Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voi hei, tuleva rakkaani!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.8.25 23:16:41

Voi hei, tuleva rakkaani. Suunnitelmani on valloittaa sydämesi ensin tekemällä sinut onnelliseksi ja sitten heiluttamalla lantiotani kävellessäni. Sinun pitäisi tietää, että rakastan musiikkia yhtä paljon kuin toiset rakastavat happea, ja siksi en voi elää hiljaa. Minun maailmassani kaikki kuulostaa aamuisilta huokauksilta, naurulta autossa ja jopa kahden ihmisen väliseltä hiljaisuudelta, jotka eivät enää pelkää olla hiljaa yhdessä. Rakastan kuntosalia, koska kehoni on instrumenttini. Ei siksi, että olisin pakkomielteinen kuntoilusta, vaan koska saan potkua liikkeestä, voimasta ja sydämeni rytmistä. Joskus minun täytyy vain kävellä kaupungin, metsän, uusien kaupunkien vanhojen katujen läpi ilman suunnitelmaa, mutta kuulokkeissani musiikki, joka jotenkin aina sopii mielialaani. Minulla on omat omituisuuteni: voin itkeä kappaleen kauneudelle, unohtaa puhelimeni jääkaappiin, väittää, että Beatles on parempi kuin Stones (tai päinvastoin, mielialastani riippuen). Mutta nämä eivät ole vikoja, ne olen vain minä. Hieman herkkä, hieman kuumapäinen, hieman elämänjanoinen. Joten jos olet lukenut tähän asti, ehkä se ei olekaan sattumaa? Kirjoita minulle. Ehkä melodiastani puuttuu sinun äänesi.

Re: Voi hei, tuleva rakkaani!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   18.8.25 23:25:19

Eikö sieltä Pannareista löytynytkään ketään tuolla tekotaiteellisella liirumlaarumilla? Kirjoittelin teininä samanlaista skeidaa päiväkirjaani. Kasvoin siitä onneksi yli.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   18.8.25 23:25:27

Strategiset mitat täytyy tietää.

Ikä, pituus, paino, rinnanympärys, lantionympärys, vyötärö.
Paljonko tilillä on massia?
Onko odotettavissa perintöä?
Ulkonäkö asteikolla;
Missi, kaunis, perus, karjakko, ruma, susiruma, lapset pelkää.

Päivämäärä:   18.8.25 23:46:50

"Eikö sieltä Pannareista löytynytkään ketään tuolla tekotaiteellisella liirumlaarumilla?"

Tuo on nimenomaan Pannareista jonkun naisen ilmoitus. Päijät-Häme, ikä 50.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   18.8.25 23:53:48

Ai kamala!

Tulee kyllä itsellekin sellaiset vibat, että yrittää olla jotenkin erikoinen ja epäonnistuu siinä pahasti.

Päivämäärä:   18.8.25 23:57:24

Onhan tuo omituinen, mutta ajattelin vastata. Tuskin tuollaista on kovin vakavalla mielellä kirjoitettu, kunhan on irroiteltu.

Lähettäjä: Mies52 
Päivämäärä:   19.8.25 00:26:21

Heh, joo, ei jatkoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.