Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Everclean kissanhiekka

Lähettäjä: cat 
Päivämäärä:   14.8.25 08:19:06

Mistä ostat Everclean hiekkasi? Käyn tällä hetkellä ostamassa laatikko-kaksi kerrallaan paikallisesta kaupasta, mutta olen mietiskellyt että voisi ostaa isompia satseja, mieluiten kotiin kannettuna. Lisäksi JOS on kokemusta evercleanista ja olet vaihtanut hiekkaa johonkin muuhun, kokemukset vastaavista tai jopa paremmista kiinnostavat.

Joten, mistä ostat, ja mielellään, onko kallis kotiinkuljetus, ja tärkeimpänä kiinnostaa, jos sattuisi aina välillä olemaan edullisempia tarjouksia?

Re: Everclean kissanhiekka

Lähettäjä: Kisu 
Päivämäärä:   14.8.25 08:23:23

Peten koiratarvikkeesta tilaan 4 ltk kerrallaan, hyvä ale tulee ja tuolla määrällä myös ilmainen kotiinkuljetus:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.8.25 08:26:33

Sama! Sääli tosin kuljettajaa joka ronttaa laatikon kuistille.

Päivämäärä:   14.8.25 08:52:53

Käytin ennen ja ostin Peten koiratarvikkeesta ja olisko ollu verkkokaupasta ja Julasta myös. Nykyään käytän catmania hiekkaa.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   14.8.25 09:30:03

Peteltä kannattaa tilata, tulee kotiovelle ja on usein hyviä tarjouksia. Itsellä käytössä CompactCare. Hinta on sama kuin M&M, mutta ei tarvitse roudata itse.

Päivämäärä:   14.8.25 10:03:31

Ever clean*

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.8.25 10:29:29

Catmania käytössä. 10l 7€.

Lähettäjä: kISkIS 
Päivämäärä:   14.8.25 11:16:31

Vaihdoin Evercleanin Odourlockiin. Vähemmän vielä pölyää, eikä tule sellaisia kalkkisia tassunjälkiä lattialle. Tuntuu myös riittoisammalta. Peten koiratarvikkeelta tai M&M tilaan kotiin suoraan, 4-6 pussia kerrallaan.

Lähettäjä: voileipä 
Päivämäärä:   14.8.25 12:28:34

Peten koiratarvikkeesta ja 4 saa alennuksella usein ja ilmaisella kotiinkuljetuksella. Minun tapauksessa näkyy olevan Wolt, joka tuo. Tai ainakin joskus ollut. Kerran oli musta, hiukan tanakka keski-ikäinen nainen, ei mikään kehonrakentaja, pikkuautolla ja ilman sitä nokkakärryä. Ja nainen taisi olla toimistomaisesti pukeutunut. Hyvin ja ripeästi toimitti.
No nyt Everclean on pienentänyt vähän pakkauskokoaan, mutta hattua nostan silti. 4 x 10 l kahteen pahvilaatikkoon sullottuna oli varmasti hikinen urakka.

Monsteria tilasin kerran, oli hiukan edullisempi ja mielestäni aivan kelvollinen hiekka. Ehkä pölisi enempi. Olisin tilannut kerran uudelleen, mutta tuolta merkiltä oli enää ruokaa.

Ja jos yksittöin ostaa vaikka Mustista ja Mirristä, olen huomannut, että kannattaa laittaa joko kestokassiin tai isoon, vahvaan reppuun. Ne muoviset kädensijat kalvaa jos kävelet niiden kanssa pitempään. Autoton olen siis minä.

Petellä on usein Ever Clean tarjouksia, ei isoja mutta kuitenkin. Periaatteessa ehkä sama hinta, sillä minun muistin mukaan ennen oli 12 l, nyt on 10 l. Voi olla, että muistan väärin.

Mikä teistä on paras noista Evercleanin hiekoista? Itse ostan usein laventelia.

Päivämäärä:   14.8.25 16:20:40

Ever cleaneissa on tosi paljon eroja mielestäni. Puoliso osti vahingossa joku krt väärää ja heti oli lattiat täynnä savisia tassunjälkiä ja hiekkiksen seinille levinneitä paakkuja sai raapia nökäre kerrallaan. Vitsit kun en nyt muista, mikä oli se The Oikea laatu, joka ei haise, pölyä, tekee tiukat paakut eikä leviä tassuissa... pitäisi jaksaa käydä varastossa tsekkaamassa :)

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   14.8.25 17:14:36

Zooplussasta Tigerino mielestäni myös hyvää, saa ovelle jätettynä.

Päivämäärä:   14.8.25 17:18:03

Evercleanista hyviä on multiple cat ja extra string. Mutta catmania paljon halvempi ja tosi hyvä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.