Lähettäjä: N0lla
Päivämäärä: 23.8.25 15:52:22
Näin jossain keskustelussa väitteen, että siellä laivalla olisi henkilökunta puhunut aamulla väistöliikkeestä törmäysvaaran takia. Silti julkisuuteen kerrotaan ihan erilaisia kommentteja. Huono sää, vaikka ei ollut. Työntekijä mokasi jne. Tuskin saamme koskaan tietää totuutta tästä.
Itse en enää halua mennä kyseisen yhtiön laivoilla. Autokannella laivan tullessa satamaan kiinnitin huomiota erikoiseen äänimaailmaan, niin hirveää narinaa, kilkatusta ja pauketta en ole kuullut missään, vaikka olen kulkenut monella eri laivayhtiön laivalla. En edes samassa laivassa ole kuullut aiemmin, vaikka matkoja on kymmenkunta takana. Jo lähtösatamassa kaikki autot ajateltiin laivaan ennätysvauhdilla ilman mitään tarkastuksia, koska lähtö oli myöhässä. Sää oli tyyni, mutta laiva tuntui kulkevan vinossa ja huojahdellen lähes koko matkan. Jäin miettimään sitä, oliko ajoneuvojen pikasijoittelulla autokannelle osuutta asiaan. Olen ollut aiemmin kovassakin myrskyssä laivalla (Norjan rannikolla), mutta joku asia laivan kulussa nosti karvat pystyyn.
|