Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Unohdin viedä roskat ennen reissua!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.8.25 09:06:11

Lähdin viikonloppureissulle, paluu maanantaina. Unohdin viedä roskat mennessäni, solmin kyllä pussien suut kiinni ja laitoin eteiseen odottamaan "valmiiksi". Mutta niin vain unohtui napata siitä mukaan mennessä. Mutta joukossa oli kuitenkin myös biojätteitä, ja nyt ne odottavat siellä maanantaihin saakka. Nyt pelottaa että kotiin tullessa vastassa on hirveä katku josta ei pääse eroon vaikka miten hinkkaisi ja kivana lisänä kasa tuholaisia. Auttaakohan se edes mitään, että pussit ovat kiinni?

Toki olen ihan Suomen sisällä reissussa, että periaatteessa olisi mahdollista mennä takaisin viemään ne roskat. Mutta en tiedä stressaanko ihan turhasta, kun olen kuitenkin vain maanantaihin asti reissussa.

Onko kenellekään täällä käynyt vastaavaa, ja miten siinä sitten kävi?

Re: Unohdin viedä roskat ennen reissua!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.25 09:11:27

Kaverini oli juuri viikon reissulla, ja oli unohtanut viedä biojätteen, jossa oli ties mitä savukalan nahkoja ja herneitä. Olin ihan kauhuissani ajatuksesta.

Mutta ne oli vain kuivuneet. Ei ollut mitään merkittävää hajuakaan, eikä tuholaisia.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   15.8.25 09:11:51

No kyse vaan viikonlopusta niin ei hätää. Viikon kahden reissu olisi jo ikävämpi .

Lähettäjä: hmmm 
Päivämäärä:   15.8.25 09:29:49

Tuskin mitään hätää on, jos mitkään nesteet eivät pääse läpi ja imeydy esim. lattiaan

Päivämäärä:   15.8.25 10:24:06

Hengaileehan ne roskat muutenkin asunnossasi useampia päivä roska-astioiden täyttyessä, joten miksi ne sinun lähtiessäsi alkaisivat yhtäkkiä haista erityisen voimakkaasti?

Päivämäärä:   15.8.25 10:56:28

Meillä 5-henkinen perhe ja vien roskat n. joka toinen tai joka kolmas päivä. Eli normaalistikin ovat tavallaan viikonlopun yli viemättä, eikä haise sen kummemmin.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.8.25 11:21:26

Meillä viedään vähintään biot päivittäin koska muuten tulee banaanikärpäsiä. Eivät nekään vaarallisia ole mutta välillä ärsyttävä päästä eroon.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   15.8.25 11:29:25

zäkä, miten pääset eroon banaanikärpäsistä?

Lähettäjä: Kerttu 
Päivämäärä:   15.8.25 11:34:58

Lähettäjä: nomadi
Päivämäärä: 15.8.25 11:29:25

zäkä, miten pääset eroon banaanikärpäsistä?

.
.
Vastaan, vaikkei minulta kysyttykään, niin laita esim. syvään lautasen mehua, johon on lisätty fairya. Sitten laita kelmu lautasen päälle ja tee siihen muutama reikä, ansa valmis!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.