Lähettäjä: .
Päivämäärä: 18.8.25 23:29:40
Mä olen jo vuosia odottanut että mun kiusaaja mokaisi itsensä ja poliisi saisi tyypin kiinni. Ja nyt se sitten kävi. Viime viikolla tapahtui se viimeinen niitti ja tänään puhuin poliisin kanssa. Tää tyyppi on siis tehnyt musta perättömiä ilmoituksia ja asiaa tutkitaan vainoamisena. Tuun hakemaan korvauksia vuosien ajalta. Parasta tässä on se, että tää tyyppi on itse yrittänyt esiintyä uhrina, vaikka totuus on siis päinvastoin ja vihdoin poliisilla on tarpeeksi todisteita. Ja onhan tää tietysti myös siinä mielessä vakavaa että tää nainen on käyttänyt viranomaisilmoituksia välineenä ja siten kyseeseen tulee väärät ilmoitukset, viranomaistyön haittaa unen yms. Nyt vain odotetaan vielä että tuleeko vielä oikeuteen lokakuussa valehtelemaan, sillä nyt viranomaisilla on vihdoin asiasta parempi tieto.
Joten jos sä ikinä mietit aiheuttavaksi jollekin hallaa väärillä ilmoituksilla ja luulet ettei siitä seuraa sulle mitään koska teet ne nimettömänä, niin mietipä asiaa uudelleen. Ei niitä varmaan kukaan tutkitaan, jos kyse on yksittäisistä ilmoituksista mutta meillä on nyt todisteet kolme vuotta jatkuneesta ilmoitusten tehtailusta. Haitta-aste on siis jo pelkästään aikaa arvioimalla vakava ja se on aiheuttanut mulle vuosien piinaa. Pahinta tietysti on että nämä ilmoitukset ovat aiheuttaneet hallaa meidän lapsille joka on ollut se syy, miksi poliisi tätä alunperin lähti tutkimaan.
Ja sinä joka oot mahdollisesti samassa tilanteessa, niin malta mielesi, älä reagoi yhtään mihinkään vaan kerää kaikessa hiljaisuudessa todisteita, niin joku päivä niitä on tarpeeksi. Toisaalta tälläiset väärät ilmoitukset on ehkä tavallaan parasta mahdollista siinä mielessä, että sun ei itse tarvitse todistaa mitään. Kaikki kiusaajan sanoma jää kirjatuksi joten sitä ei voi edes myöhemmin kiistää. Toisin kuin esim. suulliset riidat, jotka ovat sana sanaa vastaan.
|