Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies avusti exänsä eläinlääkärikuluissa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.8.25 14:07:24

Jonkinlainen suhde heillä ollut aikanaan yli vuosikymmen sitten. Käsittääkseni ovat pitäneet yhteyttä ainakin somessa jos eivät muuten.

Tämä nainen vinkui fb:ssa avustuksia koiran eläinlääkärikuluihin ja mies niihin osallistui pienellä summalla. En tiedä, että mikä mua @!#$ enempi. Se, että osallistuu jonkun ex-hoidon elukan kuluihin ja mulle nillittää eläinlääkärilaskuista (meillä yhteiset tilit ja rahat).

Vai vituttaako se, että en voi sietää näitä netissä rahaa omien eläintensä kuluihin kerjääviä, kun tämäkin oli selkeä tapaus. Lopetus koiralle parempi vaihtoehto ja siihen toki kalliiden yritysten jälkeen päätyi. Ja ko. henkilö ilmeisesti ihan työssäkäyvä normaali aikuinen, jolle olisi jokunen tonni pankistakin irronnut.

Re: Mies avusti exänsä eläinlääkärikuluissa

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.8.25 14:10:08

"Se, että osallistuu jonkun ex-hoidon elukan kuluihin ja mulle nillittää eläinlääkärilaskuista (meillä yhteiset tilit ja rahat)." Tämän jälkeen ei takuulla enää nillitä.

Lähettäjä: diina 
Päivämäärä:   10.8.25 14:48:48

""Se, että osallistuu jonkun ex-hoidon elukan kuluihin ja mulle nillittää eläinlääkärilaskuista (meillä yhteiset tilit ja rahat)." Tämän jälkeen ei takuulla enää nillitä."

Niinpä. Sano se myös sille miehellesi, että jos hänellä on varaa maksaa muiden elukoiden ell-kuluja, niin ei todellakaan vingu enää teidän elukoiden kuluista vaan selkeästi maksaa jatkossa ne mukisematta yksin :)

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.8.25 15:05:41

Minullahan ei eläimiä ole mutta voin kuvitella tilanteen. Eikä miestäkään.

Lähettäjä: Persikka 
Päivämäärä:   10.8.25 15:18:31

Jospa antoi ne rahat vain lopetuspiikkiä varten vaikka toinen olisi halunnut jatkaa hoitoja ? Olis ollut aika v- mäinen teko ex vastaan ;) selittäisin näin jos olisin kyseinen mies .

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   10.8.25 15:25:49

Tarinasi voi olla muunneltu. Minua ex auttoi ell kuluissa, koska eläin on aikoinaan yhdessä hankittu, ja koska käytännössä eron jälkeen olen vastannut eläimen ylläpidosta yksin, niinkuin oli sovittukin. En vinkunut rahaa somessa, vaan ihan rehdisti kysyin voitko avittaa kun juuri nyt on itsellä vähän tiukkaa. Ex auttoi ja sanoi vielä että kyseessä ei sitten ole laina, vaan hän maksaa osuutensa mielellään, onhan eläin hänellekin ollut läheinen. No tästäkös exän nyxä kimpaantui, olen kautta rantain saanut kuulla hänen kertoneen kaikenlaisia pas ka versioita asiasta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.8.25 15:36:51

Tässä tapauksessa mieheni ei liity mitenkään koiraan. Yhteiseloa meillä yli 10 vuotta ja meillä ihan omat koirat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.25 15:43:08

Olisiko hyvä pysähtyä miettimään miksi joku yli kymmenen vuoden takainen ex-hoito menee noin ihon alle.
Itsekin kuitenkin mainitsit että osallistui "pienellä summalla", joka lienee pienempi kuin omien koirien eläinlääkärikulut? Eli niistä omista (isommista?) laskuista valittaminenkaan ei mikään ihme ole, kaikkihan niitä nykyään manailee.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.8.25 15:44:31

Mitä mies vastasi, kun sanoit hänelle että tuollainen ketuttaa?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   10.8.25 15:49:27

Itseasiassa kun mietin, niin voisin itsekin osallistua, vaikka noin parilla kympillä, exän tai ystävän tai vaikka jonkun tuttavan tuttavan ell-kuluihin, hätätilanteessa.

Ei tilanne välttämättä ole niin dramaattinen. Haluaa vaan auttaa eläintä saamaan avun.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.