Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen

Lähettäjä: Nallukka 
Päivämäärä:   17.8.25 00:06:12

Tunnen ja tiedän sen. Seuraani vältellään ja ei oteta mukaan juttuihin. Puhutaan päälle kun minä puhun. Ei ole kivaa. Kukaan ei istu viereeni syömään, ainoastaan joskus esimies. Jos tulen syömään kun muut ovat jo syömässä, muut lähtevät pois.Muut kun ovat käyneet kampaajalla ihastellaan ja kehutaan. Minäkin kävin, ja tein aika ison muutoksen mallissa ja pituudesta paljon pois. Kukaan ei kommentoinut,aivan kun oisin näkymätön. Ihan sama mitä teen niin olen kuin ilmaa kaikille. Työpaikan ja alan vaihto mielessä, kunhan keksin mitä haluan lähteä opiskelemaan. En vaadi keneltäkään olla ystäväni, mutta olisi kiva jos minua pidettäisiin edes saman arvoisena kuin muut. Eikä noin näkyvästi vähäteltäisi minua. En tiedä mikä minussa on vikana, varmaan ainakin se että olen sosiaalisesti vähän kömpelö.

Re: Olen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.25 00:08:53

Tsemppiä! Tiedän tuon tunteen kun kukaan ei huomaa ja oot ilmaa kaikille. *virtuaalirutistus*

Lähettäjä: Done that 
Päivämäärä:   17.8.25 00:19:30

Aloittaja hienosti kuvaili, millaista on olla mies.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.25 00:20:24

Minulla on tuo sama ja olen jo yli 40-vuotias. Ryhdy työstämään asiaa, nyt kun vielä voit.

Lähettäjä: Nallukka 
Päivämäärä:   17.8.25 00:23:11

Otsikosta jäi pois pari sanaa. Oli tarkoitus kirjoittaa että olen työpaikan hylkiö. Olen tässä vuosien saatossa lihonut 10 kg. Joskus pukkarilla työkaveri kysyi että oletko sinä raskaana. Kielsin. Hän lisäsi vielä "ai sori,mutta kun tuo sinun vatsa näyttää aivan siltä että olisit ensimmäisellä kolmanneksella". Aha. Kiitos! Ajattelinpahan tänne vuodattaa nyt,kun en jaksa lähipiiriä rasittaa tälläisillä asioilla..

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   17.8.25 00:31:20

Kiitos selityksestä. Vähän jo ihmettelin mitä on tulossa, kun postaus alkaa "Olen Nallukka. Tunnen ja tiedän sen." :D

Jotkut meistä vaan ovat sellaisia, ettei olla seurassa kovin hyviä eikä muut ole meistä juuri kiinnostuneita. Minutkin kun vaikka joku tuttu tapaa kadulla tai kaupassa, sanoo heti kohta vaivautuneena että minä tästä jo menenkin, vaikka muiden kanssa on aikaa höpöttää ummet ja lammet. Itseäni se ei enää häiritse, olen hyväksynyt osani ja tulen todella hyvin toimeen yksin ja itseni kanssa. Hyvä taito sekin, joka taas monelta puuttuu.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   17.8.25 00:38:18

Voiko alkaa ajatella ettei sillä ole väliä? Mihin tarvitset muiden huomiota tai kehuja?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.