Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko nykykännyköistä valita piippauksen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.25 16:06:49

Mulla on vaihtoehtoina vain ääni, värinä ja äänetön, mutta ei piippausta ollenkaan.

Re: Voiko nykykännyköistä valita piippauksen?

Päivämäärä:   13.8.25 16:14:42

mulla löytyy kyllä monia ääniä niinkuin ennenvanhaa

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.8.25 16:52:29

Ei taida missään olla. Se oli kyllä kätevä. Tuota voi kiertää etsimällä soittoääneksi piipin. Tosin siinä pitää olla tyhjää perässä aika tavalla, ettei piipittele soidessa useampaa kertaa.

Jotain sovelluksia on ääniprofiileille, mutten jokunen vuosi sitten ainakaan löytänyt kätevää. Muinoin sai tehtyä "koti", "työ", "piippaus", jne. profiileita ja aktivoitua ne numerokoodilla. Sitä joskus kaipasin. Nykyään on luuri aina äänettömällä.

Päivämäärä:   13.8.25 17:59:26

Halpiskännyköissä on tosi huonosti äänivaihtoehtoja.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   13.8.25 18:09:32

Menee vähän off topic mutta käyttääkö kukaan enää ääniä? Tuntuu että kaikilla on äänettömällä. Mulla myös. Sit kerran töissä kävi nolosti kun joku soitti ja mulla olikin jostain syystä äänet päällä. En siinä "paniikissa" osannut edes hiljentää puhelinta, kun en voinut vastata puhelimeen sillä hetkellä. :D

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   13.8.25 18:15:28

T: Tottakai käytän ääniä, mitenkä muuten puheluihin tiedän vastata. Viesteihinkin on erilaisia ääniä käytössä ja päällä.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   13.8.25 18:16:59

99% ajasta äänet päällä. Ainoastaan hieronnassa, lääkärissä jne käydessä laitan äänettömälle. Ei mulle kyllä kovin usein kukaan soita mutta yleensä asialla.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   13.8.25 18:42:56

x: kyllähän värinäkin kuuluu. Mulla ei tosin ole värinälläkään. Töissä joillekin soitellaan koko ajan ja hyvin tietävät vastata vaikka on äänettömällä. Ja onneksi on kun muuten se puhelin laulaisi koko ajan.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   13.8.25 18:47:33

T: Ei todellakaan kuulu värinä kotona eri huoneeseen tai edes kassista jos on jossain "kaupungilla". Tietysti laitan värinälle tai äänettömälle, jos olen paikassa, jossa sen ei ole suotavaa soida. Ja jos olen jossain esim. ystävien seurassa, niin on äänettömällä enkä edes kesken kaiken kyttäile puhelinta tai vastaile siihen.

Päivämäärä:   13.8.25 19:07:54

Piste, kyse ei ole äänivaihtoehdosta vaan ääniprofiilista, kuten äänetön, värinä ja soittokin. Piippauksella puhelin sanoo kerran "pip", kun tulee viesti tai puhelu.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   13.8.25 19:19:38

99% ajasta äänettömällä/värinällä pl. puhelut. En jaksa jatkuvaa piippailua. Hyvin toimii. Jos jollain asialla on kiire, niin tyypit soittaa.

Päivämäärä:   13.8.25 19:37:02

Voi laittaa mitä tahansa ääneksi niin voi laittaa vaikka sen lyhyen piippauksen ääniksi. Tai oman pierun äänen.

Päivämäärä:   13.8.25 20:51:13

Piste, ei se toimi ihan niin. Jos laittaa piippauksen soittoääneksi, puhelin piipittelee useamman kerran, jos soittaja antaa soida kauan. Piippaus pitää myös valita aina erikseen jokaiselle sovellukselle. Jos piippaus on profiilina, kuten ennen, riittää, kun valitsee profiilin ja kaikki sovellukset osaavat piipata vain kerran.

Päivämäärä:   13.8.25 21:02:09

Kyllä ainakin one plus on jotain vaihtoehtoja viestiääniin ja soittoääneksi.

Ennen oli sony ja siinä oli parasta, että eri viestiäänet värisi eri tavalla ja merkkiledin väriä ja viestiäänen sai vaihdettua eri sovelluksille ja esim eri viestityypeille. Mulla oli eri ääni yksityisviesteihin ja ryhmäkeskusteluihin, tiesi heti kuinka ns kiireellinen viesti on katsomatta puhelinta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.