Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka löytäisin naiskumppanin?

Lähettäjä: Etsijä 
Päivämäärä:   13.8.25 21:33:26

Ulkonäköni on vaatimaton, lyhyt ja lihava. Ei komeita kasvonpiirteitä eikä viidakon kuninkaan silmiä ja katsetta. Ikää jo yli 40 v. Ei rahaa eikä muutakaan omaisuutta, pienipalkkainen työ silloin kun sitä sattuu olemaan. Puhevika. Keskikokoinen penis, olen ihan hyvä seksissä. Ei hevosta, ei tatuointeja, ei rikkaita tai kuuluisia tuttavia/sukulaisia. Ihan ok huumorintaju, en hätkähdä vähästä koska olen kokenut kaikenlaista lapsesta saakka. Kunnioitan toisten omaisuutta ja yksityisyyttä. En haasta riitaa ensimmäisenä, olen tuntemattomillekin kohtelias, jopa ystävällinen. Jos minua tai läheistäni uhataan, vastaan välittömästi riittävällä väkivallalla.

Naisessa minua viehättää, niin en tiedä, mikä. Ulkonäkö ei ratkaise, luonne enempi. En hyväksy että ihmisiä kohdellaan eriarvoisina. Pitää osata tehdä asioita ja oppia/opetella tekemään sellaista mitä ei osaa. Kaikkea ei tarvitse tietää eikä osata heti, jos joku asia ei miellytä niin olkoon, minä teen sen tai teetätetään muilla.

Hyväksyn harrastuksesi ja olen mukana niissä, jos haluat, tuen sinua jos vain osaan. En pakota sinua osallistumaan omiin harastuksiini, ihan kiva jos haluat mukaan. Saat pitää ystäväsi ja hankkia uusia, minäkin teen niin vaikka viihdyn omissa oloissani parhaiten. PS. lemmikit ok.

Mikä tässä mättää??

Re: Kuinka löytäisin naiskumppanin?

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   13.8.25 21:36:49

"Mikä tässä mättää??"

"Jos minua tai läheistäni uhataan, vastaan välittömästi riittävällä väkivallalla."

T. nainen

Päivämäärä:   13.8.25 21:41:34

Riittävä väkivalta uhkaajaa kohtaan, mikä siinä ei miellytä? Jos soitat poliisit, harvaan asutuilla alueilla menee tuntikausia ennen virkavallan saapumista paikalle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.25 21:42:25

Joo, tuo väkivalta särähtää korvaan. Kannattaa ehkä työstää sitä?
Noin muuten ehdottaisin vaan että tutustut uusiin ihmisiin. On helppo ajatella että on liian lyhyt tai lihava tai ruma tai muuta ja siksi ei kelpaa, mutta oikeasti syyt on todennäköisesti ihan muualla. Olen seurustellut useamman ihmisen kanssa joita joku voisi kuvailla noin, ehkä eniten he itse, eikä se koskaan ole ollut minulle ongelma.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   13.8.25 21:45:00

Kuinka usein käytännössä aloittaja olet ollut tilanteessa, jossa sinun on henkilökohtaisesti tarvinnut käyttää väkivaltaa tai sen uhkaa?

Päivämäärä:   13.8.25 21:47:45

Siinä ei miellytä tuollaisen julistus ja tuo uhkaus. Se antaa kuvan ihmisestä, joka suunnilleen odottaa tilaisuutta päästä käyttämään väkivaltaa, kun kerran reaktio on välitön eikä siinä turhia puhuta tai pohdita tai käytetä virallisia teitä. Se on erittäin pelottavaa.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   13.8.25 21:49:12

Työttömyys ja tuo ihme asenne että edes mietitään jotain uhkia. Missä ihmeen piireissä oikein liikut?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.8.25 21:49:17

Sellainen soijalätäkkö sieltä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   13.8.25 21:51:07

Minua ei haittaa pienipalkkainen työ tai ei ollenkaan työtä (miehelläni on ollut jompikumpi tilanne koko 13v yhdessäolomme ajan), mutta usein se on merkki alhaisesta koulutustasosta. Sekään ei minua sinänsä haittaa (usein miehiä itseään haittaa enemmän ja tulee kaikenlaisia alemmuuskompleksin aiheuttamia ongelmia), mutta se voi olla merkki alhaisesta älykkyydestä. Joka ei ole ihmisessä tai esim ystävässä mikään paha asia, mutta ihastun ja rakastun ensimmäisenä älyyn miehessä. Nämä ovat yleistyksiä, voi olla huippuälykäs tyyppi, jota ei ole huvittanut opiskella, mutta todennäköisyys pienempi.

Päivämäärä:   13.8.25 21:57:08

"Mikä tässä mättää??"

"Jos minua tai läheistäni uhataan, vastaan välittömästi riittävällä väkivallalla."

T. nainen

Lähettäjä: Puuro 
Päivämäärä:   13.8.25 21:59:32

Tämä herättää vähän kysymyksiä. Mitä tarkoitat uhkaamisella? Turvaudutko väkivaltaan vain hengenvaarallisissa tilanteissa, vai silloinkin kun pakeneminen olisi vaihtoehto? Kysyn ihan mielenkiinnosta, en tuomitakseni.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   13.8.25 22:00:24

Et mitenkään. Ja tuskinpa edes olet mitenkään hyvä seksissä.

PS. Tuo että edes tuot väkivallan esiin tämmöisessä kirjoituksessa kertoo jo aika suoraan siitä että fantasioit/hekumoit väkivallan käyttämisestä ja suorastaan odotat niitä tilanteita, joissa pääsisit sitä "riittävää väkivaltaasi" käyttämään, luultavasti jopa lietsot ja eskaloit niitä tilanteita joissa se olisi mahdollista. Ja se on useimmille aika iso turn off.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.8.25 22:03:09

En ole eläessäni nähnyt niin paljon väkivaltaa kuin sen yhden kesän aikana, kun seurustelin "puolustajan" kanssa. Kaikkien muiden miesten kanssa on voinut käydä baareissa ja tapahtumissa ihan turvallisesti ja ilman hämminkiä, mutta tämä yksi sankari onnistui hankkiutumaan tappeluihin heti kun silmä vältti. Siinä missä muut miehet ovat esimerkiksi kännilääppijän sattuessa eteen poistaneet ongelman ihan vaan tulemalla viereeni ja laittamalla käsivarren olkapäilleni, niin tämä sankari oli ensimmäisenä uhkailemassa sitä lääppijää. Sehän vasta auttaakin kivan illan viettämisessä.

Päivämäärä:   13.8.25 22:03:17

Kävelin naisystäväni kanssa kadulla, ihan kantasuomalainen mies lähestyi takaapäin ja puristi naista perseestä. Tempaisin sitä puristelijaa turpaan.
Mitä olisi pitänyt tehdä, naisystäväni oli kiitollinen.

Lähettäjä: lis 
Päivämäärä:   13.8.25 22:05:36

Jos minua joku puristaa perseestä kännissä tai selvin päin, niin mies on nössö jos laittaa käsivarren olkapäälleni :D

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   13.8.25 22:09:57

Lyhyys, lihavuus js rumuus eivät haittaa, minun miehillä on ollut näitä kaikkia. Mutta siisti täytyy olla, huolehtiä hiusten leikkuusta ja kunnosta, samoin parranajo säännöllisesti. Hyvin istuvat vaatteet, suihkunraikkaus ja pieni tupsaus jotain hajustetta. Avoin ja suora katse, syvällinen keskustelu. Nämä toimii allekirjoittaneeseen, mutta voin toki puhua vain omasta puolestani. Kemiat
määrittelee nykypäivänä paljon.

Tuosta väkivaltakommentista en osaa repiä pelihousujani. Voi olla punalippu tai voi olla olematta.

Päivämäärä:   13.8.25 22:13:10

Itsehän olisin epäironisesti hyvä mies jollekin hevosnaiselle.

Päivämäärä:   13.8.25 22:15:39

Ylilautalainen natsilarppaaja ei voi olla hyvä mies kenellekään.

Lähettäjä: Zenya 
Päivämäärä:   13.8.25 22:20:05

Jos mieheni ainoastaan tuijottelisi vihaisesti puristelijaani ja laittaisi kätensä olkapäälleni, niin löisin kumpaakin. Kyllä miehen pitää puolustaa naista muutenkin kuin paheksuvasti tuijottamalla.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   13.8.25 22:23:58

Eli turvaudut ensimmäisenä väkivaltaan. Tuossa olisi omasta mielestäni riittänyt se, että olisit joko tönäissyt miehen kauemmaksi ja esittäyt perään muutamia valikoituja sanoja, tai tukasta kiskaissut hänet irti ja kauemmaksi ja ne valikoidut sanat perään.

Aina ei tarvitse ensimmäisenä lyödä.

Toki minäkin olisin hyvilläni ja otettu siitä että kumppani suojelisi minua sopimattomasti käyttytyviltä ääliöiltä, ja jos kyseessä olisi ollut esim raiskaus- tai ryöstöyritys tai tämä tunkeilija olisi itse lyönyt tai potkaissut tai muuten tehnyt jotakin väkivaltaista tai vaikka uhannut puukolla, olisin hyväksynytkin sen että kumppanini tempaisee - siinähän olisi hyökkääjä saanut maistaa omaa lääkettään - mutta vaikka se puristelu ei hyväksyttävää olekaan millään tasolla en silti kannustaisi kumppaniani vetämään turpaan. Tavallinen avokämmenellä annettu korvapuustikin olisi vielä ollut ok, sen olisin saattanut antaa itse, mutta jos nyrkillä pamauttaa se menee mielestäni jo liiallisuuksiin.

Arvostan sitä että mies suojelee seuralaistaan, mutta millä tavalla ja missä tilanteessa, sillä on todella iso merkitys. Jotkut naiset tykkäävät sitä että mies on niin suojeleva että tinttaa turpaan jokaista miestä joka sattuu edes vilkaisemaan kohti väärällä tavalla, mutta usemmille se on iso varoitusmerkki.

Niin että se on se väkivaltakohta mikä mättää. Jos väkivaltaa on noin helppo käyttää, kuinka helppo sitä olisi käyttää omaan kumppaniin jos jonain päivänä sattuisi syttymään jokin tavallista rajumpi riita?

Sinä tiedät voiko niin käydä vai ei - naiset eivät. Eivätkä halua kokeilla.

Päivämäärä:   13.8.25 22:28:39

Te ootte siis nössöjä jotka ette halua miehen puolustavan teitä. ihan sama kun zenyalla, jos joku puristaa minua perseestä niin minusta on enemmän kuin ok, että mies tempaisee sitä kuonoon. Erikseen on sitten nämä vihreät väkivallattomat.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.8.25 22:30:51

No johan löytyi aloitajalle jonoksi asti naisia. Minä jatkan tyytyväisenä elämääni, jossa ei ole vielä kertaakaan ilmennyt oikeasti tarvetta kenenkään lyödä ketään.

Lähettäjä: Puuro 
Päivämäärä:   13.8.25 22:57:30

Eli saatat käyttää väkivaltaa ylimitoitetusti. Perseen puristelun lopettamiseen riittää vähempikin kuin nyrkillä tempaisu. Mitä jos puristelija olisi kaatunut iskun voimasta, lyönyt päänsä ja saanut vaikka aivovamman tai kuollut? Olisiko se ollut mielestäsi kohtuullinen seuraus siitä, että puristi naista perseestä? Olisit myös joutunut itse vaikeuksiin. Itse en ainakaan haluaisi mieheni päätyvän pahoinpitelijänä tai tappajana linnaan.

"Jos väkivaltaa on noin helppo käyttää, kuinka helppo sitä olisi käyttää omaan kumppaniin jos jonain päivänä sattuisi syttymään jokin tavallista rajumpi riita?

Sinä tiedät voiko niin käydä vai ei - naiset eivät. Eivätkä halua kokeilla."

Tämäkin on hyvä pointti.

Lähettäjä: Joo-oo 
Päivämäärä:   13.8.25 23:20:18

Ehdottomasti mättää väkivaltaisuus. Ei jatkoon väkivaltainen mies.

Lähettäjä: violence 
Päivämäärä:   13.8.25 23:28:36

"Tuosta väkivaltakommentista en osaa repiä pelihousujani. Voi olla punalippu tai voi olla olematta."

Kyllä se ihan selkeä punalippu on, ei kukaan normaali mies mainitse väkivallan käyttöään trefffi-ilmoituksessa, ainoastaan sellaiset joiden elämässä joko se väkivalta näyttelee merkittävää osaa tai oikein odotetaan, että koskahan kokisi tilanteen riittävän uhatuksi että pääsisi sitä väkivaltaa käyttämään.

En todellakaan haluaisi olla tämmöisen miehen naisystävä esimerkiksi siiinä vaiheessa, kun mies vessasta palatessaan huomaa sinun juttelevan terassilla vaikkapa yllättäen tavatun miespuolisen työkaverisi tai muun vastaavan kanssa.

Lähettäjä: voiMua 
Päivämäärä:   14.8.25 00:13:11

Mulla toimii prätkä
Mustat nahkat ja kokokypärä
Kukaan ei näe rumuuttani ja ikääni (77v leski)
Päitä kääntyy nuoremmillakin))

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   14.8.25 00:34:53

"ei kukaan normaali mies mainitse väkivallan käyttöään trefffi-ilmoituksessa"

Tää!! En itse ole eikä mun puoliso ole koskaan lyönyt ketään turpaan tai muuten pahoinpidellyt. Jos jonkun mielestä olemme nössöjä niin sitten olemme. Tuommoisten asioiden miettiminen ja mainitseminen ei kuulu elämäämme, emmekä siisnkoskaan ole miettineet sitä, että pitäisikö jossain tilanteessa johonkin "uhkaan" vastata väkivallalla. Mutta kuten tästäkin topicista käy ilmi, joihinkin noi "koen uhkia", "puolustan naistani" kuviot vetoaa, joten ei se kaikille ole turn off.

Lähettäjä: dd 
Päivämäärä:   14.8.25 00:46:35

Et haasta riitaa ensimmäisenä, mutta haastat kyllä jos joku muu aloittaa.

Vastaat välittömästi väkivallalla jos sinusta siltä tuntuu miettimättä yhtään, onko se millään tavalla järkevää tai tarpeellista.

Oisko tossa pari kohtaa...

T: Nainen

Päivämäärä:   14.8.25 01:02:24

Minäkin etsin naista. En ole koskaan ollut naisen kanssa intiimissä suhteessa. Olen älykkyydeltäni keskimääräistä tyhmempi. Olen sairaseläkkeellä. Vietän aikaani pääasiassa ylilautafoorumilla muiden inceleiden seurassa levittämässä naisvihaa. En tiedä olenko väkivaltainen naisia kohtaan, koska en ole koskaan naisen kanssa seurustellut. Fantasioin kyllä kovin sellaisesta.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   14.8.25 01:13:03

Väkivallasta puhuminen. Fiilis, että katselet ympäristön uhkia kuin jossain USA:ssa. Me ollaan kuitenkin Suomessa ja jos asut jossain perähikiällä, kuinka usein sinne tulee joku hullu riehumaan?

Päivämäärä:   14.8.25 01:29:35

"Te ootte siis nössöjä jotka ette halua miehen puolustavan teitä. ihan sama kun zenyalla, jos joku puristaa minua perseestä niin minusta on enemmän kuin ok, että mies tempaisee sitä kuonoon. Erikseen on sitten nämä vihreät väkivallattomat."

Väkivallan käyttö tai sillä uhkailu silloin, kun siihen ei ole pakottavaa tarvetta on luotaantyöntävää. Se antaa heikon ja tyhmän vaikutelman. Jos joku puristaisi mua perseestä ja seuralaiseni "puolustaisi" minua vetämällä turpaan, jättäisin kaksikon leikkimään keskenään ja häipyisin. Kaikenlaiset öykkäröivät pikku mlkut kohdataan tyynellä auktoriteetilla.

Lähettäjä: iji 
Päivämäärä:   14.8.25 02:17:39

"En todellakaan haluaisi olla tämmöisen miehen naisystävä esimerkiksi siiinä vaiheessa, kun mies vessasta palatessaan huomaa sinun juttelevan terassilla vaikkapa yllättäen tavatun miespuolisen työkaverisi tai muun vastaavan kanssa."

Tämä.
Kun oikein mainostat, että käytät väkivaltaa heti kun näet siihen mahdollisuuden, niin en haluaisi olla kanssasi missään tekemisissä. Siinä saisivat veljeni, serkkuni ja kaverini välittömästi turpaan, jos edes erehtyisivät moikkaamaan minua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.