Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Samanlaiset lahjat

Lähettäjä: Lego 
Päivämäärä:   18.8.25 09:41:46

Lapsi sai kaksi samanlaista legopakettia lahjaksi. Miehen mielestä voi pyytää toisen antaneelta että onnistuuko vaihto? Mun mielestä vähän noloa, mutta mitä tekisitte? Paketissa jonkin sortin auto. Mutta onko sillä väliä että niitä on kaksi? Legoja meillä ei ollut ennestään.

Re: Samanlaiset lahjat

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   18.8.25 09:45:04

Onko lähipiirissä lapsia jolle voisi antaa lahjaksi? Joulu tulee ennenku huomaakaan, antakaa jouluna lahjaksi jollekkin toiselle?

Tai ainahan voi myös lahjoittaa joulun alla joululahjakeräyksiin

Lähettäjä: Lego 
Päivämäärä:   18.8.25 09:47:01

Ei oikein ole ketään jolle lahjan voisi antaa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.8.25 09:49:15

Legoja ei ole koskaan liikaa.
Ei yhtään haittaa vaikka olisi viisi samanlaista. Niistähän voi sitten rakennella ihan mitä vain. Vain mielikuvitus rajana.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.8.25 09:52:03

Ei missään nimessä mitään vaihtoa antajan suuntaan, niin alas ei saa vajota. Olkaa kiitollisia ja käyttäkää itse tai antakaa eteenpäin. Ei se ole lahjan antajan ongelma enää.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   18.8.25 09:53:40

Ei vaihtoa. Laita kaappiin, kyllä joskus jostain tarhasta tai koulusta napsahtaa kutsu synttäreille niin voitte antaa eteenpäin.

Lähettäjä: Eikä 
Päivämäärä:   18.8.25 10:11:58

No ne on annettu sille lapselle lahjaksi ja ovat siis hänen. Haittaako häntä kaksi samanlaista pakettia niin paljon, että olisi valmis antamaan toisen pois?

Väittäisin, että legoissa ei todellakaan haittaa, että on samanlaisia, mutta kysykää siltä omistajalta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.