Lähettäjä: voileipä
Päivämäärä: 14.8.25 12:28:34
Peten koiratarvikkeesta ja 4 saa alennuksella usein ja ilmaisella kotiinkuljetuksella. Minun tapauksessa näkyy olevan Wolt, joka tuo. Tai ainakin joskus ollut. Kerran oli musta, hiukan tanakka keski-ikäinen nainen, ei mikään kehonrakentaja, pikkuautolla ja ilman sitä nokkakärryä. Ja nainen taisi olla toimistomaisesti pukeutunut. Hyvin ja ripeästi toimitti.
No nyt Everclean on pienentänyt vähän pakkauskokoaan, mutta hattua nostan silti. 4 x 10 l kahteen pahvilaatikkoon sullottuna oli varmasti hikinen urakka.
Monsteria tilasin kerran, oli hiukan edullisempi ja mielestäni aivan kelvollinen hiekka. Ehkä pölisi enempi. Olisin tilannut kerran uudelleen, mutta tuolta merkiltä oli enää ruokaa.
Ja jos yksittöin ostaa vaikka Mustista ja Mirristä, olen huomannut, että kannattaa laittaa joko kestokassiin tai isoon, vahvaan reppuun. Ne muoviset kädensijat kalvaa jos kävelet niiden kanssa pitempään. Autoton olen siis minä.
Petellä on usein Ever Clean tarjouksia, ei isoja mutta kuitenkin. Periaatteessa ehkä sama hinta, sillä minun muistin mukaan ennen oli 12 l, nyt on 10 l. Voi olla, että muistan väärin.
Mikä teistä on paras noista Evercleanin hiekoista? Itse ostan usein laventelia.
|