Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kehu saumuriasi

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   12.8.25 20:19:28

Keksinpä tässä, että voisin saumurin hankkia ompelutöitä helpottamaan. Olisi tietty paras löytää laadukas käytetty ja huollettu kone, mutta sopivan yksilön valinta ei sitten ollutkaan niin helppoa. En tarvitse mitään hipohipo-konetta, vaan joku hiljaisehko ja kestävä perussuorittaja kelpaisi.

Voisitteko kertoa kokemuksianne omista koneistanne, jos olette olleet erityisen tyytyväisiä niihin?

Referenssiksi vielä: katsoin myös uusien koneiden valikoimaa, ja tällä hetkellä Juki MO654DEN on vahvin ehdokas. Sillä on hintaa n. 500 euroa, joka on vielä kohtuullinen. Alle tonnilla pitäisi päästä joka tapauksessa.

Re: Kehu saumuriasi

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   12.8.25 20:59:42

Jos olisin käytettyä hankkimassa niin se olisi Bernette 334 DS. Tuossa on diffi, siinä toisessa 334 ei ole ja niissä on ratas joka hajoaa eikä varaosaa enää saa. DS ei ole kyseistä ratasta.
Mitä nettiä seurannut niin Jukia ei minulle koskaan tulisi koska tuntuu ronklaavan lankojen suhteen paljon. Minulla on kotona yksi DS ja kaksi Pfaffin Hobbylockkia 2.0 ja vanhempi versio. Noilla on paha tapa lisääntyä. Ensin on yksi ja vähän ajan kuluttua useampi.

Lähettäjä: Mrs Smith 
Päivämäärä:   12.8.25 22:54:07

Minulla on BabyLock Victory ja olen kyllä niin tyytyväinen. Muuten olen Brotheria suosinut n 30 vuotta merkkinä. Nyt on menossa toinen brodeeraava ompelukone.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.8.25 06:42:57

Mahdollisimman vanhan Bernetten hankkisin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   13.8.25 07:26:20

Koko ajan luen tämän otsikon, että 'Kehu samuraitasi'. Ei minulla semmoisia ole.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   13.8.25 08:09:00

:D Saa kertoa samuraistakin.

Kiitos ehdotuksista. Tutustun Bernetteen tarkemmin. BabyLock taitaa mennä budjetin yli käytettynäkin.

Lähettäjä: Mrs Smith 
Päivämäärä:   13.8.25 22:44:09

Tavis, Bernette on hyvä.
Brotherin ostaessa saa vähän enemmän laatua samalla rahalla, niillä on oma tuotanto. Tekevät sitten kyllä muidenkin koneita. Mulla on ton BabyLockin kaverina Brotherin tasosaumuri. 5-lankainen. Se on ihan hyvä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.