Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työkaveri alkoi arvostella tapaani tehdä töitä

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   15.8.25 19:17:54

Oon nyt pari päivää tehnyt toisenkin vuoron aikana kertyneet tehtävät, koska heidän vuorossa tää henkilö joka näitä muuten tekisi ei ole ollut paikalla.
Kyseessä kiertävä tehtävä jonka osa meidän tiimistä osaa.
No nyt menin tauolle ja yks työkaveri alkoi arvostella mun tapaa tehdä nää mun työt. Tuolla oli siis juttuja mitkä pitäisi siirtää eri paikkaan ja josta viimeiset hain tänään (muut hain eilen). En ole ehtinyt tehdä mitään niille koska mulla on aika hitokseen muitakin tehtäviä, vaikka ilmeisesti mä en tee mitään.
Keskustelu meni suunnilleen näin:

Työkaveri: "nyt noi ois hyvä siirtää kun on tilaa"
Mä: "jätän ne varmaan ens viikolle"
Tässä välissä puhuttiin kuka on ens viikolla
Tk: "musta ne pitäisi siirtää nyt. Et säkään tykkäisi jos ne jätettäis sulle"
Mä: "vähän riippuu onko siinä muutakin tekemistä. Mulla on aika paljon tässä tekemistä"
Tk: "no ei siltä vaikuta et tekisit mitään, jatkuvasti sä oot tuolla. Mulla ei oo tapana jättää töitä muille vaan tehdä ne työt vuoron aikana. Kukin tyylillään"
Mä: "mulla on edelleenkin aika paljon muuta, katon jos ehdin ne laittaa"
Tk: "mitä sä oot muka tehnyt" jatko viel mun arvostelua ja mä päätin olla sanomatta enää mitään koska en vaan jaksanut.

Ja tää työkaveri pääsee siis kohta töistä ja itse vasta muutaman tunnin päästä. Ja moni asia on koneella tehtävä tai sellainen että siitä ei nyt välttämättä huomaa että töitä teen vaan voi luulla että en tee mitään. Että sellasta, onneks lähtee kohta kotiin.

Re: Työkaveri alkoi arvostella tapaani tehdä töitä

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   15.8.25 19:25:19

Paha sanoa näillä tiedoilla mitään…

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   15.8.25 20:44:28

U, ei tarvitse sanoa mitään, kunhan avaudun.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.8.25 22:13:04

Kyllähän tuo jätän ne ensi viikolle vastaus on aika törkeä.

Miksi et voi vaan sanoa, että juu ne olis kyllä hyvä siirtää, kauhea kiire mut iham varmasti siirrän lopuksi jos aikaa jää.

Koska kyllähän sä ne kai siirrät jos aikaa jää etkä lorvaile kun kerta sanot ettet lorvaile.

Vähän sellanen sosiaaliturvatunnuksessa A -tyylinen tapa suhtautua työntekoon. Vaikeaa meillä monella vamhemmalla työntekijälle kun joku vaan toteaa et ei, en tee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.