Lähettäjä: erkie
Päivämäärä: 21.8.25 20:44:10
"joillakin voi olla niin isot häpyhuulet, että ne hankautuvat kivuliaasti esimerkiksi tietyissä urheiluharrastuksissa, mutta tämä on harvinaista."
Ja minä olin nimenomaan tällainen harvinaisuus.
Leikkauksen syynä ei ollut estetiikka eikä minusta tehty viivapimppiä. Sisempiä häpyhuulia muotoiltiin pienemmiksi niin, että ne eivät enää hankaudu ja ole kipeät. Minulla on litteät ulommat häpyhuulet, jotka korostivat epäsopusuhtaa. Jos minulla olisi isot/pulleat ulommat häpyhuulet, ne varmasti peittäisivät sisempiä häpyhuulia niin, ettei ne olisi päässeet hankautumaan ainakaan niin pahasti. Mutta kun sisemmät oli isot ja roikkuvat ja ulommat kiinteät ja litteät, niin lopputuloksena oli elämää rajoittavia hankaluuksia.
Huvikseen tai ulkonäkösyistä en suosittele operaatiota kenellekään. Ei minullekaan yksikään seksikumppani koskaan mitään kommentoinut ja hyvin kelpasin leikkelemättömänä. Mutta jossain vaiheessa vaan tuli mitta täyteen, kun sisemmät häpyhuulet hankautuivat toistuvasti ja sitten minä parantelin niitä kotona. Piti aina miettiä, että voinko lähteä esim. pidemmälle pyöräretkelle kun sen jälkeen on taas pari päivää kotona sohvalla tai voinko laitttaa noita ihonmyötäisiä housuja kun eilen kävin pyöräilemässä.
Ja ei, pyörän satulan vaihtaminen, vaippahousut, liukkari tai mikään muu ei ongelmaa ratkaissut. Niistä huolimatta ongelmia oli ja kahdella lääkärillä kävin, jotka molemmat olivat sitä mieltä, että leikkaukselle on perusteet. Joten teidän mielipiteenne ei kiinnosta minua pätkääkään. Eikä minua kiinnosta sekään, vaikka itse pärjäätte ruumiinosienne kanssa ongelmitta. Pärjäsin minäkin reilusti yli 30-vuotiaaksi asti, kunnes totesin, että nyt riittää.
|