Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Missä avaimet?

Lähettäjä: Sählä 
Päivämäärä:   13.8.25 08:37:17

Oudoin paikka mistä olette löytäneet avaimet? Mistä etsiä hukkaan menneitä avaimia?

Tulin eilen töistä vähän ennen puolta yötä. Käytin koiran lenkillä, tulin avaimilla sisälle. Mielestäni laitoin ne avainnaulaan, siihen missä ne aina on. Nyt kun lähdin viemään lasta päiväkotiin, ne ei olleetkaan siinä enää.

Kaiken järjen mukaan avaimien pitäisi olla sisätiloissa. Hirvittää, kun samassa nipussa on myös työpaikan avain.

Olen katsellut asunnosta mielestäni joka paikasta, ei löydy. Kävin koiran kanssa saman lenkin uudestaan, ei ollut.

Re: Missä avaimet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.8.25 11:35:37

Olisiko Airtag mitään?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.25 11:37:09

Näkyy oranssi pallo ja jotain keltaista.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   13.8.25 11:42:38

Ulko-ovessa? Housujen tai takin taskussa? Laukussa?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   13.8.25 11:47:33

Toppahousujen nilkassa vuorin välissä on mulla erikoisin, mutta ehkei näillä keleillä todennäköinen.

Päivämäärä:   13.8.25 11:52:19

Mulla on muutaman kerran pudonnut johonkin kenkään ja vaikka oon mielestäni katsonut ne, löytynyt vasta toisella tai kolmannella kerralla.

Kerran myös heitin auton ajatuksissa avaimet kestokassiin, jossa oli tyhjiä pulloja reissusta. Avaimia sitten etsittiin kissojen ja koirien kanssa ja todettiin kadonneiksi. Kunnes jonkun ajan päästä vein pullot ja siellä ne avaimet oli pohjalla.

Lähettäjä: Fii 
Päivämäärä:   13.8.25 13:46:58

Ulko-ovessa

Jääkaapissa

Villakangastakin helmassa villakankaan ja sisävuorin välissä (taskussa minikokoinen reikä, josta putosivat).

Käsilaukun, olkalaukun ja repun sellaisessa taskussa, jonne en ikinä laita avaimia.

Auton avaimet perheen toisessa autossa.

Tallikassin pohjalla, vaikka tallikassi käyty läpi ”miljoona” kertaa ”koska tännehän mä ne avaimet laitoin, muistan ihan selvästi”.

Lähettäjä: voileipä 
Päivämäärä:   13.8.25 14:01:15

vessassa,pyykkikorissa, kynnysmaton alla kissan työntämänä, sohvan rakosessa, jne. ja niissä taskuissa mihin ei ikinä laita...

Päivämäärä:   13.8.25 15:32:16

Näen portaan tai jonkinlaisen kynnyksen

Lähettäjä: Sählä 
Päivämäärä:   13.8.25 16:20:09

Heh, enpä ollutkaan laittanut avainnaulaan.
Jostain syystä väsyneenä laitoin koululaisen reppuun ne samalla kun tarkistin onko hänellä avaimet tallessa :D
Koululainen soitti että täällä ne on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.