Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pekka Hyysalon salamarakkaus

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.8.25 07:01:47

Olisihan tuo ihanaa, jos aivovammautunut löytäisi rakkautta, mutta itseäni kovasti epäilyttää tämän yrittäjänaisen motiivit... Toivottavasti Pekka ei polta näppejään ja särje sydäntään..

Re: Pekka Hyysalon salamarakkaus

Lähettäjä: Oivoi 
Päivämäärä:   12.8.25 07:45:54

Tulee polttamaan :( Näkyy jo kauas.

Lähettäjä: Dobbie 
Päivämäärä:   12.8.25 08:04:47

Ihmissuhdeasiantuntijat äänessä :))
Hankkikaa oma elämä, niin ei tarvitse muiden elämää elää pikkuiset.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.25 08:19:49

"Ihmissuhdeasiantuntijat äänessä :))
Hankkikaa oma elämä, niin ei tarvitse muiden elämää elää pikkuiset."

Silti notkut keskustelupalstalla? Mua aina huvittaa tällaiset tapaukset - mitä ihmettä itse teet täällä?

Päivämäärä:   12.8.25 08:22:13

Saattaa särkyä sydän, saattaa olla ettei. Ei tulevaisuuden mahdolliset tapahtumat vähennä tämän hetken onnea ja rakkautta, mitä Pekka tuntee. Kaikkea hyvää hänelle, nauttikoon tästä hetkestä ja toivottavasti tulevaisuus tuo lisää hyviä asioita elämään!

Lähettäjä: Yhym 
Päivämäärä:   12.8.25 08:24:52

Oivoi vaihtaa nimimerkkiä nopeammin kuin sukkia.

Päivämäärä:   12.8.25 08:38:52

Onpa ärsyttävää negatiivisuutta. Oletko kovinkin läheltä päässyt seuraamaan heidän suhdettaan?
Ihmisiä rakastuu ja ihan molemminpuolisesti.

Päivämäärä:   12.8.25 11:02:07

Todellakin toivon, että kestää.
Tuolta tullaan meinaan niin syvälle alas, jos olikin joku markkinointitemppu toiselta.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   12.8.25 11:33:12

Voi hyvinkin kestää. Hyysalo on itse varsin hyvän näköinen mies, eikä isku päähän kykene tuommoisia vähän parempia geenejä tuhoamaan. Tyttöystävä taas on ulkonäöltään pikemminkin luonnonkaunis kuin kaikin keinoin nätätty, joten tuskin seurustelee julkisuuden takia.

Vamman vakavuudesta en tiedä, luin vain tuon Ilta-Sanomien jutun. Toki vamma voi haitata, ja tuoreen suhteen kestoennuste ei noin yleisestikään ole kummoinen.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.8.25 11:36:15

Pekan ulkoiset vammat on kuitenkin niin näkyvät, että kyllä Pekan äitinä epäilisin naisen motiiveja. Olisihan se ihanaa jos rakkaus olisi molemminpuolista, mutta markkinointi on aika vahvasti ollut mukana tässä... Toivottavasti olen väärässä, Pekka kyllä ansaitsisi onnensa!

Päivämäärä:   12.8.25 11:41:18

"Tyttöystävä taas on ulkonäöltään pikemminkin luonnonkaunis kuin kaikin keinoin nätätty, joten tuskin seurustelee julkisuuden takia."

Mitä yrität sanoa? Että rumat ei osaa käyttää hyväkseen?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.8.25 11:41:30

Mä olen nähny Pekan Raision ikeas eikö hänellä kyllä mitään ulkoisia vammoja ollut.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.8.25 11:49:41

Mitkä ihmeen ulkoiset vammat? Oikein söpö mies on.
Puheen tuottaminen on hieman tavallista vaivalloisempaa, mutta eikös hänellä aivot ja kroppa muuten toimi.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   12.8.25 11:50:22

"Tyttöystävä taas on ulkonäöltään pikemminkin luonnonkaunis kuin kaikin keinoin nätätty, joten tuskin seurustelee julkisuuden takia."

Miss plus size. Jotain noi kauneuskilpailuihin osallistuvat hakee.

Lähettäjä: ltfl 
Päivämäärä:   12.8.25 12:04:29

Samaa mietin itsekin. Pekalla on valtava seuraajakunta ja fanilauma, joten tuo nainen hyötyy todella paljon ilmaisesta näkyvyydestä.

Pekka vaikuttaa todella hienolta ihmiseltä ja hänhän oli kyllä aiemmin aika pitkään parisuhteessa. Mutta tämä nykyinen yrittäjänainen on vähän liian hyvin hyötyvä. Toivon, että Pekka ei tässä pahasti kärsi tajuttuaan asian laidan.

Lähettäjä: has 
Päivämäärä:   12.8.25 12:15:19

Minua ei tuon naisen yrittäjätausta häiritsisi enkä epäilisi heidän suhdettaan, jos naisen yritystä ei noin vahvasti mainostettaisi. Mutta ihan ensimmäisenä en edes huomannut postauksista ja tarinoista mitään rakkaussuhdetta vaan luulin Pekan mainostavan jonkun yrityksen tuotteita ihan muuten vain tai kaupallisena yhteistyönä. Ja kun tajusin, että hän mainostaa rakkaansa tuotteita niin tuli heti ajatus "Apua, ei kai nainen vain yritä hyötyä Pekan seuraajamäärästä".

Toivon oikeasti Pekalle vain hyvää ja että tuo nainen haluaa olla hänen kanssaan siksi kun on niin kiva ihminen. Ei siksi, että hänellä on yli 77 tuhatta seuraajaa instassa ja melkoinen fanilauma instan ulkopuolella. Naisella on omalla tilillään alle 2000 seuraajaa ja hänen yritystilillään alle 300 seuraajaa.

En tiedä yhtään, paljonko on jo saanut uusia seuraajia Pekan myötä, eli mitkä oli lukemat ennen rakkaussuhteen julkistamista.

Lähettäjä: llgg 
Päivämäärä:   12.8.25 12:20:06

"mutta eikös hänellä aivot ja kroppa muuten toimi."

Ei. Aivovamman vuoksi myös fyysinen puoli on näkyvästi erilainen. Toki on tehnyt vuosien varrella valtavasti töitä asian eteen, mutta ei todellakaan ole terveen ja "normaalin" tasolla. Jos kukaan ei tietäisi hänen aivovammastaan, niin ihmiset ihmettelisivät, että mikä tota vaivaa. Mutta se ei todellakaan tee hänestä huonompaa ihmistä. Päinvastoin. Ihailtavaa määrätietoisuutta ja tavoitteellisuutta. On motivoinut myös minua treenaamaan liikkuvuutta ja suoristamaan vinoa ja kieroa kroppaani.

Lähettäjä: Jea 
Päivämäärä:   12.8.25 12:28:42

Ennemmin P on vilpitön ja pelkkää positiivisuutta. Myös sitä sukupolvea, että uskon vilpittömyyteen. Tänä päivänä ajatellaan kaikesta negatiivisesti ja somekin uhkaa kääntyä kaikkea vastaan. Väärä ihminen mainostaa tms. Julkkisten pitäisi hankkia seinäruusu joka ei näy omassa somessa ym.

Itse olen sellainen, että se kenel onni on se onnen kätkeköön. Ei ole tarve hehkuttaa mitään ja joskus nuorempana oikeastaan kaikki alkuajan parisuhteen hehkuttajat erosivat ja pinnan alla kyti. Ei oo kuitenkaan syytä olla julkaisematta kivoja asioita vaan siksi, että ”jos me erotaankin niin kaikki ajattelevat tän olevan feikkiä”..

Lähettäjä: neuvo 
Päivämäärä:   12.8.25 12:51:10

Pekan pitäisi antaa pikimmiten lapikasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.