Lähettäjä: -
Päivämäärä: 17.8.25 16:10:15
Mies taisi saada romutettua itsetuntoa aika hyvin. Sen melkein 3v mies oli oikein ihana ja kehui eikä koskaan sanonut mitään poikkipuolista sanaa, mutta ihan loppuaikoina alkoi sanomaan kuinka olen lihava ja naama pyöristynyt ja haluan miehen vain sen takia, että se mies elättää minut. Se vain, että ihan itse tienaan rahani, ostan ruuat ja maksan asumisen sun muut menot enkä koskaan ole halaistua sanaakaan sanonut, että miehen pitäisi minut elättää. Nuo asiat sai varmaan jonkun yksinolemisen pelon aikaan ja siksi olen roikkunut miehessä, koska jossain alitajunnassa pelkään, että ei tämmöistä kukaan huoli. Ei sen puoleen nyt vasta tajusin, että enhän minä edes miestä tarvitse, vaikka olisihan se kiva kun se oikea olisi tuossa vierellä. Harmi, että olen näinkin kauan aikaa antanut tuon paskiaisen kohdella itseäni kuin roskaa.
Joo, tiedän olevani ollut tyhmä kun olen ehdottanut miehelle, että nähdäänkö, mutta vastaukseksi sain estot. Ärsyttää yli kaiken, että aikuinen mies ei voi vastata vaikka että ei ja muutenkin ärsyttää kun en mitään selitystä ole saanut, että miksi yhtäkkiä alkoi käyttäytyä noin. Luulisi voivan suoraan sanoa, että kiinnostus loppui eikä enää halua mitään eikä noin, että alkaa pelleillä ja sillä tavalla pääsee minusta eroon.
|