Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kehutaan hyviä miehiä!

Lähettäjä: Pah 
Päivämäärä:   23.8.25 15:32:24

Tuota ahdistelu/r*iskaustopaa kun luin itkua ja yrjöä pidätellen aamupäivällä, alkoi tuntua, että maailma on täynnä toinen toistaan vastenmielisempiä äijiä. Omatkin kokemukset lapsuudesta ja nuoruudesta tulivat elävästi mieleen.

Pakko oli käydä halaamassa omaa ihanaa, turvallista ja aidosti kilttiä miestäni. On niitä sellaisiakin, onneksi.

Tämä ei ole mikään not all men -huudatus, vaan olisi kiva kuulla teiltä muiltakin, millainen on hyvä mies. Se, ettei ahdistele, pahoinpitele tai r*iskaa, on bare minimum, mutta hyvä alku!

Aloitan kehumalla omaani. Hän on joka tilanteessa luotettava, haluaa hyvää ihan kaikille, äärettömän empaattinen. Eläin- ja lapsirakas. Hän on vastuuntuntoinen ja huolehtivainen. Osaa myöntää virheensä ja oppii niistä. Olen hirmu onnekas kun saan olla hänen kanssa!

Toinen hyvä mies on mun pikkuveli. Parempaa isää en voisi kuvitella, käsittämätöntä miten hän pystyy siihen kaiken sen jälkeen, miten meidän faija on häntä (ja minuakin) aikoinaan kohdellut. Ihailen myös hänen kykyään panostaa itselleen rakkaaseen musaharrastukseen, missä hän on ihan järkyttävän hyvä :) silti bändihomma ei ole pois perheeltä.

On monia muitakin, mutta tässä alkajaisiksi.

Re: Kehutaan hyviä miehiä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.8.25 15:52:27

Mulla on elämässä niin monta ihanaa miestä! Olen lesbo joten ei kumppanina, mutta muuten perheessä ja lähipiirissä, työkavereita. Hauskoja, parasta vitsailuseuraa. Kilttejä ja avuliaita, käsittämättömän sitkeitä ja rakastavia, herkkiä, luovia, aikaansaavia, hyviä kuuntelemaan, fiksuja.

Lähettäjä: djd 
Päivämäärä:   23.8.25 15:54:50

Kenen mielestä on hyvä mies, kenen mielestä ei...

Esim. itse tiedän miehiä, jotka ovat todella "hyviä miehiä" selvin päin. Ihan käsittämättömän hienoja olentoja. Mutta vain selvin päin.

Kännissä käytös sitten muuttuu. Ei karseaksi ällötykseksi ja örveltäjäksi, vaan alkaa olla seksuaalista vihjailua viestitellen tai liian lähelle tulemista naamatusten nähdessä.

Tuollaisia miehiä en pidä hyvinä miehinä.

Lähettäjä: Pipo 
Päivämäärä:   23.8.25 15:56:28

Noi toi oma mies hoitaa kaikki eläimet, jotta minä saan harrastaa omia juttujani.
Kyllästyin eläimiin jotka olin siis itse hankkinut, mutta minulle tuli muita mielenkiinnon kohteita.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.8.25 16:13:23

Kohta monipiste tulee haukkumaan minua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.8.25 16:18:33

Minulla on ihana mies, ja kaveripiiri on niitä pullollaan. Aidosti tasavertaisia kumppaneita ja vanhempia.

Lähettäjä: Pah 
Päivämäärä:   23.8.25 16:19:50

"Päivämäärä23.8.25 16:13:23

Kohta monipiste tulee haukkumaan minua."

Sovitaanko että tässä topassa ei haukuta ketään? Ei miehiä eikä naisia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.8.25 16:32:25

Mulla on aivan ihana mies! Aika pian yhteenmuuton jälkeen sairastuin vakavasti ja miehen harteille jäi kotityöt, koirasta huolehtiminen ja toki paljon on joutunut minuakin hoitamaan. On hoitanut kolme muuttoakin ihan yksin.

Hän on hyvin hellä ja rakastava puoliso, joka on aina puolellani. Hän on fiksu ja nokkela, enkä ole koskaan tavannut hauskempaa miestä. Hän jaksaa edelleen olla paras tsempparini, kehuu paljon ja antaa kiitosta niistä pienistä asioista mitä kykenen tekemään.

Ei juo, ei polta, ei uhkapelaa… On hyvä ystävä ystävilleen, hyvä veli siskolleen ja välittävä poika äidilleen ja isovanhemmilleen. On sitä ihmissorttia, joka tulee kaikkien kanssa toimeen, muttei ole kynnysmatto.

Ihana veli minulla on myös, hän on äärettömän tunnollinen ja osaava. Jos päättää jotain opetella niin opettelee niin perusteellisesti, etten aina ymmärrä mistä hän löytää motivaatiota (taitava on ollut aina lähes kaikessa). Hänellä on lievä autismi, joka varmaan selittää tuota asiaa. Veljeni on äärettömän avulias, kohtelias ja herttainen. Hän voi olla monen mielestä ehkä hieman omituinen, mutta ei ole epäsosiaalinen… On todella aito ihminen. Ostaa myös maailman parhaimmat lahjat (silloin kun ostaa :D), osaa jotenkin aina tietää mitä toinen ei edes tajua tarvitsevansa.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   23.8.25 16:36:48

Mun mielestä aika paljon kertoo jo se, että pitää tehdä erikseen topiikki hyvistä miehistä. Miksei sellaista tulisi mieleen tehdä naisista? Niinpä...poikkeus vahvistaa säännön.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   23.8.25 17:09:57

Minulla oli hyvä isä, nyt jo kuollut. Lisäksi nuoruudessani oli useampikin hyvä mies ystävänä. Puolisoni on myös hyvä mies, yhdessä oltu jo 35 vuotta.

Lähettäjä: Epäsuosittu mp 
Päivämäärä:   23.8.25 17:14:37

On paljon hyviä miehiä. Sellaisia, jotka käyvät tavallisissa töissä ja hoitavat kotiaan ja ovat helliä ja mukavia. He eivät vaan ole jännittäviä, eivät välttämättä muodikkaita ja harrastuksetkin voivat olla junttia eikä esimerkiksi kulttuuria. Löysin itse tuollaisen helmen. Oopperaan saan mennä ilman häntä, konserttiin saattaa joskus tulla mukaan samoin kuin minä menen hänen harrastukseensa joskus mukaan seuraksi. Sitten on yhteisiä juttuja, jotka kiinnostavat molempia.

Tänä aamuna mies sanoi, että saan nukkua vaikka koko päivän (on ollut todella rankat kaksi viikkoa, siis ihan oikeasti rankat) ja hän laittaa hevoset ulos ja huolehtii ruuat ja vedet. Karsinoita ei siivoa ellei minulla ole molemmat kädet poikki.

Nyt siivosin karsinat ja mies on savustamassa lohta ja kuulemma viiniäkin on (minulle, mies ei tykkää).

Tuollainen maaseudun verkkarimies, ei se muista sanoa rakastavansa mutta autoni on aina kunnossa nuohoojat tilattu ja pihat aurattu jne.

Lähettäjä: ht-lady 
Päivämäärä:   23.8.25 17:29:48

Pska topa. Älkää tehkö tällaisia.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.8.25 17:52:44

Lähtökohtaisesti kaikki miehet on ihan pskoja.

Lähettäjä: Minun 
Päivämäärä:   23.8.25 18:30:20

Puolisoni. Vähän on pitänyt tunnetaitoja opettaa pitkän liiton aikana vähäpuheiselle jörrikälle, mutta täydellistä hipoo jo.

Lähettäjä: Choco 
Päivämäärä:   23.8.25 20:50:53

Mun elämässä on pelkkiä hyviä miehiä. Isä, isoveli, tuttavat ja ennen kaikkea rakas oma mieheni <3 Turvallisia, luotettavia ja kaikin puolin hyviä miehiä. Erityisesti tuo puolisoni ansaitsisi sellaisen kiitospuheeen, jota ei kukaan täällä jaksaisi lukea,

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   23.8.25 20:57:06

Onko nimim. "Minun" miehesi joku v...itun ohjailtava vässykkä?

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   23.8.25 21:13:30

Mulla ei juuri muita elämässä ole ollutkaan kuin hyviä miehiä :)

Lähettäjä: Ansku 
Päivämäärä:   23.8.25 21:44:13

Minun sukulaispoika on ihan yliveto! Reipas, komea, hoitaa työnsä hyvin, on kaikille kohtelias ja ystävällinen ja on hyvä puoliso avovaimolleen.
Hänen kanssaan voi puhua mistä vaan, kykenee vaikeisiinkin keskusteluihin ja pystyy muuttamaan mielipidettään, jos katsoo sen tarpeelliseksi. Arvostaa kavereitaan ja perhettään.
Halaa ja lohduttaa. Mutta ei ole yhtään nössö!
Hoitaa vieläpä taloutensakin hyvin vaikka tulot eivät ole kovin suuret.
Aivan ihana tyyppi.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   23.8.25 21:53:33

Oma mies on kiltti, lempeä, empaattinen ja äärettömän hyväkäytöksinen. Ei väliä oletko mies, nainen, lapsi tai eläin, hän on kiltti ja kohtelias.
Hän on komea. Laittaa hyvää ruokaa ja pitää kodista ja lapsista huolta.
Juuri alkuviikosta, jouduin itse sairaalaan ja sieltä kotiutuessa hän otti töistä vapaata, jotta voi pitää minua silmällä kotona ja tehdä ruuat lapsille etten minä tee mitään ylimääräistä. Hieroi selkää kun kipu yllätti, piti hiuksia kun oksensin ja oli kaikinpuolin tukena ja apuna.

Hänen keskustelutaidot on loistavat, hän yleissivistys on laaja ja osaa keskustella mistä vaan. Myös parisuhteen tasolla hän on tunneälykäs, kuuntelee, kertoo oman mielipiteensä ja pyrkii siihen että kaikilla on hyvä olla. Osaa asettaa kuitenkin rajansa myös

Lähettäjä: Dum 
Päivämäärä:   23.8.25 23:29:51

Molemmat isoisäni olivat minulle lapsena turvallisia ja luotettavia. Toinen opetti pyöräilemään, teki kanssani Legoista Pokemoneja, opetti hyviä tapoja, teki minusta eläinrakkaan ja osasi lohduttaa, kun teini-ikäisenä kerroin hänelle että ystäväni on kuollut syöpään. Toinen vaari ei ollut niin läheinen, mutta kuitenkin turvallinen. Vaikka vaarini olivat vanhan kansan ihmisiä, he eivät ikinä suhtautuneet lapsiin tympeästi ja ylenkatsoen niinkuin osa sen polven ihmisistä.

Isäni ja minun suhteessa on ollut paljon ryppyjä, mutta silti katson häntä arvostaen. Vaikka hän on kiivasluonteinen ja ulospäin kovan oloinen, hän ei ikinä satuta ihmisiä tai eläimiä. Hän on myös oppinut virheistään ja on veljenpojalleni paljon lempeämpi isoisä kuin mitä oli meille isä.

Kun näen miten hyvät välit veljenpojallani on isäänsä, tulee melkein tippa linssiin. Veljeni on osannut katkaista monta haitallista, sukupolvelta toiselle siirtynyttä kasvatusmallia.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   23.8.25 23:31:40

Hyviä miehiä on ystävissä ja sukulaisista, esimerkiksi veljeni ja serkkuni. Oma isä ei ole ollut kovin hyvä, vaikka on parantanutkin vanhetessaan tapojaan. En ole myöskään onnistunut löytämään itselleni miestä. En ehkä luota miehiin, kun opin elämään oman isäni kanssa.

Lähettäjä: Miehet <3 
Päivämäärä:   24.8.25 00:13:09

Mulla on ihan mahtava mies. Aina vaan minua kehuu, tukee ja auttaa sekä on luotettava ja aikaansaava. <3

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.8.25 00:23:30

Kaverimies on parasta tekstailuseuraa ikinä. Ymmärtää mun vitsit puolesta lauseesta, ja hänellä on älyttömän laaja yleissivistys.

Lähettäjä: höh 
Päivämäärä:   24.8.25 00:27:27

Vai että oikein kaverimies... Haluaa panna sinua satavarmasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.