Lähettäjä: Samaa pskaa
Päivämäärä: 19.8.25 20:46:48
Kävin keskustelua miehen kaverin kanssa ja lopuksi ihan suoraan sanottuna haistatin vítut tyypille. Olin kyllä itsekin jonkin verran humalassa ja niin oli toinenkin mutta en voi sietää sitä ( eli keskustelun aihe ) näkemystä että huumeet ovat ne paha, alkoholi ei ollenkaan niin paha.
Kyseinen mies on itse sellainen ns työssäkäyvä alkoholisti. Joka viikonloppu kännissä, kaikki vapaat enempi vähempi kännissä ja perhekin vielä. Ei ole väkivaltainen, kuulemma, mutta osaa aukoa päätään kovaäänisesti vaimolleen kännissä ja lapset karttelevat isäänsä silloin, onneksi eivät ole enää pieniä.
Voi jestas mikä väittely tulikaan kun sanoin että alkoholi on ihan samaa sontaa kuin huumeet. Sanoin että ainoa ero on että sitä saa laillisesti ostaa ja käyttää, ja kun sanoin että olen nähnyt vielä hullumpia alkoholisteja mitä moni piripääkin niin ei mennyt millään jakeluun, hoki vaan sitä miten alkoholi ei ole ollenkaan sama asia.
On se. Alkoholisti on samanlainen addikti kuin narkomaani, aine vaan on eri. Viimeinen niitti oli keskustelulle se että sanoin hänen olevan alkoholisti, että tiedän miten paljon hän juo ja se ei ole mitenkään tervettä. HÄN KÄY TÖISSÄ!! HÄN EI OLE MIKÄÄN ALKOHOLISTI. Silloin sanoin että haista nyt víttu.
Mikä on sennulan mielipide asiaan? Itse en anna mitään synninpäästöä alkoholille aineena.
|