Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miks mää taas epäonnistuin -om

Lähettäjä: :'( 
Päivämäärä:   20.8.25 19:46:01

Nyt se iski, epätoivo. Alensin rimma roimasti, jotten olisi se vanhapiika nirppanokka. Annoin miehelle mahdollisuuden ja hän rakastui -minä en. Me vaan ei sovita yhteen, vaikka kumpikin yrittää. Mä en enää jaksa yrittää, kun ajatusmaailma on niin eri, vaikka periaatteessa samoja arvoja ja tekemistäkin löytyy. Mä en saa mitään henkistä kontaktia tai omanlaistani kosketusta. Tuntuu kuin olisin epäonnistunut ja viallinen. Toiset löytää puolison niin helposti, mutta mä en kykene niihin kaikkiin kompromisseihin....

Re: Miks mää taas epäonnistuin -om

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.8.25 20:28:53

Ei ne helposti kumppanin löytävät elä missään loputtomissa kompromisseissa, heille vaan sattuu olemaan maailmassa enemmän sopivia kumppaneita.

Sitten on niitä, kuten sinä ja minä, joille sopivia ei vaan ole montaa. Ratkaisu ei ole väärään muottiin vääntäytyminen vaan sopivan etsiminen kunnes löytyy.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.8.25 20:29:46

"heille vaan sattuu olemaan maailmassa enemmän sopivia kumppaneita."
Tai sitten he tyytyvät vähempään. Kunhan on joku.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.8.25 20:33:23

Tai sitten heillä on käynyt tuuri, sopiva on osunut kohdalle ilman "tyytymisiä".

Lähettäjä: llll 
Päivämäärä:   20.8.25 20:48:37

Tuota kumppanin sopivuutta tai omaa rimaa olen pohtinut kyllä. Kaksi viimeisintä pitkää ( yli 7v ) suhdetta kun alkoivat suunnilleen ensinäkemisestä. Toiset etsivät kumppania vuosikausia eivätkä rakastu keneenkään.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   20.8.25 20:54:27

"heille vaan sattuu olemaan maailmassa enemmän sopivia kumppaneita."
Tai sitten he tyytyvät vähempään. Kunhan on joku."

Miten nää yllämainitut erottaa toisistaan? Onko huono, jos sopii useampi mahdollinen kumppani? Onko huono jos ei ole erikoisia kriteerilistoja ja kohtaa ihmisen ihmisenä, ei kaikkien odotustensa potentiaalisena täyttäjänä?
Ihan ihme keskustelua, tai no heittoja. Toiset ehkä mukautuu paremmin yhteiselämään jonkun toisen kanssa, ja osa sitten pitää kiinni enemmän omista tarpeistaan tai haluamisistaan? Voisko vaan olla että ihmisiä on erilaisia?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.8.25 20:57:16

Kannattaa unohtaa tyytymiset ja vain tavata mahdollisimman monia nopeaan tahtiin sillä mielellä, että jos omia tunteita ei ilmene, siirtyy pian seuraavaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.8.25 21:02:14

Unohda riman laskeminen ja tyytyminen. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Päivämäärä:   20.8.25 21:03:15

Eli kissat ja dildo?

Lähettäjä: Hoho 
Päivämäärä:   20.8.25 21:14:06

Itsestäkin tuntui tuolta. Myös täältä aikanaan kyselin neuvoja. Yritin väkisin ihastua kun miehessä ei mitään vikaa. Ei se vaan väkisin yrittämällä syntynyt. Lopulta vuosien jälkeen väsyin. Koin ahaa -elämyksen että hyvin mä pärjään yksinkin jos niin on tarkoitettu. Siitä lähtien mun vointi parani tosi paljon. Mun elämä on ehkä tarkoitettu näin mutta voin silti elää oman näköistä elämää. Kului vain muutama kuukausi niin kohtasin mun miesystävän.

Ollaan jo sen ikäisiä että ei meille enää lapsia tule ja asutaankin omissa kodeissa mutta onnellisia ollaan yhdessä.

Päivämäärä:   20.8.25 21:25:52

*Tinderissä olin siis vuosia ja tapailin miehiä vaikka ei suurta ihastusta oikein koskaan syttynytkään. Mietin jo että olenko vammautunut kun mut niin traumaattisesti oli jätetty viimeisessä parisuhteessa.

Lähettäjä: :'( 
Päivämäärä:   20.8.25 22:04:08

Hyvin pärjään kyllä. Olen ollut yksin 20 vuotta. Vanhemmiten olisi kiva, jos olisi joku joka välittää olenko hengissä.

Päivämäärä:   20.8.25 22:10:54

Ymmärrän sinua kyllä. Uskon kuitenkin että jokaisella on se oma polkunsa joka menee tietyllä tavalla vaikka kuinka yrittäisi sitä muuttaa. Minulla on elämässä muita asioita joiden kanssa kamppaillut sen samat 20 vuotta. Tiedät varmasti jo ne vanhat neuvot että hanki uusi harrastus jne. voihan niistä apua olla mutta en usko että ne ovat avain onneen. Uskon että sinuakin vielä odottaa rakkaus. Voimia huomiseen päivään!

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.8.25 22:30:22

Jos löytää aina ja usein jonkun heti eron jälkeen eikä koskaan ole yksin niiln ei silloin ole kyse tosi rakkauksista jne vaan ihminen joka tyytyy.

Päivämäärä:   21.8.25 01:16:30

Jos on vaan yksin eikä löydä kumppania niin ei ole itse kelvollinen parisuhteeseen.

Lähettäjä: mainos 
Päivämäärä:   21.8.25 01:24:21

Oletko kokeillut satisfyeria? Tiesitkö, että 90% sen hankkineista naisista on pian huomannut, etteivät he oikeastaan edes tarvitse miestä mihinkään. :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.