Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aamu uinti

Lähettäjä: Jaska the Paska 
Päivämäärä:   11.8.25 13:07:37

Laitoin aamulla klo 5.00 saunan lämpiämään ja kävin uimassa. Kyllä teki hyvää. Onko sennuissa aamu-uimareita?

Re: Aamu uinti

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   11.8.25 13:14:58

Kuudelta aukeaa uimahalli, siellä tulee käytyä 1-3 kertaa viikossa näin kerrostaloasukkina. Kiva kun viime viikolla pääsi taas kesätauon jälkeen.

Lähettäjä: Ei 
Päivämäärä:   11.8.25 13:21:32

Eipä oo tullut kokeiltua kun uinti yleensä rentouttaa niin ettei sitten oikein jaksais sen jälkeen mitään. Jännä kun osa treenaa aamusta, pyöräilee töihin jne. Kokeiltu on ja itselle tuli vain huono olo. Jostain syystä aamuliikunta ei sovi. Oon toki ilta ihminen muutenkin ja aamut ei oo mua varten. Ois hieno alottaa päivä lenkkeilyllä tai muulla mut ei vaan onnistu. Koira jos hoidossa niin rauhalliset aamulenkit kyllä tehneet hyvää mut muutoin ei.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.8.25 14:22:08

Kesällä käyn uimassa aamutallin jälkeen, jos on sopiva ilma ja lämmin vesi. Lähtee pölyt mukavasti, kun sukeltelee.

Kylmään veteen ei mua saa ikinä.

Lähettäjä: hurr 
Päivämäärä:   11.8.25 15:04:48

Todellakaan ei mua saa mihinkään tuohon aikaan päivästä, eikä varsinkaan kylmään veteen.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   11.8.25 15:13:56

Aamu-uinti.

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   11.8.25 18:29:42

Mä oon iltaihminen ja illan virkku, mutta siistin suht virka-aikaan tapahtuvan sisätyöni vuoksi herään kelloavusteisesti kukonlaulun aikaan, eli 5:15.

Nautiskelen kotona kupin kahvia ja mehua tms. notkeeta, au naturellena uikkuun (aukeaa klo 6) ja siitä töihin ysiksi. Töissä kahvitauolla kahvi ja aamupala. Mulla menee aika tarkalleen 2 h siitä kun lähden kotoa siihen että avaan työpaikan oven. Ei-uimapäivänä menee 30 min.

Kellot kun käännetään talviaikaan, niin herään tuntia aiemmin, ja sihtaan itteni uikkuun jo hetikohta kuuden aikoihin. Hevoset pitää sitä ennen pistää ulos, en tee tallihommia aamulla, vain aamuheinät heitän ulos ja tietty loimitan, jos tarttee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.