Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pituusero parisuhteessa

Lähettäjä: Hujoppu 
Päivämäärä:   13.8.25 20:38:58

Onko täällä naisia joiden kumppani on lyhyempi? Voisitteko seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Itse olen 180cm pitkä nainen ja olen ihastunut vähän reilu 170cm mieheen. Olen varmaan epävarma omasta pituudestani, kun mietin välillä muiden mielipiteitä ja välillä esimerkiksi halaaminen tuntuu hassulta. Tykkään hänestä kyllä kovasti ja haluaisin unohtaa nämä pinnalliset asiat.

Re: Pituusero parisuhteessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.25 20:40:45

Olen 158 senttinen, en todellakaan halua lyhyempää miestä.

Päivämäärä:   13.8.25 20:44:20

Haluaisin sanoa, että ei häiritse, mutta valitettavasti kyllä se häiritsisi. Jos mies on minua lyhyempi ja/tai pienikokoisempi, tuntisin itseni jättimäiseksi ja epäviehättäväksi.

Lähettäjä: Puuro 
Päivämäärä:   13.8.25 20:49:27

Olen 170-senttinen ja seurustelen 190-senttisen kanssa, enkä tunne itseäni erityisen pieneksi vaikka olen häntä selvästi lyhyempi. Voisin ihan hyvin seurustella itseäni lyhyemmänkin miehen kanssa ja ennen tätä suhdetta katsoinkin muutamia lyhyempiä miehiä sillä silmällä. Jos mies on olemukseltaan jäntevä ja ryhdikäs, niin mielestäni "lyhyys" vielä korostaa sitä. Lyhyys lainausmerkeissä, koska minusta kukaan alle 150-senttinen ei näytä silmiinpistävän lyhyeltä.

Lähettäjä: Käytännöllisyys 
Päivämäärä:   13.8.25 20:50:50

Olen 152 cm pitkä. Ei minua haittaisi lyhyempi mies, mutta tiettyjä asioita en ylety tekemään edes emännänjatkon kanssa, niin olisihan se käytännöllisempää, jos taloudessa olisi joku minua pidempi, ettei aina tarvitsisi soittaa (ja maksaa) huoltomiestä paikalle.

Päivämäärä:   13.8.25 21:02:34

Me ollaan yhtä lyhyitä, 160 cm tappeja. Joitakin tämmönenkin voi häiritä. Aikuisia ei.

Kaveri on melkein 180 cm pitkä ja seurustelee alta 170 cm pitkän miehen kanssa. Vuosia jo, lapsenkin pyöräyttäneet. Käyttää kunnon kokkareitakin illanvietoissa. Ei häiritse ketään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.8.25 21:18:50

Minulla on aina ollut suunnilleen itseni pituisia miehiä, nyt kun asiaa ajattelen.

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   13.8.25 21:21:23

Olen 158,ukko 192.Just sopivan pitkä mies.Juurikin tämä kattolamppujen vaihto,tavarat ylähyllyiltä, tallin ikkunoiden pesu jne.Eli en haluaisi lyhyempää.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.8.25 21:21:38

Tätini on 182 cm, ja miehensä 165 cm.
Ei häiritse heitä pätkääkään.
Tätini käytti myös nuorena korkkareita, eikä sekään ketään häirinnyt.
Tämä pari on ollut yhdessä yli 50 vuotta.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   13.8.25 21:21:43

Olen 169cm ja minulla itseni pituinen mies eikä haittaa ollenkaan. Katson ihmisessä ihan muita asioita kuin pituutta. Tämän kanssa viihtynyt jo 20 vuotta, edelliset olivat 188cm ja 197cm.

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   13.8.25 22:17:32

Olen 176 cm ja seurustelin 12 cm lyhyemmän miehen kanssa. Pituusero ei meitä haitannut, mutta kyllähän sitä turuilla ja toreilla sai pitkiä katseita. Niin, ja käytin myös korkkareita.

Lähettäjä: Hahaa 
Päivämäärä:   14.8.25 00:59:15

Olen 179cm ja mieheni viisi senttiä pidempi. Aiemmin seurustelin 165 senttisen kanssa, joka oli jykevä ruumiinrakenteeltaan, eikä se haitannut yhtään. Nykyinen on peruspertti ja tuntuu pienemmältä mitä edellinen, vaikkei mikään tulitikku ole hänkään. Mukava pidempää on halailla, mutta näistä kahdesta lyhyempi oli miehekkäämpi kokonaisuus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.