Lähettäjä: Keski-ikäinen
Päivämäärä: 12.8.25 21:46:22
Pari-kolmekymppisenä, olin tosi hyvässä kunnossa, nyt nelikymppisenä siihen tullut kiloja +20 (osittain syömällä, mutta osittain johtuen muutaman vuoden takaa lääkityksestä, jota ei enää ole). Nuorempana en juuri laakereilla lepäillyt, lähes aina iltaisin harrastuksissa (tallilla pääosin).
Harrastus vaihtunut tässä välissä, mutta tässä nykyisessäkin on viime vuosina mennyt tehokkaasti vapaa-aika.
Kuntoa pitäisi nostaa, painoa pudottaa, harrastuksessa haluan edetä, mutta yhä useammin työpäivän jälkeen tekee mieli vaan olla. Kotonakin olisi projekteja, mutten saa aikaiseksi arkena juuri mitään. Työ ei ole fyysistä, mutta ajatus pitää olla mukana koko ajan.
Kaveri sanoi hiljattain, että tarvitsisin lepoloman. En itse tätä allekirjoita, iän piikkiin ennemmin laitan sitä ettei joka ilta jaksaisi olla menossa. Mutta saamattomuus kyllä ärsyttää, esim kotiprojektien valmistumisesta tuovat isosti tyydytystä, mutta kun ei vaan tunnu lähtevän.
Uupumuksen kokeneet, miltä se tuntui? Itse ennemmin antaisin itselleni diagnoosiksi huonon kunnon ja lievän ylipainon.
|