Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos hevoseni syömästä heinästä on heinäanalyysi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.25 18:51:43

Jos hevoseni syömästä heinästä on heinäanalyysi niin kuuluuko mun saada se jos pyydän sitä? Tiedän että että heinästä mitä mun hevonen syö on olemassa heinäanalyysi, ja haluaisin sen nähdä että voisin suunnitella mun hevosen ruokinnan paremmin. Voiko tp kieltäytyä antamasta sitä mulle? Ei ole tietääkseni missään esillä.

Re: Jos hevoseni syömästä heinästä on heinäanalyysi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.25 18:55:04

Voi kai se kieltäytyä mutta mitään järkeä ei ole salailla sitä.

Lähettäjä: Muf 
Päivämäärä:   16.8.25 18:55:19

Ei sinulla siihen mitään lain määrittelemää oikeutta ole. Mutta miksi oletat, että tp kieltäytyy? Onko kieltäytynyt?

Tai oletko kovaan ääneen julistanut, että heinä on p*skaa ja vaadit saada nähdä todisteen siitä? Jos asiallisesti käyttäytyy ja pyytää, harva silloin kieltäytyy.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.25 18:57:51

Muf, en ole vielä kysynyt kun vasta tänään muistin että se heinä on analysoitu. En usko että kieltäytyy, tai en keksi ainakaan miksi kieltäytyisi. En ole julistanut :D heinä on ihan hyvää, ja oon kyllä joskus kuullut jotain arvoja mutta enhän mä niitä enää muista.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   16.8.25 19:05:40

Pyydät lähettämään whatsappilla kuvan analyysistä, sanot että tilaat/lasket ruokintasuunnitelman hevosellesi.
So simple. Luultavasti antaa kuvan mukisematta.

Fiksuinta ois laittaa analyysi johonkin tallin ryhmään tai ilmoitustaululle, toivoa että omistajat laskee ruokintalaskut.

Lähettäjä: Minna 
Päivämäärä:   16.8.25 19:51:47

Minulle tallinpitäjä valehteli, ettei heinästä ole analyysia. Luultavasti siksi, kun se oli liian sokerista ja hevoseni oireili. Myöhemmin kuulin, että kyseisellä heinäntoimittajalla oli aina analyysit erän mukana.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.25 05:36:10

Millaisia sokeriarvoja voi pitää sopivana kaviokuumeriski-potilaalle?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.