Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten päästä miehestä yli?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.8.25 15:08:30

Ollaan 3v enemmän ja vähemmän vietetty aikaa yhdessä. Nyt jo monta kuukautta mies on tehnyt niin, että on estänyt minut ja ottaa yhteyttä vain silloin kun haluaa. Saattaa siis soittaa ja rupatella niitä näitä tai laittaa jonkun viestin ja kun vastaan niin estää. Edellisenä iltana kun on puhelimessa puhuttu ja kaikki vaikuttanut olevan hyvin niin seuraavana päivänä on taas kauhea kiukku päällä ja estot paukkuu. Seksiä tai mitään sellaista ei ole kuitenkaan vailla. Onko vain aika ja se, että pistän hänelle estot enkä enää vastaa niin ainoat vaihtoehdot päästä hänestä yli? Olen jo ihan liian kauan aikaa katsonut tuota touhua ja toivonut, että asiat palaisivat ennalleen. Enää en kuitenkaan jaksa tuota miten hän kohtelee minua. Viimeinen niitti oli nyt se kun kerroin hänelle, että edelleen on tunteita ja sieltä tuli viesti takaisin: "Olet sinä harvinaisen tyhmä". Ja tietysti estot päälle. Sen olen kyllä itse jo oivaltanut, että ei miehellä enää mitään tunteita ole. Ei olla useampaan kuukauteen nähty kuin muutaman kerran ja silloinkin vain kun hänellä ei ole muuta tekemistä ollut. Pitkään olen hänen listallaan ollut viimeinen ja kaverit menneet edelle. Jos jotakin kiinnostaa niin kyseessä 50v mies.

Re: Miten päästä miehestä yli?

Lähettäjä: Pulu 
Päivämäärä:   17.8.25 15:12:29

Estoon ja välittömästi.

Nyt vähän itsensä arvostamista peliin!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.25 15:15:11

Pitää varavarasijalla ja viihdyttyy kun toinen ruinaa perään. Olet nyt aika ryömivä matonen sen edessä eikä kukaan kunnioita tuollaista.

Lähettäjä: Exg 
Päivämäärä:   17.8.25 15:17:21

" Viimeinen niitti oli nyt se kun kerroin hänelle, että edelleen on tunteita ja sieltä tuli viesti takaisin: "Olet sinä harvinaisen tyhmä""

Ei millään pahalla, mutta tuossa mies on kyllä oikeassa. Hän kohtelee sinua kuin jätettä, ja silti elättelet toiveita (mistä, jostain mielikuvasta, jossa mies onkin yhtäkkiä hyvä kumppani?).

Estoon, joka paikassa. Oikeastaan kannattaa vaihtaa puhelinnumero ja poistaa miehen numero joka paikasta, ettei tule huonona hetkenä otettua pois estosta ja soitettua sille.

Kun et ole vuoteen ollut missään yhteydessä niin eräänä päivänä huomaat, että tunteet ovat haihtuneet. Eivät ne edes ole mitään rakastamisen tunteita vaan jotain läheisriippuvuutta tms.

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   17.8.25 15:18:36

No kyllähän sinä harvinaisen tyhmä taidat ollakin.

Pisto ne estot äläkä koskaan katso päinkään sitä.

Päivämäärä:   17.8.25 15:23:16

Estot päälle. Harvinaisen inhottava mies!

Lähettäjä: täh 
Päivämäärä:   17.8.25 15:55:04

Missä sun omanarvontunto? Nyt estot tuolle ja älä uhraa hetkeäkään kallisarvoisesta elämästäsi tuolle häntäheikille.

Päivämäärä:   17.8.25 15:56:56

Nyt on hyvä aika alkaa miettiä miksi SINÄ käyttäydyt noin. Mikä on saanut sinut tuollaiseen pisteeseen? Mitä sinulle on tapahtunut? Mikset välitä itsestäsi? Mikset rakasta itseäsi?

Lähettäjä: Jaahas 
Päivämäärä:   17.8.25 15:58:20

Jos joku estäisi mut vähän väliä niin johan se jo päästäisi minut miehestä yli, ei kyllä olis minkäänlaista kiinnostusta enää

Lähettäjä: Diidaa 
Päivämäärä:   17.8.25 16:00:44

Jätä vastaamatta ja jos vastaat vaikka puheluun, sano 3 min jälkeen että kiva kun soitit, mutta nyt mun pitää lopettaa puhelu koska olen just lähdössä lenkille, kauppaan, saunaan, tai mitä vaan. Jättäisin huomiotta. Jos estää, estäkööt. Mitä väliä? Kun et ota yhteyttä, et vastaa ja jätä haikailun, huomaat että oikeita miehiä löytyy tilalle.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.8.25 16:01:39

Kaikki yhteydenpito pois vaan.

Päivämäärä:   17.8.25 16:10:15

Mies taisi saada romutettua itsetuntoa aika hyvin. Sen melkein 3v mies oli oikein ihana ja kehui eikä koskaan sanonut mitään poikkipuolista sanaa, mutta ihan loppuaikoina alkoi sanomaan kuinka olen lihava ja naama pyöristynyt ja haluan miehen vain sen takia, että se mies elättää minut. Se vain, että ihan itse tienaan rahani, ostan ruuat ja maksan asumisen sun muut menot enkä koskaan ole halaistua sanaakaan sanonut, että miehen pitäisi minut elättää. Nuo asiat sai varmaan jonkun yksinolemisen pelon aikaan ja siksi olen roikkunut miehessä, koska jossain alitajunnassa pelkään, että ei tämmöistä kukaan huoli. Ei sen puoleen nyt vasta tajusin, että enhän minä edes miestä tarvitse, vaikka olisihan se kiva kun se oikea olisi tuossa vierellä. Harmi, että olen näinkin kauan aikaa antanut tuon paskiaisen kohdella itseäni kuin roskaa.
Joo, tiedän olevani ollut tyhmä kun olen ehdottanut miehelle, että nähdäänkö, mutta vastaukseksi sain estot. Ärsyttää yli kaiken, että aikuinen mies ei voi vastata vaikka että ei ja muutenkin ärsyttää kun en mitään selitystä ole saanut, että miksi yhtäkkiä alkoi käyttäytyä noin. Luulisi voivan suoraan sanoa, että kiinnostus loppui eikä enää halua mitään eikä noin, että alkaa pelleillä ja sillä tavalla pääsee minusta eroon.

Päivämäärä:   17.8.25 16:13:37

Ei tuon suoremmin voi ihminen sanoa.

Päivämäärä:   17.8.25 16:15:43

Laitapa oma toimintasi nyt keskiöön, mieti miksi sinä teet mitä teet ja mitä muuta voisit tehdä sen sijaan. Ylipäätään keskity itseesi, älä keneenkään muuhun.

Mies ei selvästi aio olla normaalisti käyttäytyvä saati ottaa mitään vastuuta sekoilustaan, joten sitä on ihan turha odottaa.

Päivämäärä:   17.8.25 16:32:59

No joo en mieheltä enää mitään odotakkaan. Sen verran tuli itsekunnioitusta nyt, että vaikka tuo äijä kuinka anelisi (mitä ei varmasti hänet tuntien tule tapahtumaan) niin en enää alkaisi millekkään. Estot on laitettu joka paikkaan. En usko, että hän jaksaa paria kertaa enempää koittaa soittaa minulle kun tyyttää varattua eikä häntä varmasti edes vituta et en enää vastaa.

Lähettäjä: Done that 
Päivämäärä:   17.8.25 17:26:36

Paljonko aloittajalla ikää?
Max 35v, arvaan.

Lähettäjä: justjoo 
Päivämäärä:   17.8.25 17:32:07

Tämä on ihan selvä tapaus. Kaikki blokit ja estot päälle eikä mitään kontaktia enää tähän ääliöön.

Tsekkaa netistä tietoa aiheesta trauma bond. Sehän tuo selvästi on, ei ole mitään tekemistä oikean ihmissuhteen kanssa. Sulla on tod näk vaan aivot koukuttuneet tuohon epätasaiseen huomioon. Eli nyt vaan täyskatko päälle, ihan samalla lailla kuin vierottaisit itseäsi päihteistä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.8.25 17:36:47

Päästä yli? Anteeksi mitä nyt. Luulisi ettei tuollaisen jälkeen tekisi mieli muuta kuin sylkeä päin tuollaista "miestä"..

Lähettäjä: Ihb 
Päivämäärä:   17.8.25 18:18:10

"ihan loppuaikoina alkoi sanomaan kuinka olen lihava ja naama pyöristynyt ja haluan miehen vain sen takia, että se mies elättää minut."

Äijä selkeästi roikkunut ulilaudalla tms ja alkanut uskomaan Venäjän propagandaa. Yksi syy lisää hankkiutua eroon siitä.

Päivämäärä:   17.8.25 19:07:24

Ainakin nelivetomaasturilla.

Päivämäärä:   17.8.25 19:10:54

Tiedän kyllä myös, miten miehen saa syttymään.

Lähettäjä: hhhojh 
Päivämäärä:   17.8.25 23:46:48

No siinä mies on kyllä oikeassa että olet ihan s-atanan tyhmä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.