Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En onnitellut tällä kertaa raskaudesta

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   14.8.25 00:16:06

Kaverini (ex-?) oli valittanut, kuinka en onnitellut häntä kun kuulin raskaudestaan. Ei se johdu siitä, että kyseessä on viides lapsi, vaikka hän niin väittääkin. Onnittelen muitakin kun kertovat onnellisena vaikkapa seitsemännestä raskaudestaan! Tai vaikka uudesta koirasta tai autosta.

Tätä kaveria en onnitellut, koska ensinnäkään ei kertonut koko raskaudestaan itse eikä asia tullut muutenkaan puheeksi, paitsi alussa, kun kysyin, onko hän raskaana. Ei kuulemma ollut. Ja toiseksi kaikki, mitä sanon tai teen, on jotenkin väärin. Jopa siitä, että kuulin väärin, oli valitettu pitkin kyliä. Sekin oli niin pieni asia, että kaveri kysyi, ostanko yhdet liput ja kuulin, että "ostitko" ja vastasin, että en ostanut mutta saatan ostaa. Niin miten minä uskaltaisin onnitella tai kysellä tai puhua yhtään mitään?

Tuokin kysymykseni raskaudesta oli ennen aivan normaali asia puolin ja toisin, en minä ventovierailta kysele raskauksista.

Tuli vain mieleen, kun lehdissä ihmiset valittavat, että kolmannen kohdalla kukaan ei enää onnittele. Ei me vaan uskalleta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.