Lähettäjä: A
Päivämäärä: 13.8.25 10:28:39
Erosimme avopuolisoni kanssa kesän alussa, syynä tulevaisuuden eriävät haaveet ja toiveet, olemme 30v. Mitään kyräilyä tai kaunaa ei ole jäänyt, ja olemme edelleen väleissä ja kavereita, minä tein aloitteen erolle. Exä jopa auttoi minua etsimään vuokra-asunnon ja kantoi tavaroitani sinne. Suhteemme oli jo pitkään ”kaverellinen” joten mikään ei ole siten muuttunut.
Kuitenkin miehen vanhemmat ja siskonsa ei suostu olla kanssani missään tekemisissä. Mies on heille selittänyt eron syyt, mutta he ovat minulle vihaisia kun näin tein ja jätin mieheni yksin maksamaan taloa, joka miehen nimissä.
Näin anopin kaupassa ja tervehdin, muttei tervehtinyt takaisin. Oikeasti, katsoi vaan muualle :D Lisäksi on tehnyt niinkin kovia tekoja kun lopettanut minun FB ja IG seuraamiset, samoin miehen sisko.
Voiko tämä olla heidän puolelta joku ”suruprosessi” vai miten ihmeessä AIKUISET käyttäytyy näin? Ehkä olen tottunut oman suvun kanssa siihen, että exät ja nyxät ovat samassa joulupöydässä sulassa sovussa, eikä eroaminen ole mikään pahe.
En anna tämän enempää vaivata enkä ole exältä mitään kysellytkään. Silti hieman huvittavaa ja ehkä jopa surullistakin, ettei haluttaisi olla missään tekemisissä. Kuitenkin yli 10v olimme yhdessä.
|