Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Näyttö hajos, miten saan Google...

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   20.8.25 13:21:54

tilin uuteen puhelimeen? Pyytää vanhasta puhelimesta valitsemaan varmistuksen mutta en pysty sitä tekemään kun näyttö on mustana

Re: Näyttö hajos, miten saan Google...

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.8.25 14:21:21

Huoltoon, vanha ja uusi puhelin sekä sinä itse samaan aikaan paikalle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.8.25 14:34:11

Kirjaudu googleen sisään toiselta laitteelta, esim tietokone ja kokeile saatko sen toisen puhelimen kirjattua sieltä ulos. Sen jälkeen varmaan tarjoaa muitakin vaihtoehtoja uudelle puhelimelle. Jos kerran uudelta puhelimelta ei voi valita tunnistusmenetelmää.

Lähettäjä: yuä 
Päivämäärä:   20.8.25 14:38:50

Minä kyllä laitoin saman google-tilin uuteen puhelimeen, eikä tarvinnut mitään varmistuksia vanhasta puhelimesta. Ei minun vanha puhelimeni lähtenyt edes käyntiin kun se hajosi ihan täysin ja jouduin hankkimaan uuden puhelimen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.8.25 14:50:41

Riippuu mitä on asetuksissa. Googleen voi kirjautua esim salasanalla tai sitten tuolla puhelimen tunnistuksella. Jolloin annat googlen käyttäjätunnuksen ja sitten vahvistat kirjautumisen puhelimesta. Mutta ainakin koneella saa kyllä valittua toisenkin kirjautumistavan tai jos tili on jo valmiiksi auki, sen tunnistuksen puhelimen voi kirjata ulos ja google tarjoaa sitten muita vaihtoehtoja kirjautua uudella puhelimella sisään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.