Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laihdutuslääkkeet ja liikunta

Lähettäjä: Laihduttaja 
Päivämäärä:   19.8.25 16:25:44

Onko täällä kenelläkään kokemusta laihdutuslääkkeen(Ozempic yms) käytöstä samalla kun harrastaa kuluttavaa liikuntaa (esim. Crossfit, juoksu) Jos ruokahalu vähenee merkittävästi, jaksaako vielä liikkua ja harrastaa?

Annoin viime syksynä vuoden aikaa saada painoa pois ruokavalion ja liikunnan avulla, mutta ei onnistu ei. Haluan nyt jonkin laihdutuslääkkeen, mutta en halua hyytyä ja lopettaa liikuntaa.

Re: Laihdutuslääkkeet ja liikunta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.8.25 16:28:01

Joudut varmaan syömään aika tarkasti että saat ruokahalun puutteesta huolimatta tarpeeksi energiaa. Tai ehkä voit ottaa lääkettä pienemmällä annoksella? Puhu lääkärille.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   19.8.25 16:29:05

Salitreenin yhteydessä olen käyttänyt, ei ollut ongelmia.

Lähettäjä: Jump 
Päivämäärä:   19.8.25 16:33:35

Juoksen ja pelaan kiekkoa. Rybelsus käytössä. Jaksaa hyvin tehdä, ja parasta on kun keho on ruvennut antamaan ihan oikeita nälkäsignaaleja eli kun kulutus on ollut kova, niin mä tunnistan nykyään oikean nälän ja osaan syödä kunnes vatsa on täynnä enkä vedä itseäni ähkyyn. Lääke auttaa myös valitsemaan oikeita ravinnonlähteitä, kovin rasvaista tai höttöhiilaria ei siedä syödä vaan on valittava riittävästi proteiinipitoista täyttävää ruokaa.
Kannattaa kokeilla, mitään et menetä mut muista että käytät ainakin 3kk ennenkuin vaikutus alkaa näkymään.
Moni pelottelee pahoinvoinnilla, mutta mulla ei itselläni seole ollut ongelma. Eikä oikesstaan mikään muukaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.8.25 16:36:53

Ei ole ollut ongelmaa liikkua, pikemminkin päin vastoin.
(Itseltäni tosin ei vie näläntunnetta kokonaan, kuten joillekin ilmeisesti käy.)

Lähettäjä: Laihduttaja 
Päivämäärä:   19.8.25 18:12:43

Kiva kuulla, että on positiivisia kokemuksia! Kuulen mielelläni lisääkin kokemuksia!
Lääkärille on aika varattuna ensi kuun lopulle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.