Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kasvokarvat pois

Lähettäjä: Koo 
Päivämäärä:   16.8.25 21:23:48

Poistatteko ihokarvoja kasvoista?
Kiihtyykö karvojen kasvu jos niitä alkaa poistaa? Mikä on paras tapa poistaa karvat ylähuulesta ja poskista.

Re: Kasvokarvat pois

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   16.8.25 21:27:22

Ei kiihdy kuten ei mikään muukaan karvoituksen kasvaminen. Sänki tuntuu vain terävemmältä kuin kulunut karva ja uusi karva on tummempaa kuin valoa saanut.

Osa vahaa, toiset sheivaa, itse leikkaan kynsisaksilla.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   16.8.25 21:56:59

Mulla on sellainen pikkuinen sheiveri, jolla vedän viikset pois. Ja ne pari partakarvaa, jotka itsepäisesti puskee esiin. Joskus jos ja kun viitsin, vedän poskilta ne untuvat pois. Ei ole tulleet sen kummempana takas, ihan untuvaa on edelleen.

Jotkut sokeroi, vahaa, sheivaa jne. Ja sitten on ne, joita ei kiinnosta, ja sekin on okei.

Lähettäjä: Purp 
Päivämäärä:   16.8.25 23:01:24

Minulla on sellainen pieni "nenäkarvatrimmeri", jolla ajan ylähuulen päältä ja alaleuasta karvat pois. Eivät kasva sen kiivaammin tai tummempina takaisin. Karvatupet kyllä ärtyvät helposti.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   17.8.25 09:19:49

Mulla on voimakas karvojen kasvu ja ovat mustia. Vajaan nenän alta vahaliukoilla viikoittain ja nypin melkein päivittäin pinseteillä leuan alta. Kasvaa aika paljon ja nopeasti. Välillä epilaattorilla ajan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.8.25 09:23:23

Mä sokeroin. Joskus sheivaan. En oo huomannut mitään eroa karvan kasvussa tai sängessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.25 10:11:04

Miten vahaatte/sokeroitte ettei näppyjä tule? Vai onko se vain ihotyypistä kiinni?

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   17.8.25 10:13:35

Ei kannata koskea olenkaan jos pelkkää haituvaa. Itse kun nyppäsen yhden haituvan, tilalle tulee kolme paksua mustaa partakarvaa. Se kasvu vaan villiintyy.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.25 10:22:56

Iho pitää kuoria ensin hyvin. Sitten kunnon putsaus. Terävä uusi puhdas höylä + sheivaus vaahto. Kannattaa sheivata hyvin hellävaraisesti. Sitten taas naaman pesu, antaa ihon hengittää vapaasti vähän aikaa ja lopuksi kasvovesi. Kasvoille oma pyyhe.

Minä sheivaan poskihaituvat ja suun pielet noin viikon välein. Muutaman tumman karvan nypin pois.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   17.8.25 10:47:14

Kosmetologilla oon käyny kasvojen kuumavahauksessa. On enää joitakin viiksi ja leukakarvoja ja höylään kasvot aina suihkun jälkeen. Ikää 53v ja olin jotain 47v kun karvat alkoi häiritsemään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.