Lähettäjä: **
Päivämäärä: 12.8.25 18:19:01
Juu, mäkin osittain ajauduin alalle, kun olin pienen lapsen totaali-yh, ja koulujen loma-ajat tuotti jo valmiiksi päänvaivaa.. Ei ole niistä tarvinnut sitten huolehtia. Se oli iso plussa!! Vakkaripaikassa olen ollut jo vuosikausia, meillä ei ole mahdollisuutta täysiin tunteihin, joten nyt, kun lapsi on iso, on jatkuvasti alanvaihto mielessä.
Ei niitä lomapäiviä nyt huimia määriä kerry, kesäkin pitäisi elää, joten lomaa tulee aika paljon pidettyä kesällä. Kesätyöt on kiven alla nykyään kaikilla. Ja meidän koulussa ainakin ollaan tosi tarkkoja, ettei noita ylitunteja pääsisi kertymään kellään, jos nyt joltain päivältä saa vartin, kun taksit on myöhässä ja toisen vartin sitten seuraavalla viikolla, ni aika pitkään saa kerätä, että on se vapaapäivä kasasssa.
Osassa kunnista (jopa kuntien sisällä on vaihtelua) saa ohjaajat jäädä kesäkuussa esim. viikoksi tekemään seuraavan syksyn valmisteluja ja muuta sellaista, mitä ei muuten ikinä kerkiä.
Itse työ on kyllä yleisesti ottaen ihan kivaa, ja melkein kaikki työkaverit ihan huippuja.
|