Lähettäjä: --
Päivämäärä: 15.8.25 14:55:05
Itse olen myös ihastuneena katsonut kaikenlaista p*skaa läpi sormien. Se vaan, että myöhemmin suhteessa nämä asiat alkavat oikeasti vaivaamaan. Pitäisi pitää pintansa heti alusta saakka.
Olen kyllä ihmetellyt minäkin, että miksi mies edes haluaisi naisen, joka hyväksyy kaiken, miellyttää ja joustaa aina miehen mielen mukaan. Mitäs sitten, kun nainen kyllästyykin tähän? Erohan siinä tulee. Kyllästyminen ja suhteesta lähtö tapahtuu ihan taatusti ennemmin tai myöhemmin, ellei nainen sitten ole niin henkisen väkivallan nujertama, ettei oikeasti uskalla lähteä.
Eksieni kanssa huomasin, että mikäli en aktiivisesti koko ajan "puolusta itseäni" ja pidä omista rajoistani tiukasti kiinni, toinen ihan taatusti koittaa ylittää ne rajat. En ymmärrä. Sen kun pitäisi riittää, että ilmaisee rajat selkeästi kerran, ei näistä asioista pitäisi joutua jatkuvasti vääntämään.
Nyksä onneksi kohtelee minua lähtökohtaisesti hyvin ilman, että minun tarvitsee jatkuvasti vaatia sitä tai muistutetlla, että asia x tai y ei tunnu hyvältä. Että on näitäkin. Tuntuu vain valitettavasti, että monella miehellä suhteen normaalimalli on se, että naista saa kohdella ikävästi ja satuttaa.
|