Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tuore suhde ja miehen somen käyttö

Lähettäjä: Onko ok? 
Päivämäärä:   16.8.25 12:55:17

Kuuluuko v. 2025 ns. hyväksyä, että aikuinen mies seuraa ig:ssä naisia, joiden somessa olemisen tarkoitus on pääasiassa esitellä itseään niukoissa vaatteissa ja esilletuovissa asennoissa? Uudehko miesystävä tekee tätä, seuratut eivät ole parikymppisiä vaan siinä 3-4-kymppisiä ja suomalaisia, joukossa julkimoita. On itse tuonut asian esille, en ole joutunut stalkkaamaan hänen instaansa, joten hän ei ilmeisesti koe parisuhteessa ollessaankaan asiassa mitään ongelmaa. Toisaalta juuri tuo avoimuus häiritsee; onko tarkoitus vaikuttaa minun itsetuntooni tai antaa ymmärtää millainen minunkin pitäisi olla vai miksi minulle piti kertoa eikä vain katsella itsekseen?

Olenko minä "väärässä" kun olen sitä mieltä, että asian voisi pitää omana tietonaan ja seurailla ketä haluaa kertomatta siitä seurustelukumppanille? Ja että kertomisen syy oli saada minut tuntemaan itseni huonoksi?

Re: Tuore suhde ja miehen somen käyttö

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.8.25 12:56:55

Ei jatkoon. Seuratkoon itsekseen.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   16.8.25 13:08:24

Riippuu miten asian ilmaisi. Kysyitkö, olettaako naisen käyttäytyvän noin? Voit myös kertoa, mitä toivot ja haluat.
Minusta vois iteksiin katsella.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   16.8.25 13:09:06

Varmaan suurin osa nuorista ja keski-ikäisistä seuraa somessa kuka mitäkin, miehet usein juurikin aloituksen kaltaista sisältöä, että sikäli on "ok" jos ok tarkoittaa yleistä ja normaalina pidettyä. Mutta siitä olen samaa mieltä, että asian esilletuominen on turhaa, koska jokainen haluaisi kokea olevansa viehättävä ja riittävä omalle kumppanilleen. Jos viehättäväksi kokee silikoni-täyte-tekoripsetkynnet-käsitellytkuvat-lookin, jossa kohde ei itsekään oikeasti näytä siltä kuin kuvansa, niin kyllähän siinä monelle naiselle riittämättömyys mieleen tulee.

Ja se, että ovat täältä; haluaako mies siis kontaktia, jos seurattujen pitää olla ns. mahdollisia tavata irl? Miksi ei joku ulkomainen ig-beibe käy, jos vain kuvia haluaa katsella ja ehkä kommentoida jotakin kehuja?

Jos jokin asia häiritsee toisessa tai tämän tekemisissä jo alussa, niin harvemmin se lakkaa häiritsemästä myöhemminkään.

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   16.8.25 13:10:29

Ahh miten ihanaa ja yksinkertaista elämää onkaan, kun EI OLE instaa eikä käy siellä. Kokeilkaa tekin, suosittelen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.8.25 13:17:09

Hänkö ei tunne seuraamiaan naisia ja he eivät varsinaisesti tee mitään kiinnostavaa, kuten julkaise matka-, harrastus-, sisustus-, ruoanlaittokuvia, vaan lähinnä vain kuvia itsestään eri asennoissa tiukoissa ja niukossa asuissa? Onko sillä t-ssikalenterikin seinällä?

Olettaen, että aloittaja ei ole seurattujen tyylinen, voidaan kysyä miksi mies on alkanut suhteeseen aloittajan kanssa kun mieltymys on jotakin muuta? Jos mies ei saa mieltymyksensä mukaista naista, miksi hän vihjailee naiselle tämän olevan riittämätön näyttämällä (tai miten onkaan asian esille tuonut) seuraamiaan iigeitä? Mikään pakko ei ole olla suhteessa, sen enempää ulkoisesti kuin muutenkaan ei-mieleisensä kanssa. Aloituksen pariskunta vaikuttaa siltä, että kumpikaan ei ole kummankaan mieleen, eri syistä vaan.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   16.8.25 13:17:55

mies: kyse oli tuoreen kumppanin somen käytöstä, ei omasta. Sulta meni jotain näköjään ohi.

Lähettäjä: Sivusta 
Päivämäärä:   16.8.25 13:22:09

Minua ei kiinnosta enkä tee sillä tiedolla mitään, mitä ja ketä mies seuraa instassa. Jos katselee jotakin perä pitkällä kenottavia töröhuulia, siinähän katselee mutta mitään sellaista lisäarvoa se ei suhteeseen tuo, että se pitäisi kertoa. Sen hinkaaminen puolison naamaan on isompi ongelma kuin katselu. Se kertoo ihmisestä enemmän kuin instabeibejen seuraaminen.

Lähettäjä: ue 
Päivämäärä:   16.8.25 13:35:49

Ei jatkoon. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos seuraa jotain pyllistelijöitä.

Kuka tahansa saa laittaa itsestään nettiin millaisia kuvia haluaa, mutta jos somessa olemisen tarkoitus on voida seurata näitä tilejä, niin ei kiitos. Eri asia, jos seuraisi lähinnä kavereita ja harrastusjuttuja ja seassa olisi joku ulkonäköpostaaja, mutta jos lähinnä seuraa niitä silmänruokia, niin se on kyllä iso turn off minulle.

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   16.8.25 13:38:16

"mies: kyse oli tuoreen kumppanin somen käytöstä, ei omasta. Sulta meni jotain näköjään ohi."

Ei mennyt, suosittelen tätä vilpittömästi ihan kaikille, niin miehille kuin naisillekin. Luulit ilmeisesti että näihin on pakko kommentoida jotakin ikäänkuin aloituksen puolesta tai vastaan?

Minun neuvollani tätäkään aloitusta ei edes olisi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.25 13:39:47

Kun pohdit onko ok ja kysyt sitä, se ei ole sulle ok. Nyt tiedät, joten joko siedät, teeskentelet ettei haittaa tai vaihdat sinulle sopivampaan seuraan.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   16.8.25 13:41:36

Pahus varmaan nyt sit mokasin. Menin just näyttään miehelle instasta mancancooknz videoita. Ovat hullun hauskoja ja pelleilevät seksikkyydellä, se mies on upeassa kuosissa. Nyt toi siippa varmaan aattelee että haluan että mun aviomiehenkin pitää olla samanlainen ja sotkea keittiötä samalla lailla kun toi. Ihan itse myös kerroin miehelle tästä kun nauroin ääneen yhdelle videolle ja se tuli kysymään että mikä nyt on niin hauskaa. Sit näytin että tämmöistä tiliä seuraan, mies esittelee reseptejä puolialasti ja lipsynkkaa.

Onneksi mies tietää että on rillipäisenä kaljamahaisena kaljuna oikeassa elämässä se parhain mies ikinä. Minulle rakkain ja upein ja halutuin, vaikka somessa onkin kaikenlaista miekkosta katseltavaksi. Miehen ei tarvitse muuttua mitenkään vaan on täydellinen juuri sellaisena kuin on. Vaikka mä jotain somematskua katsoisinkin.

Päivämäärä:   16.8.25 13:44:46

Viitaten taannoiseen "Mies kehaisi tv-esiintyjää hyvännäköiseksi, nyt ero tulossa"-topaan, niin kyllähän tuossa nyt olisi eron paikka ainakin kymmenen kertaa enemmän kuin siinä.

Lähettäjä: Somsom 
Päivämäärä:   16.8.25 13:48:15

On tuossa mies nimimerkin viestissä pointti. En itsekään seurustelisi miehen kanssa joka ig:ssä yms. joten ei tulisi tuollaisia ongelmia edes vastaan.

Lähettäjä: ^ 
Päivämäärä:   16.8.25 13:48:48

"Kertoo aika paljon ihmisestä, jos seuraa jotain pyllistelijöitä.

Kuka tahansa saa laittaa itsestään nettiin millaisia kuvia haluaa, mutta jos somessa olemisen tarkoitus on voida seurata näitä tilejä, niin ei kiitos."

Tämä.

Näihin tulee aina kommentteja naisten arvostelusta, kateellisuudesta ja kuinka jokaisella on oikeus olla minkä näköinen tahansa ja julkaista itsestään millaisia kuvia haluaa. Joo kyllä on, mutta jokaisella on myös oikeus olla olematta sellaisen ihmisen kanssa parisuhteessa, jonka kanssa arvot ovat liian erilaiset tai joka käytöksellään haluaa loukata toista (mitä näiden seurattujen henkilöiden oma-aloitteinen näyttäminen tai kertominen voi olla, koska olisi voinut seurata ihan keskenäänkin). Minullekin on se ja sama, mitä randomit naiset itsestään someen laittaa, ei ole minulta pois eikä anna minulle mitään, mutta parisuhdekumppanini tekemiset on eri asia. Seuratkoon mitä haluaa, mutta jos hän kokee tarvetta näytellä minulle seuraamiaan beibejä, homman tarkoitus on jokin muu kuin vain näyttää minulle seuraamansa beibet. Ja SE olisi ongelma.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.8.25 13:50:52

"en ole joutunut stalkkaamaan hänen instaansa"

Tarkoittaa mitä?

Lähettäjä: Hinvv 
Päivämäärä:   16.8.25 13:51:44

Ei jatkoon. Ei olisi mun tyyppiäni.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.25 13:53:45

hmm: sun seuraamat miehet tekee muutakin kuin keekoilee puolipukeissa. Jos katselisit kuvia, joissa vain seistään erilaisissa asennoissa pullistellen habaa liian pienissä kalsareissa tai videoilla kääntyiltäisiin eri suuntiin vartalo mutkalla huulet töröllään olkapään yli katsellen toinen käsi päässä ja se olisi ainoa sisältö, kuvasta ja videosta toiseen, niin huomaat varmaan eron?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.8.25 13:59:53

Näitä topikkeja on täällä säännöllisin väliajoin ja itsekin olen niissä usein kertonut eksästäni, joka teki vastaavaa.

Fakta on se, että jokainen saa määritellä itse omat rajansa. Jos kumppanin käytös tuntuu pahalta eikä käytös muutu puheesta huolimatta, se on mielestäni huono merkki. Mitään toisia naisia ei ole OK mielestäni hieroa oman kumppanin naamaan. En minäkään näyttelisi miehelleni mitään paidattomia hunkseja - johan siinä tulisi se mielikuva, että vertaan miestäni näihin. Mikä järki? Mitä tämä tuo suhteeseen? Ja jos oma ulkonäköhanne on jotain ihan muuta kuin nyk. kumppani, niin onkohan itse valinnut vähän väärin?

Ja ainahan näihin keskusteluihin oku tulee mussuttamaan, että naisella on huono itsetunto, jos tällaisesta mielensä pahoittaa. Yksikin sanoi jossain aiemmassa topikissa, että hänen miehensä näyttää hänelle säännöllisesti näitä instabeibejä ja niitä sitten katsellaan yhdessä :'D Ihan kuin tämä kuvastaisi suurinta osaa pariskunnista. Jotkut naiset valitettavasti jopa ylpeilevät tällä pick me -asenteella - he kun ovat niin cooleja ja hyväitsentuntoisia, että heitä saa miehet kohdella miten lystää.

Päivämäärä:   16.8.25 14:00:37

- : no katos mitä tuolla mun mainitsemalla tilillä on. Se tyyppi tekee somea ihan vaan sillä idealla että seksikkäänä esitellään ruokia, just nimenomaan niin että pullistellaan sitä habaa ja pyöritetään peppua. Ainoo ero naisoletettuihin keikistelijöihin on se, että se kaveri tekee sitä juttuaan niin hyvin että on alkanu tienata sillä palkkaa. Todennäköisesti aika moni näistä somepimuista yrittää samaa, influensserin työssä kun on kova kilpailu.

Eikä toi oo suinkaan ainoo vastaava tili mitä seuraan.

Mua häiritsisi paljon enemmän esimerkiksi eksän tilin seuraaminen, varsinkin jos ei ole yhteisiä lapsia tms linkkiä aiempaan elämään. Tai sitten sellainen, että seuraa jotain ihan muuhun asiaan liittyvää tiliä, mutta sitten kuitenkin laittelee vihjailevia kommentteja. Yks mun tuttu pitää jotain käsityötiliä ja saa sit lääh puuh yksityisviestejä vaikkei tee mitään muuta ku esittelee viimeisintä patalappua videolla. Tämmöinen käytös ois ällöttävää mieheltä, että yritetään vokotella somen kautta jotain mimmiä. Mutta en mä nyt pelkästään jostain fitness-tilien seuraamisesta jaksais suuttua, saahan sitä katsoa nättejä tyttöjä jos haluaa. Mäkin katon nättejä poikia.

Lähettäjä: \o/ 
Päivämäärä:   16.8.25 14:02:11

Niin no, en oikein ymmärrä tuota joidenkin miesten tapaa tavallaan erikseen korostaa omalle puolisolle kehumalla televisioesiintyjiä ja esittelemällä instaseuraamisiaan, että minä poika se katselen ja huomaan hyvännäköiset naiset vaikka sun kanssa oonkin. Ei pitäisi olla kenellekään sukupuolesta riippumatta epäselvää, että maailma on täynnä itseä paremmannäköisiä ihmisiä, ja somemaailma varsinkin koska filtterit ja kuvankäsittely. Jos puolison ulkonäkö ei riitä niin silloin pitää vaihtaa sellaiseen jonka riittää. Jos ei taas vaihtajan oma ulkonäkö riitä halutunnäköiseen, niin turha siitä omasta mitäänsanomattomasta ulkonäöstä on puolisoa moittia ja syyttää, katselee vaan niitä kuvia kun ne parisuhdetta ja oikeaa ihmistä tärkeämpiä ovat. Ei se sen kummempaa ole.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   16.8.25 14:06:05

Sinun ei kuulu kysyä muilta mikä on ok suhteessa ja mikä ei, SINUN pitää määritellä mikä SINULLE on ok ja mikä ei ! Toinenhan pahoittaa mielensä toisen naisen vilkaisustakin, toinen antaa luvan kanssa panna muita.. haarukka on aika iso. Netti- tai somekäytös on sitten vielä ihan oma lukunsa ja se mitä ja miten siitä somettamisesta kerrotaan omansa. Jokaisen kanssa SINÄ määrittelet mikä itsellesi käy, älä yritä arpoa mitä mies sillä hakee vaan pohtia missä omat rajasi menevät.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.25 14:07:02

No ei todellakaan ole ok!

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   16.8.25 14:16:05

"saahan sitä katsoa nättejä tyttöjä jos haluaa. Mäkin katon nättejä poikia."

Niin, noinhan se toimii. Mutta jos ap ei katsele muita miehiä, ei somessa eikä irl, ollessaan parisuhteessa, silloin sellainen ei sovi hänen arvoihinsa myöskään toisen tekemänä. Vähän kuin jos sun mies joisi joka päivä ja sinä olisit raitis, ei se toimisi.

En kyllä oikein ymmärrä, mitä ideaa edes on katsella kuvia ruudulta eri ihmisistä vähissä vaatteissa kun on omakin puoliso ihan siinä irl. Koska en ymmärrä, ei minullekaan kävisi ap:n mies. Tai voihan minunkin mies katsella vaikka kuinka montaa pyllistelijää, mutta on se ainakin ymmärtänyt pitää asian omana tietonaan eikä esitellyt sitä kuin suurtakin ylpeilyn aihetta :D

Päivämäärä:   16.8.25 14:25:21

"Niin, noinhan se toimii. Mutta jos ap ei katsele muita miehiä, ei somessa eikä irl, ollessaan parisuhteessa, silloin sellainen ei sovi hänen arvoihinsa myöskään toisen tekemänä. Vähän kuin jos sun mies joisi joka päivä ja sinä olisit raitis, ei se toimisi."

Nimenomaan tämä. Itselläni ei ole suhteessa koskaan ollut mitään tarvetta kytätä muita miehiä, joten toki toivon myös, ettei kumppanini kyttää muita naisia. Simple as that.

Mitä tulee tuohon mancancooknz-tiliin, niin onhan tuo nyt todella kesyä sisältöä verrattuna monen naisen instasisältöön :'D Monella naisella insta ei oikein mitenkään eroa onlyfansista, mitä nyt ehkä jotain kriittisempiä paikkoja on saatettu tyyliin sumentaa, että vältettäisiin metan sensuuri. Tuo kokkaajamieshän tekee käytännössä hauskoja ja hölmöjä, ehkä vähän homoeroottisiakin huumorivideoita. Mulla ei ainakaan osunut silmään mitään persvaon tai molon esittelyä.

Päivämäärä:   16.8.25 14:31:36

--: sillä mä tota heppua seuraankin kun noi videot on niin hyvin tehtyjä, ihan totaalisesti kieli poskessa ja läpällä. Mutta voisihan tuostakin joku mies suuttua, että miksi kattelet tuollaista. Suoraan sanottuna mua ahdistaisi tosi paljon jos mies alkaisi määräillä, että et saa seurata tämmöisiä tilejä. Tuntuisi tosi pahalta kontrolloinnilta. Tai eka ajatus olis, että jos mies haluaa kieltää tämmöisen niin mitä kaikkea muuta se sit haluaa kieltää? Seuraavaks ei saa kattoo urheilua, kun siellä voi olla vähäpukeisia miehiä? Menis kyllä tosi äkkiä fiilis koko suhteesta.

Lähettäjä: ex 
Päivämäärä:   16.8.25 14:34:49

Eksä teki tuota, siis näytti keitä seuraa (juurikin näitä liian pienissä vaatteissa kenottajia, jotka joskus laittoi kuvan jostakin ravintola-annoksesta ja sitten taas kenotusta) ja kauhisteli sellaisia, jotka oli "kamalan näköisiä, ei yhtään mun makuun, tollanen losoperse" jne.

Huvittavinta oli, kuinka hän loukkaantui jos kommentoin "kamalan näköistä" naista, että onhan hän tosi upea, paljon hoikempi kuin x (joku suosikkikenottaja) eikä ole huulitäytteitä tai tekoripsiäkään, ihan luonnostaan on noin näyttävä. Ei olisi saanut kehua kuin hänen seuraamiaan ja olin kuulemma törkeä kun haukuin x:n ulkonäköä (sanoa fakta että toinen on hoikempi ja luonnonkaunis=haukkumista, tämä selvä), sen lisäksi olin katkera ja kateellinen kun en voinut kehua ketään (vaikka juurihan minä kehuin, sitä "kamalan näköistä"). MINÄ siis olin törkeä haukkuja ja arvostelija kun sanoin hoikemmaksi ja kauniimmaksi naista, jota hän oli juuri itse nimitellyt kamalan näköiseksi losoperseeksi :D

Päivämäärä:   16.8.25 14:38:21

hmm: Tietenkään toisen kontrollointi tuossa mielessä ei ole OK. Mutta on myös ihan OK loukkaantua, jos toinen tulee näyttämään sinulle jotain puolialastonta mimmiä pyllistämässä että "katso tätä." Mihin mies tällä oikein pyrkii, siihen en ole vielä saanut vastausta?

Tuo linkittämäsi on nimenomaan huumorisisältöä ja minä ainakin näen eron siinä, että nauraako vitsillä tehdyille videoille vai kerääkö jotain runkkumatskua.

Esim. eksäni kohdalla minua ei tippakaan olisi kiinnostanut, jos hän olisi seurannut vaikkapa jotain kauniita julkkiksia. Mutta kun seurattaviksi valikoitui aina häntä monta vuotta nuorempia, samassa kaupungissa asuvia nuoria vähäpukeisia naisia. Instasta etsi näitä sijainnin perusteella ja tykkäsi myös joskus kommentoida näiden kuvia. Mihin se raja vedetään, se on jokaisen itse päätettävissä, mutta minä ainakin koin tämän loukkaavana. Mutta varmaan olen sitten kontrolloiva ja huonoitsetuntoinen :-) Mainittakoon vielä, että ironisesti samainen mies oli välillä hyvinkin kontrolloiva minua kohtaan.

Päivämäärä:   16.8.25 14:44:53

-- : Instasta etsi näitä sijainnin perusteella

siis mitä! yäk. Toi kuulostaa jo joltain stalkkaukselta. En kattelisi.

Tästä pitää varmaan nyt kotona jutella, että mitä toi mun siippa aattelee. Kyllä mä suurin piirtein tiedän mistä näyttelijöistä ja laulajista se tykkää mutta en oo kyllä koskaan tarkistanu sen kummemmin mitä se somessa kattelee.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   16.8.25 14:45:38

Instassa on ainakin ollut sellainen parodiatili, jossa miehet poseeraa samoin kuin heruttajabeibet, siis samanlaisissa tilanteissa ja asennoissa. Vuosia sitten deittailin miestä, joka seurasi heruttelijoita ja kun näytin hänelle tämän parodiasivuston, se ei ollutkaan hänestä hauska vaan ilkeää pilkantekoa. Oikein riideltiin aiheesta kun hän ei halua nähdä sellaisia kuvia. Kysyin, että mikä näissä kuvissa on vikana kun samanlaisia kuvia katselet innoissasi, onko sekin ilkeää pilkantekoa. Oli kuulemma eri asia. Ei minusta, ihan sama asia se on, istuuko uima-altaan reunalla jalat käppyrällä, käsi tukassa, toinen käsi harallaan sivulla ja takapuoli kenossa kuka tahansa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.8.25 14:49:42

"Pahus varmaan nyt sit mokasin. Menin just näyttään miehelle instasta mancancooknz videoita. Ovat hullun hauskoja ja pelleilevät seksikkyydellä, se mies on upeassa kuosissa..."

Mun eksä olisi ehkä kilahtanut siitä että se instamies on hauska. Hänelle oli kova paikka kun olin sanonut "jos mut saa nauramaan, saa mitä vaan", ja että (meikäläiset) savolaiset on huumorintajuisempia kuin (te) varsinaissuomalaiset.
Yhtään se ei olisi välittänyt missä kuosissa instamies olisi, ja kokkaustaidoissakin itseluottamusta piisasi.

Päivämäärä:   16.8.25 14:52:56

Heh: Juuri tämä kaksinaismoralismi ärsyttää monissa miehissä. Jos muistat vielä mikä tuo tili oli, niin heitä nimi tänne :D

On se pikkaisen hassua, että minunkin eksäni sai tehdä netissä mitä lystää, mutta sitten oli kuitenkin mustasukkainen esim. minun miespuolisista ystävistäni (jonka olen tuntenut lapsuudesta saakka) tai kauhisteli, että "lähdetkö tosiaan noissa trikoissa salille." Joo lähden, ihan normaalit täysmittaiset, läpinäkymättömät, yksiväriset trikoot. Missä se ongelma oli?? Kyllähän tuohon olisi tehnyt mieli kommentoida, että sä itse just katselit ja tykkäilit aika paljon vähäpukeisemmasta salimimmistä, että mikähän tässä nyt mättää.

Lähettäjä: jooei 
Päivämäärä:   16.8.25 14:55:26

En voi kuvitella itseäni kertomassa saati näyttämässä miehelleni, että tää on sitten tosi komea mies, kato mikä kroppa on siinä salilla käyty ja naamassa ei ole sitten mitään vikaa ja että tätä ja samanlaisia mä muuten seuraan netissä. Tai voisin, jos haluaisin loukata ja aiheuttaa epävarmuutta, koska olisin täys mulkero tai haluaisin erota. Ei tuollainen koskaan unohdu, se vaikuttaa suhteeseen koska ei ole toiselle ns. tarpeeksi ja läheisyyteenkin.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   16.8.25 15:00:28

Kaverilla oli aikoinaan mies, joka oli sanonut kaverin takapuolta huonoksi (kaveri hoikka salimuija), mutta kuitenkin kiukutteli jos kaverilla oli tiukat farkut, että miks käytät tollasia farkkuja kun toikin äijä vahtas sun persettä. Jepjep.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   16.8.25 15:22:45

Sä saat olla mitä mieltä haluat ja tuntea ne tunteet mitä tunnet. Ja jos toinen ei halua huomioida sun tunteita, niin voit ihan itse päättää haluatko katsella sellaista ihmistä. Et sä siihen meitä hötöleidejä tarvitse, että tunnistat omat rajasi ja pidät niistä kiinni.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   16.8.25 15:30:32

"Olenko minä "väärässä" kun olen sitä mieltä, että asian voisi pitää omana tietonaan ja seurailla ketä haluaa kertomatta siitä seurustelukumppanille? Ja että kertomisen syy oli saada minut tuntemaan itseni huonoksi?"

Ei tässä ole oikeaa ja väärää. Kukin määrittelee omat rajansa. Sinua tuo häiritsee. Asia selvä. Ei siitä tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa. Tärkeintä on se, miten mies suhtautuu. Alkaako heti vähättelemään, pitämään sinua nipona yms.. se on red flag, jos hän ei pysty kunnioittamaan sinun mielipidettä.

Minusta tuollaisten kuvien katselu on turn off. Jollekin toiselle ihan fine. Kumpikin on "ihan yhtä oikeassa". Nämä on hyvin henkilökohtaisia asioita. Pääasia, että kuuntelet itseäsi. Jos sinusta se ei ole ok, niin sitten se ei ole ok. Vaikka kuka muu mitä tahansa siihen sanoisi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.25 15:35:40

Näitä pohtiessa kannattaa miettiä että yleensä ne asiat, jotka jo aluksi vähän mietityttää, muuttuu vuosien kuluessa tosi isoiksi ongelmiksi itselle.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   16.8.25 16:07:43

"MINÄ siis olin törkeä haukkuja ja arvostelija"

Minua aina huvittaa kun vedotaan paheksuen johonkin ulkonäön arvosteluun kun samanlaista arvostelua arvostelija on itsekin tehnyt valitessaan, ketä seuraa siellä somessa. Jos ei olisi arvostellut, hänhän seuraisi kaikennäköisiä eikä vain tietyntyyppisiä somettajia. Että se siitä arvostelun arvostelusta. Monelle some ja ne joita seuraa on asia, josta ei saa sanoa mitään, jotenkin vähän liian tärkeitä kun menevät jopa oikeiden ihmissuhteiden ohi. Omalle puolisolle voidaan sanoa vaikka mitä suoraan, mutta somehenkilöstä ei saa sanoa mitään vaikka sanottu ei tätä edes loukkaa kun ei saa siitä koskaan tietääkään. On kokemusta.

Lähettäjä: tjaah 
Päivämäärä:   16.8.25 16:33:09

Kannattaa ihan suosiolla jättää sellainen haaveilemaan instabeibeistään. Nämähän on yleensä niin tyhmiäkin, että uskovat kaiken minkä näkevät; vaikka ovenkarmit on kaarevat, lattialistat venkurassa ja porraskaiteen tankojen etäisyys vaihtelee niin ei ole käsitelty kuvaa. Ei vaikka juorulehti on julkaissut paparazzikuvan, jossa on ihan erikokoinen ja muotoinen ihminen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.