Lähettäjä: Ainokainen
Päivämäärä: 11.8.25 22:42:55
Kaksi pistettä: Sitä yritettiin kyllä. Se oli tätä ihan samaa. Moni käyttäytyi kuin olisin keksinyt koko asian omasta päästäni, joten oli helpompi käyttää itseään esimerkkinä. Näistä edellisistä ketjuista voi lukea, kuinka älykkäitä vastauksia sai keskustelu markkina-arvosta. Väitettiin mm.että se tarkoittaa sitä että haluaa harrastaa mahdollisimman monen kanssa seksiä, sitä että ei omaa mitään kriteerejä itse vaan antaa kaikille, ettei sellaisella asialla oikeasti ole väliä, että se tarkoittaa muiden pyörittämistä yms.
Sellaiseen keskusteluun jossa oltais todettu että juu, näinhän se on ja vaikka tuotu esiin omaa näkemystä asiasta, ei todellakaan päästy.
Tämä on ollut viihdyttävin ja hämmentävin keskustelu aikoihin ja olen itsestäni ylpeä, ettei muhun tartu nää loukkausyritykset millään tavalla. Niillä kun ei ole mitään todellista kaikupohjaa.
Ja meitä arvotetaan, arvostellaan ja pisteytetään kaikkialla koko ajan. Ei tämä ole mikään mun keksimä järjestelmä. Koko ajatus on ihan outo. Et varmaan itsekään kuvittele että olemme kaikki samalla viivalla kaikissa asioissa koko ajan, ethän? Miksi sitten ärsyynnyt tästä ilmiöstä mun kohdalla, kun et tee sitä itsesi kohdalla?
|