Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Re: Menisinkö moikkaamaan (om) osa 3

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.8.25 14:55:40

Anteeksi, mutta missä vaiheessa ketjua Ainokaisen hyvä itsetunto nousee esiin, kun minun mielestä asia vaikuttaa olevan päinvastoin. Hyvällä itsetunnolla varustetun ei tarvitse tulla mainostamaan muka huomaamattomasti sitä kuinka HÄN saa valita ja HÄn napsii parhaat päältä. Vaikka itselläni olisi sama tilanne, en näe tarvetta ympätä sitä jokaiseen parisuhdekeskusteleen tyylillä "kyllä minä ymmärrän, että kaikilla ei ole mahdollisuutta valita"...

Päivämäärä:   11.8.25 14:58:42

Ja kun tämä ketju ei ole ainoa missä korostanut sitä asiaa. Voin sanoa että en ole itsekkään mikään noviisi mitä tulee kaikenmaailmman suhdekuvioihin, yhden illan juttuihin ja haaremin pyörittämiseen, mutta ei ole silti tullut mieleen korostaa joka käänteessä sitä kuin upea ja mahtava ja vastustamaton olen miesten mielestä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.25 15:00:27

"Hyvällä itsetunnolla varustetun ei tarvitse tulla mainostamaan muka huomaamattomasti sitä kuinka HÄN saa valita ja HÄn napsii parhaat päältä."

Hyvällä itsetunnolla varustettu ei lue Ainokaisen juttuja näin.

Päivämäärä:   11.8.25 15:25:17

Vaan?

Päivämäärä:   11.8.25 15:39:53

Mä itse koen että hyvä itsetunto on ihan eri asia kuin itsensä kehuminen. Ei mulle tule noista jutuista mieleen, että wau, onpa hyvä itsetunto. Ennemminkin että miten voikin olla noin omahyväinen ja leuhka.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   11.8.25 16:39:37

Juuri kuten Piste tuossa kirjoittikin. Mun tekstit näyttää ilmeisesti hyvin erilaisilta, riippuen siitä että luetaanko niitä omasta kivusta käsin vai ei.

On varmasti paljonkin mua upeampia naisia olemassa. Ne ei kuitenkaan vähennä mun arvoa. Ihan yhtä vähän kun mun parisuhteen upeuden ei pitäisi kirvoittaa yhtään kitkerän sarkastista kommenttia jonkun muun suhteesta, jos siinä on kaikki hyvin.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   11.8.25 17:03:50

Voi ei, tämä jatkuu yhä... Luulin jo että tuo jankkaaminen loppuisi kun Ainokainen sai edellisessä ketjussa viimeisen sanan mutta ei :(

Menikö aloittaja keikalle?

Päivämäärä:   11.8.25 17:31:39

” luetaanko niitä omasta kivusta käsin vai ei.”

Voi luoja. Kyllä kaytöstavaton moukka on moukka oli sillä lukijalla kipuja tai ei. Ei tarvitse olla katkera ämmä huomatakseen toisen haisevan itsekehun.

Lähettäjä: kp 
Päivämäärä:   11.8.25 17:32:17

onko alkuperäinen aloittaja edes kommentoinut mitään edelliseen ketjuun vai onko se pelkkää ainokaisesta jankkaamista?

Päivämäärä:   11.8.25 18:06:35

Alempi Piste: Haluaisitko kertoa, mikä tässä on ollut niin kovin käytöstavatonta? Se että itse olen onnellinen vai se että olen kehdannut sanoa ääneen sen, minkä kaikki aikuiset tietävät eli että kaikki emme ole samalla viivalla niin ulkonäön, rikkauden, rakkauden tms. suhteen? Mikä siitä tarkalleen ottaen tekee käytöstavatonta?

En tosin pidätä hengitystäni sen suhteen että tähänkään saisin järkevää vastausta. Ne kun on tähän asti olleet lähinnä oman pahan olon oksentamista ilman mitään järkiperusteita tyyliin "Ainokainen on tyhmä".

Jos musta tekee moukan se, etten täällä valehtele että vain sisäinen kauneus merkitsee ja että kaikki parisuhteet ovat onnellisia, niin ok, sit mä varmaan oon moukka. Ja siinä kohtaa ihan mielelläni, sillä sellaisen keskustelun käyminen olisi musta ihan järjetöntä. Ei ne elämän realiteetit siitä muutu ettei niitä haluta nähdä.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   11.8.25 19:33:52

Huoh, lopeta jo pliis...

Päivämäärä:   11.8.25 20:59:12

Älä juu hätäile. Eiköhän tämä keskustelu lopu nimenomaan tähän, ettei niitä perusteluja tule. Kuten olen koko ajan uumoillutkin. :D

Päivämäärä:   11.8.25 21:09:37

"se että olen kehdannut sanoa ääneen sen, minkä kaikki aikuiset tietävät eli että kaikki emme ole samalla viivalla niin ulkonäön, rikkauden, rakkauden tms. suhteen?"

Tässä on se sun ongelma. Kas kun et ala pisteyttämään ihmisiä. Ja lisäksi se että nostat itseäsi jatkuvasti jalustalle tässä sun järjestelmässäsi, saa miettimään miksi tuot sitä esiin? Saman asian voi kertoa ottamatta itseään esimerkiksi. Ja tämähän ei ole ainoa topic missä itseäsi mainostat. Mikä tarve sinulla on siihen?

Päivämäärä:   11.8.25 21:12:20

On siis mahdollista puhua noista viivoista ja ihmisten vaikkapa viehättävyydestä yleisellä tasolla, se on mielestäni älykästä ja itsevarmaa keskustelua, se että ei voida päätellä kumpaan joukkoon mahdollinen väittelijä itse kuuluu.

Päivämäärä:   11.8.25 22:42:55

Kaksi pistettä: Sitä yritettiin kyllä. Se oli tätä ihan samaa. Moni käyttäytyi kuin olisin keksinyt koko asian omasta päästäni, joten oli helpompi käyttää itseään esimerkkinä. Näistä edellisistä ketjuista voi lukea, kuinka älykkäitä vastauksia sai keskustelu markkina-arvosta. Väitettiin mm.että se tarkoittaa sitä että haluaa harrastaa mahdollisimman monen kanssa seksiä, sitä että ei omaa mitään kriteerejä itse vaan antaa kaikille, ettei sellaisella asialla oikeasti ole väliä, että se tarkoittaa muiden pyörittämistä yms.

Sellaiseen keskusteluun jossa oltais todettu että juu, näinhän se on ja vaikka tuotu esiin omaa näkemystä asiasta, ei todellakaan päästy.

Tämä on ollut viihdyttävin ja hämmentävin keskustelu aikoihin ja olen itsestäni ylpeä, ettei muhun tartu nää loukkausyritykset millään tavalla. Niillä kun ei ole mitään todellista kaikupohjaa.

Ja meitä arvotetaan, arvostellaan ja pisteytetään kaikkialla koko ajan. Ei tämä ole mikään mun keksimä järjestelmä. Koko ajatus on ihan outo. Et varmaan itsekään kuvittele että olemme kaikki samalla viivalla kaikissa asioissa koko ajan, ethän? Miksi sitten ärsyynnyt tästä ilmiöstä mun kohdalla, kun et tee sitä itsesi kohdalla?

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   11.8.25 23:07:30

Mee nyt Ainokainen jonnekkin muualle tai perusta oma ketju. Susta on nyt jauhettu tässä parin ketjun verran. Ikävää, kun aloittaja ei saa tässä sananvaltaa. Ehkä ei jaksa seurata ketjua ja saada jotain järkevää tukea omaan asiaa. Sen sijaan saa lukea jonkun randomin itsetuntoa anovaa buustaamista. Naurettavaa. Säkin olisit voinut sanoa, että unohtakaa mut, keskitytään asiaan. Mutta ei, sä jaksat jankata jotain älytöntä paskulia täällä, koska sulla ei ole mitään kunnioitusta ketjun aloittajaa kohtaan. Good for you. Ja ei, en ole kokematon ja tyytymätön. Mihinkään.

Päivämäärä:   11.8.25 23:21:09

Joopa: Sä voit antaa sitä tukea ihan musta huolimatta. Miksi ihmeessä tämä sun koko viesti olikaan siis mulle osoitettu, aloittajan sijaan? :D

Ja jos sua olisi se asia kiinnostanut, tietäisit miten se päättyi. Mutta hei, hyvä ettei mikään vaivaa vaikka äkkiseltään voisi toisin luulla. :D :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.