Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oon tainnut ihastua työkaveriin

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.8.25 20:52:48

Joku erityinen energia meidän välillä. Mä oon siis ihminen joka pystyy tuntee energiat.. ehkä jonku mielestä hihhuli juttuja mut kyl mä esim aistin jos joku samassa huoneessa on pahalla tuulella, tai jotkut on keskenään riidoissa tai hyvät fiilikset. Mut tän tyypin kans tunnen jotain erityistä, sellasta et löydän itsestäni sellasen tosi rauhallisen olon hänen lähellä.

Oon aina ajatellut et en sekaannu työkavereihin, ehkä ajattelen edelleen. Jos homma meneekin pieleen. En tiedä onko hän edes sinkku tai kiinnostunut minusta, mutta kyllä huomaan että hän mua ujostelee, katsoo silmiin hymyillen ja on avulias. Tuntuu et väliin se tulee kyselee multa ihan vaan huvikseen, töihin liittyviä asioita.

Re: Oon tainnut ihastua työkaveriin

Lähettäjä: haikeus 
Päivämäärä:   22.8.25 20:55:29

Minäkin olin kerran ja naiseen vaikka olen nainen ja luulin olevani täysin hetero. Ei siitä sen enempää tullut ja loppui aika traagisesti kun kyseinen henkilö sairastui vakavasti.Sen jälkeen en ole vastaavaa kokenut.

Lähettäjä: Choko 
Päivämäärä:   22.8.25 21:39:47

Jos molemmat on vapaita, niin antaa palaa vaan. Ei tiedä missä se oikea tulee vastaan. Mutta jos olet tai hän on varattu, ei kannata pilata kaikkien elämää Nimim. Kokemusta on

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.8.25 21:46:17

Mä olen vapaa, hänestä en tiedä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.8.25 23:20:25

Ehkä parempi sitten jäädä tulkitsemaan niitä energioita vaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.