Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kohta minulla on salainen herkkuhetki

Lähettäjä: Satsatsaa 
Päivämäärä:   15.8.25 23:44:46

Olen varannut itselleni pizzaa (Kotipizzan pari slaissia pakastimessa), pieni pussi sipsejä ja Fazerin sininen-jätskiä. Jos päälle jaksan, niin pieni pullo viiniä kyytipojaksi.

Tämä on niin väärin, koska kyllä koko perheen pitää saada herkkuja, ja opetan nyt ihan väärää tapaa lapsilleni, jotka eivät tästä saa tietää. Ja koska ruoka ei saisi olla palkinto mistään koskaan. Ja hei, minähän olen lihavakin! Vaikkakin olen laihduttanut 20 kiloa ja kohta alkaa vain painon ylläpito. Ja nuo herkkunikin ovat ihan juntteja, pitäisi herkutella sellaisilla jutuilla, joista joku toinen tykkää.

Nyt voitte haukkua minut, minä käyn varmistamassa, että meillä nukutaan ja yritän sitten saada pleikkarin toimimaan!

Re: Kohta minulla on salainen herkkuhetki

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.8.25 23:48:00

Hahaa! Hyvä sinä, anna mennä vaan! Minulla on uusi kirja, mutta sen aloittaminen taitaa jäädä huomiselle kun ihan kohta sammun. Ja kohta on eräs alkoholistin oletettu tytär käsittämässä sammumisen ainoalla tietämällään tavalla :(.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   15.8.25 23:50:12

Mitä hittoa? Eikö teillä lapset herkuttele koskaan? Se jos mikä luo vääristynyttä kuvaa.
Onko lapset pahasti ylipainoisia, ettei heidän saisi antaa herkutella? Pieni herkku on sallittu myös ylipainoisille lapsille.
Et enempää avaa, miksi olet tuollaiseen salailuun päätynyt, mutta se ei mitenkäänpäin katsottuna kuulosta kauhean hyvältä.

Jotenkin sairaalta kuulostaa tuollainen piilottelu, ei niinkään se herkuttelu. Herkutella saa, (ja pitääkin, jos haluaa) mutta tuo salailu on jännä..

Päivämäärä:   15.8.25 23:52:19

Eivät he varmaan herkuttelee koskaan, ja on aivan hirveää, jos vanhempi joskus oikein odottaa omaa hetkeään pleikan ja sipsien parissa! Kyllä lasten tulisi valvoa pizzaa syöden klo 12 yöllä. Syntiiii!

Lähettäjä: Satsatsaa 
Päivämäärä:   16.8.25 00:03:28

Eivätköhän kaikki nukkujat ole saaneet tänäänkin herkutella. Mies oli työkaverinsa synttäreillä, lapset kävivät mummon kanssa Burger Kingissä ja karkkikaupassa, appivanhemmat olivat tullessaan käyneet leivoskahvilla. Appiukko on lihava, pitäisikö hänet herättää herkuttelemaan ja pelaamaan, ettei ruokasuhde vääristy?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.25 00:10:23

Kuulostaa mukavalta. Mä syön herkut aina kun lapsi mennyt nukkumaan. Kaikki tuntemani äitikaverit tekee ihan samaa.

Päivämäärä:   16.8.25 00:10:47

Minä kuulun niihin ihmisiin, jotka käyvät usein herkuttelemassa kaverin kanssa. En oikeastaan sen enemmälti rehvastele lapsille että söinpä maailman ihanimman jätskiannoksen tai muikkukipon tänään. Sanon vaan, että näin Risto-serkkua ja käytiin kahvilla. Sitten jos osumme siihen jätskikojulle porukalla, niin saatan sanoa syöneeni siinä joskus.

Emme ole lihavia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.25 00:24:12

No ei tietenkään lapsille rehvastella, idiootti! Mutta sinullahan ei sellaisia olekaan. Jos olisi, niin tietäisit, ettei yksikään äiti herkuttelisi salaa omilta lapsiltaan!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.