Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko työkavereiden kanssa tekemisissä

Lähettäjä: Ap 
Päivämäärä:   12.8.25 15:57:23

työajan ulkopuolella? Käytkö koko porukan yhteisissä illanvietossa?

Itse en. En ole löytänyt ketään niin hyvää ystävää ettei työajan yhdessäolo riittäisi. Lisäksi olen introvertti ja tarvitsen omaa aikaa.

Re: Oletko työkavereiden kanssa tekemisissä

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   12.8.25 16:02:02

Vietän kaikki juhlapyhät jonkun työpaikan perheen luona ja kesällä viikonloput heidän mökeillään.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   12.8.25 16:04:08

Olen tekemisissä, sillä parista työkaverista on tullut erittäin hyviä ystäviä. Muiden kanssa en ole juurikaan tekemisissä vapaa-ajalla kuin näiden.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   12.8.25 16:08:52

Oletpa outo, mä en hukkaa aikaani hyviin ystäviin, vaan pakottaudun vain niiden ei niin ystävien joukkoon.

Lähettäjä: Okkk 
Päivämäärä:   12.8.25 17:04:21

En oo mutta instapäivitysten perusteella moni työkaveri viettää keskenään aikaa myös vapaa-ajalla

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   12.8.25 17:06:56

Olen superintrovertti, enkä halua vapaa-ajallani nähdä yhtään ketään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.25 17:08:05

En. Ei mulle ole tullut sellaisia ystäviä sieltä, eikä
ole oikein koskaan mitään illanistujaisiakaan, että edes porukalla oltaisi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.25 17:10:40

Kyllä, kahden kanssa on tosi läheiset välit ja meillä on tosi samankaltainen elämäntilanne, arvot ja kiinnostuksen kohteet. Lisäksi yhden kollegan kanssa viestitellään päivittäin, olemme molemmat koiraihmisiä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   12.8.25 17:37:54

Lähinnä viestejä laitan töiden ulkopuolella, jos tulee jotain asiaa. Joskus töiden jälkeen käydään lasillisella tms. Sanotaanko nyt niin, että puhutaan lähinnä työasioita. Joskus muutamaa nakkaan postikortilla.

En oikeastaan halua hirveämmin kaveerata, riittää, että työt hoituu asiallisesti. Läheisimmän työkaverini kanssa ollaan todella erilaisia persoonia ja pääasiassa asioidaan vain töiden merkeissä. Emme harrasta mitään yhteistä, hän inhoaa juttuja joista minä pidän jne. Töissä meillä on samanlainen siisteyskäsitys ja asiat hoituu, mutta en esimerkiksi lähtisi hänen kanssaan hänen suosimiensa bändien keikoille tai muutakaan. Hyvin tulemme kuitenkin toimeen.

Lähettäjä: noup 
Päivämäärä:   12.8.25 17:41:42

Todellakaan EN! Viimeisen päälle introvertti olen. Tästä saan säännöllisesti kuittia mm. koska en osallistu pikkujouluihin.

Lähettäjä: Mirre 
Päivämäärä:   12.8.25 17:49:35

En. Meillä harvemmin on mitään yhteisiä illanviettoja. Kerran oli ja osallistuin, mutta tuntui siltä kuin olisi ollut töissä. Kyttäsin kelloa kokoajan, että koska saa lähteä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   12.8.25 17:52:18

Kyllä! Minulla on maailman ihanimmat työkaverit. Muutama on hyvä ystäväni, joiden kanssa käydään vaellusreissuilla, ulkomaillakin. Koiraihmisten kanssa harjoitellaan mantrailingia tai muuten vaan nähdään koirien kanssa.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   12.8.25 18:00:13

En. 2/80 on ollut kivoja. Nyt, kun en enää ole kys työyhteisössä, pidetään näiden kahden kanssa yhteyttä ja toisen kanssa löhes päivittäin. Työt pilaa ystävyyden ja koko elämän.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   12.8.25 18:10:11

Entisen työpaikan ihmisten kanssa nähdään säännöllisesti pari kertaa vuodessa jonkun aktiviteetin ja syömisten muodossa, nykyisen työpaikan ihmiset ei halua olla tekemisissä vapaa-ajalla. Ei sillä, että jatkuvasti tarvisi olla hengailemassa, mutta olisihan se kiva joskus käydä vaikka jossakin tapahtumassa yhdessä.

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   12.8.25 18:29:12

Edellisen työpaikan työkavereiden kanssa olin ja olen edelleen tiiviisti tekemisissä ja usein vietetäänkin iltaa porukalla. Nykyisten työkavereiden kanssa en ole tekemisissä työajan ulkopuolella, enkä oikeastaan haluaisikaan.

Lähettäjä: Fudge 
Päivämäärä:   12.8.25 18:39:35

Kahden työkaverini kanssa meistä on tullut hyviä ystäviä ja yksi työkavereista on minulle kuin äitihahmo. Heidän kanssa ollaan tekemisissä myös vapaa-ajalla, tavataan, viestitellään ja soitellaan. Muiden kanssa tulen myös hyvin juttuun, mutta ollaan tekemisissä vain töissä. Mitään työpaikan yhteisiä llanviettoja, pikkujouluja tms meillä ei firmassa ole ollenkaan.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   12.8.25 18:49:31

Kyllä tietysti porukan kanssa käydään kerran vuodessa festareilla ja yövytään samalla toisessa kaupungissa plus muutenkin illanvietoissa yms.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   12.8.25 18:49:44

*tietyn

Lähettäjä: [] 
Päivämäärä:   12.8.25 19:03:20

^ väärä Zäkä, kun räkytys seuraa perässä.

Lähettäjä: Sipsu 
Päivämäärä:   12.8.25 19:06:17

Olen todella paljon tekemisissä, käydään ulkona yhdessä, myös lenkillä, pelaamassa jne.
Meillä on todella hyvä ja tiivis työporukka, olen heistä äärimmäisen onnellinen.

Lähettäjä: Nakki 
Päivämäärä:   12.8.25 19:07:05

[]: mitä?

Yhdessä työpaikassa vuosia sitten oli niin huippu porukka, että vieläkin tapaillaan. Sitten on ollut paikkoja, joissa ei ollut työkavereita. Viime työpaikassa oli yksi työkaveri, hänen kanssaan nähdään joskus vieläkin. Silloin kun olimme työkaverit, niin emme tavanneet kovin usein, kun teimme aivan eri työtä eri aikaan.

Nykyisessä työpaikassa on yksi, jonka kanssa käydään usein lounaalla kesken työpäivän tai syödään tai uimaan kun lopetetaan siltä päivältä.

Lähettäjä: wetehinen 
Päivämäärä:   12.8.25 19:11:03

En ole oikeastaan ollenkaan tekemisissä. Tiimiytymisen merkeissä voin osallistua vapaa-ajalla johonkin yhteiseen tekemiseen jos se on järkevään aikaan (eli heti työpäivän päätteeksi) ja järkevässä paikassa (pääsen helposti lähtemään kotiin). Omat kaverit ja ystävät ovat ihan eri piireistä, lisäksi asun kaukana työpaikkakunnalta.

Lähettäjä: :8 
Päivämäärä:   12.8.25 19:28:09

Harvemmin. Tekemistä riittää muutenki

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   12.8.25 19:29:47

En ole.

Lähettäjä: gw 
Päivämäärä:   12.8.25 19:32:29

Olen, työporukka on ihan huippu. Kaikkien kanssa voisin viettää aikaa vapaa-ajalla mutta vain muutama on läheisempiä. En ole tältä paikkakunnalta kotoisin eikä minulla ole työporukan ulkopuolisia ystäviä, enkä niitä kyllä kaipaakaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.