratsuksi soveltuvia otuksia olekaan :) Täytyisi tehdä varmaan nimetön sähköposti tänne, jos täältä oikeasti löytyisi apukaveria :)

Päivämäärä:   23.8.25 21:49:08

Niin, olen myös Jkl lähistöltä ja kiinnostaisi kyllä tietää enemmän otuksistasi ja sijainnistasi. Ymmärrän jos et täällä halua kertoa, mutta jos sähköpostin laitat niin voin sulle viestiä laittaa. Olen 40+ maalaisjärkinen ja autoileva naisihminen. :)

Lähettäjä: Diudiu 
Päivämäärä:   23.8.25 23:31:28

Voi vitsi, tuo "niin" :in paikka ja seura kuulostais mahtavalta, oisimpa lähempänä keski-suomea🙈 jos joku on pohjanmaan akselilta niin huutakaa hep :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.