Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oudot ja vääristyneet mainokset.

Lähettäjä: ubbermenschii 
Päivämäärä:   19.8.25 12:46:13

S ryhmälle konsultit ovat outoja pellejä. Se on täysin väärä kuva. Konsultit kutsutaan paikalle silloin, kun on omat jutskat mennyt pieleen tai ei omaa osaamists ole. Palokuntaa usein konsultit edustaa.

Lidlin mainoksessa suomalainen mies esitetään lähes poikkeuksetta outona pellenä. Germaanit onki ite imperialistista väkkee, kuten britit, itämaista puhumattakaan. Ja imperiumeillehan on vain etupiirijakoja ala R-M sopimus 30-luvulla. Usa on harvoja maita joka ei oo etupiirien piirtäjä.

  Re: Oudot ja vääristyneet mainokset.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   19.8.25 12:55:32

Mainoksissahan ihmiset ovatkin tilastollisia keskivertokansalaisia, eivätkä suinkaan yritä mielikuvilla houkutella ihmisiä ostamaan, ostamaan... Lidlin ja nyt myös Coopin ruokamainokset edes yrittävät olla hauskoja, siitä papukaijamerkki.

Eilenhän oli taas etupiirijakopäivä. Eikä jää viimeiseksi laatuaan...

  Re: Oudot ja vääristyneet mainokset.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.8.25 14:03:30

"Konsultit kutsutaan paikalle silloin, kun on omat jutskat mennyt pieleen tai ei omaa osaamists ole"

No ei kutsuta, vaan silloin kun halutaan päteä ja olla "dynaamisia ja rohkeita" yms. jaskaa. Jos oikeasti haluttaisiin kehittyä ja parantaa niin sitä voitaisiin kysyä niiltä jotka firmassa oikeasti niitä hommia hoitaa ja niistä jotain tietää, mikä ei juuri koskaan tarkoita sitä ylintä porrasta. Mutta kun ne vastaukset mitä sieltä tulee taas eivät miellytä niin sitten otetaan konsultti, joka rahasta kertoo sulle tasan sen mitä haluatkin kuulla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.