Lähettäjä: ääääh
Päivämäärä: 15.8.25 15:58:36
En enää kuule kunnolla kun korvat on niin täynnä vaikkua tms. Olen yrittänyt huuhtoa niitä liottamalla remowaxilla ja sitten huuhtomalla vedellä. Myös suihkussa hiuksia pestessä olen lotrannut vettä korviin.
Ei tunnu auttavan. Päässä tuntuu tyhmältä ja korvissa on vetä, mutta ei tunnu korvat aukeavan.
En ole flunssainen, kärsi allergioista tai muutakaan ongelmaa. Mutta korvat kai ihan täynnä vaikkua.
Hoitajalle en pääse edes tsekkauttamaan korvia, että mikä niissä on vikana ja miten ne saisi putsattua, saati, että korvat puhdistettaisiin puolestani. Lääkäriinkään en siis pääse. Chatin kautta sain digihoitajalta neuvon ostaa apteekista esim. remowaxia ja huuhtoa itse. Mutta kun tuossa vaiheessa olin jo moneen kertaan huuhtonut korviani sillä remowaxilla! Ei näköjään hoitajatkaan osaa lukea.
Ensin pidin remowaxia pari tuntia niin, että tunnin päästä kävin ruuttaamassa lisää ainetta. Sitten oli korvat niin vedessä, että annoin olla. Seuraavana päivänä laitoin remowaxia aamusta, päivällä uudelleen, sitten vielä illalla, ja taas aamulla, ja sitten yritin huuhtoa korvia vedellä. Ei auta. Sitten tein remowax-liotuksen kaksi päivää putkeen ennen kuin huuhdoin vedellä.
Nyt tuntuu, etten kuule mitään kun korvissa on vettä. Puhuessa päässä kaikuu mutta korvat on edelleen tukossa.
Mitä tälle voi vielä tehdä? Miten pääsee hoitajalle puhdistuttamaan korvansa tai edes tsekkauttamaan, onko korvissa joku ongelma?
En kuitenkaan halua saada korvatulehdustakaan tämän vuoksi... Mutta oikeasti on jo pidempään ärsyttänyt kun en kuule kunnolla.
|