Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko syöt karkkia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.25 17:49:59

Ostan joka viikonloppu itselleni noin 200 gramman pussin irtokarkkeja. Muuten en syö karkkia tai suklaata. Sain juuri kuulla tutulta syöväni aivan liikaa sokeria ja saavani tätä menoa diabeteksen. :D

Olen aina ajatellut syöväni karkkia sellaisen aika keskiverron määrän, en vähän mutten toisaalta myöskään hirveän paljon. Paljonko sinä syöt karkkia?

Re: Paljonko syöt karkkia?

Lähettäjä: tilli 
Päivämäärä:   10.8.25 18:19:22

Kerran kuussa ostan 400-500g irtokarkkeja ja syön niitä pari päiväää.

Lähettäjä: Ilman pärjään 
Päivämäärä:   10.8.25 18:26:03

En yleensä yhtään
Poikkeustapauksia voi joskus olla
Ja karkki on tässä yhteydessä kaikki muu paitsi tumma suklaa

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   10.8.25 18:34:18

Vaihtelee, joskus syön hirveästi, tyyliin 800 g pussin ostan ja syön hiljalleen (parissa päivässä yleensä kuitenkin) ja joskus on kuukausia väliä, etten juurikaan syö, tai ehkä jonkun patukan ostan vkl.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.8.25 18:34:27

Ihan karkkia syön todella harvoin (kerran, pari vuodessa?), muita herkkuja kyllä senkin edestä!

200 g viikossa on alle 30 g päivässä, tuskin aiheuttaa ongelmia.

Lähettäjä: worldpeace 
Päivämäärä:   10.8.25 18:35:56

en kehtaa edes tunnustaa.liikaa!

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   10.8.25 18:59:25

Noin puoli kiloa viikossa.

Lähettäjä: Kummitus 
Päivämäärä:   10.8.25 21:49:35

Ostan yleensä kerran viikossa pussin toffeeta 125g. Satunnaisesti vaihtuu toffee suklaalevyyn.

Päivämäärä:   10.8.25 21:59:57

Hmm. 4 päivää sitten ostin 400g irtokarkkeja tarjouksesta. Ne on syöty. Lisäksi olen syönyt pari riviä suklaata, 5 jäätelöä, muutaman keksin ja pullaa.

Makea ei ole mulle mikään tabu tai asia jonka syömistä seuraisin. Ruokavalio on tasapainoinen ja paino normaali.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   10.8.25 22:14:31

En juuri syö. Ehkä jossain synttäreillä tai työpaikan kahvihuoneessa tulee joskus jotain otettua. Lopetin karkinsyömisen vuosi sitten ja eipä ole kyllä tullut sen jälkeen syötyä. Joskus ostan suklaata tai jäätelöä.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   10.8.25 22:40:40

En oikeastaan koskaan, en välitä karkeista.

Päivämäärä:   10.8.25 23:10:16

En syö karkkia.
Syön kyllä pullaa, kakkuja, keksejä yms. muita leivonnaisia. Makeaa tulee syötyä viikottain yritän syödä enimmäkseen hedelmiä, mutta välillä tulee kausia kun tulee syötyä leivonnaisia runsaasti.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.8.25 23:18:59

Oikeastaan joka päivä menee enempi/vähempi. :D samoin jäätelöä tulee syötyä usein. Ja välillä on että pitää melkein joka ilta ottaa sauna siideri/kalja ilman sitä saunaa. :'D grilliruokaa menee myös melkein päivittäin (ja muuten valmisruokia). Ja kyllä näkyy ulkomuodossa. :P

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   10.8.25 23:29:01

Jos jollain muulla on, niin saatan pari syödä. Yleensä en syö mitään makeaa.

Lähettäjä: Lähettäjä. 
Päivämäärä:   10.8.25 23:30:15

Noin kilo viikossa. Ihan hirveästi, tiedän. Olen aika hoikka, 170cm ja 60 kg mutta korvaan usein aterioita karkeilla. Koska minulle ei oikein maistu mikään muu kuin makeat syötävät.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   11.8.25 03:22:35

Nelisen kertaa vuodessa noin 100 g eli en juuri ollenkaan. Sokerittomia pastilleja syön tosin.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   11.8.25 07:35:25

Ihan liikaa. Päivittäin vaihtelevia määriä, vapailla enemmän kuin arkena.

Lähettäjä: hyt 
Päivämäärä:   11.8.25 08:05:00

Päivittäin, välillä enemmän, välillä vähemmän. Olen hoikka ja terve ja tykkään karkeista :)

Lähettäjä: Rosalia 
Päivämäärä:   11.8.25 08:05:41

Karkkia tai suklaata (tai esim leivonnaisia tms makeita) en syö koskaan, en edes juhlissa tms. Mutta sitten mun taatelit… niitä kyllä menee paljon. Sekä maustamattomia että niitä maustettuja herkkutaateleita. Vähintään pussi viikossa. Voisin oikeasti vaikka korvata jokaisen aterian taateleilla, mun makuun ne vaan on niin hyviä! Ja toinen karkkia vastaava herkku mulle on paahdetut mantelit. En asiasta huutele ja syön aina yksin, joten kukaan ei onneksi tuomitse tai saarnaa :D Tiedän kyllä itse ettei ne terveysruokaa ole, mutta en ole asiasta niin jaksanut stressata, koska ei ole terveysongelmia ja painokin ennemmin pyrkii alipainon puolelle.

Päivämäärä:   11.8.25 11:02:44

En syö karkkia, leivonnaisia tai jäätelöä ollenkaan. Suklaata syön noin 200g viikossa.

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   11.8.25 12:11:51

Mies ostaa karkkipussin varmaan kerran viikossa, joten siitä tulee napsittua jonkin verran, en osaa sanoa paljonko. Jos asuisin yksin, niin tuskin itselleni ostaisin karkkia.

Päivämäärä:   11.8.25 12:19:19

En yhtään, enkä ylipäätään mitään missä on lisättyä sokeria.

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   11.8.25 12:41:19

Joskus jos mieli tekee

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.