Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millä hoitaa pois ihonalainen finni?

Lähettäjä: Pikku myy 
Päivämäärä:   23.8.25 07:16:25

Nenän alle tullut iso punainen ihonalainen finni. Aivan hirvittävän kipeä. En ole sörkkinyt sitä mitenkähän kuin laittanut päälle basiron voidetta. Reissuun lähtö olisi alkuviikosta, onko mitään miten voin tuota jouduttaa parantumaan? Koko nenänpieli turvonnut ja punainen ja kuten sanoin, osaa olla kipeä..

Re: Millä hoitaa pois ihonalainen finni?

Lähettäjä: Kokeile tota 
Päivämäärä:   23.8.25 07:51:19

BEAUTY ACT 2% BHA + 1% ZINC PURIFYING TONER
Levitä tätä kasvovettä paikallisesti vain siihen kohtaan, missä on epäpuhtauksia. Tyypillisesti finni katoaa parissa päivässä, ja ihon alla tuntuva paukama laantuu ennen kuin edes puhkeaa pintaan.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   23.8.25 08:00:50

Entä miten hoidetaan vastaava vaiva intiimialueelta. En ole varma, onko joku tulehtunut karvatuppi vai joku muu kiva ylläri, mutta sellainen pikkusormen pään kokoinen kipeä patti löytyy. En ole ronkkinut, kuumassa saunassa yritin istua, jos olisi siellä päättänyt itsestään puhjeta, mutta ei.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.8.25 08:19:24

Herpes

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.8.25 08:26:16

Mulla sellanen paranee parhaiten kun vaan antaa olla. Pesee ja rasvaa. Ei hiplaile yhtään. Joskus käyttänyt laventelivoidetta rauhottaa punoitusta.

Lähettäjä: Pikku myy 
Päivämäärä:   23.8.25 08:41:22

O/ mulla tulee noita sillon tällöin. En tiedä johtuuko atooppisesta ihosta vai mistä. Eikä kyllä ole herpestä nähnytkään. Muistelen että basibact voidetta levittänyt siihen ja viikon parin päästä hävinnyt.

Lähettäjä: Anna olla 
Päivämäärä:   23.8.25 09:09:10

Gyne sanoi mulle tukkeutuneesta karvatupista että menee ohi itsellään, ei hätää

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.