Lähettäjä: Taas tätä
Päivämäärä: 11.8.25 17:17:30
Täällä ollaan, elossa. Ja jopa ihan sielun ja ruumiin voimissa <3.
Olipa show. Aikaisempi hänen asenne "sä saat ihan kaikki tavarat, mitä haluat" oli muuttunut ja joissain kohdin oli sellaista vääntöä, ettei tosikaan. Yllättävän kivuttomasti kuitenkin meni. Ehkä se, kun oma asenne oli aika jäinen ja asiallinen. Pari kertaa tuli väsymysitku, mutta en sitä hänelle näyttänyt. Jotenkin on itselläkin sellainen olo, että en suostu enää alistumaan. Kun aiemmin kaikki on mulle ollut "ihan sama", niin eipä enää olekaan, vaan pidin napakasti puoleni.
Melkein kaiken sain pakattua. Niinkuin olen ehkä maininnut, niin olen ollut aina käytännön asioiden hoitaja, koska exää ei huvita tai ei osaa. Miehen olisi pitänyt hoitaa uusi sähkösopimus vanhaan kämppään, sillä siirrän nykyisen sopparin uuteen. Tälle on ollut aikaa monta viikkoa, eikä ole tätä saanut aikaiseksi. Samaten oli onnistunut tuhoamaan seinän maalipintaa näkyvästä paikasta. Sitäkään ei saa korjattua. Pikkasen vaikeaa myydä, jos selkeitä kosmeettisia virheitä näkyy niin paljon.
Parasta kuitenkin: he muuttaa nyt heti yhteen, tai ovat oikeastaan jo muuttaneet tuon naisen ja hänen exän myynnissä olevaan taloon. Avioliitosta siis avoliittoon.. Itse olen oikeasti tästä iloinen, sillä asuvat aika kaukana, ja todennäköisyys vahingossa törmäämiseen on aika pieni. Nyt varmaan paljastin liikaa itsestäni, mutta oikeasti; ei kiinnosta.
Olen todella väsynyt, mutta niin helpottunut. Kohta taas ystävän luo ja katsotaan vaikka joku aivot narikkaan leffa.
Kiitos kanssaeläjät. Arvostan <3.
|