Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Erohalu kun mies kehui toista

Lähettäjä: Sivustaseuraaja 
Päivämäärä:   10.8.25 12:16:28

En oikein tiedä, pitäisikö olla samaa mieltä vai puhua järkeä kun (aikuinen 3-kymppinen) kaveri haluaa erota usean vuoden parisuhteestan kunnollisen miehen kanssa, koska mies oli kehaissut tv-esiintyjää hyvännäköiseksi. Tämä tarkoittaa kaverin mielestä = mies pitää rumana ja epäviehättävänä ja on alkanut suhteeseen vain siksi kun ei ole saanut mieleistään.

Kannustanko, puhunko järkeä vai enkö ota mitään kantaa vaikka kysyisi? Onko tuollainen ihan tavallista edes?

Re: Erohalu kun mies kehui toista

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.8.25 12:17:11

Kyselisin, mitä.tuossa on oikeasti taustalla.

Lähettäjä: MIES 
Päivämäärä:   10.8.25 12:22:37

Etsii syytä erota miehestään ja on nyt löytävinään sen, voi laittaa sitten miehen syyksi koko erosotkun. Tyypillinen nainen :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.8.25 12:22:37

Onko kaverilla masennusta, huono itsetunto, yleistä ahdistusta ja epävarmuutta tai jotain? Vai onko mies niitä, jotka eivät saa mitään hyvää sanottua omasta kumppanistaan, mutta vieraita voi kehua mennen tullen?

Juttele kaverin kanssa. Älä ota kantaa eroamiseen, vaan juttele.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   10.8.25 12:27:05

No jokainen sietää mitä sietää, jos tuo on kaverille se mitä ei siedä niin erottavahan se silloin on. Mutta ei mieskään ihan asiallinen ole siinä mielessä, että mitä lisäarvoa omaan suhteeseen tuo sen kertominen, että pitää jotakuta toista hyvännäköisenä? Muuttuko se tv-esiintyjä jotenkin vähemmän hyvännäköiseksi jos asiaa ei mainitse omalle kumppanille? Jos niin tarkoitushan onkin vain loukata ja aiheuttaa epävarmuutta. Fiksu ihminen ihailee itsekseen, en minä ainakaan koe tarvetta mainita miehelle jos viereisessä kahvilapöydässä tai elokuvassa on mielestäni komea mies, miksi ihmeessä mainitsisin?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   10.8.25 12:27:51

LähettäjäMIES

Päivämäärä10.8.25 12:22:37

Etsii syytä erota miehestään ja on nyt löytävinään sen, voi laittaa sitten miehen syyksi koko erosotkun. Tyypillinen nainen :D

^ Tyypillinen miehen tapa erota puolestaan on kieltäytyä tekemästä eroaloitetta, koska vastuun ottaminen mistään on niin ikävää. Sen sijaan kohdellaan naista niin että tämä päättää sen eron ottaa. Sitten voidaan syyttää naista siitä, miten tämä on löytävinään aiheen eroon, ja näin yritetään kiristää itselle etua naiselta vielä erotessakin.

Päivämäärä:   10.8.25 12:29:14

Miehen vika. Sinun tehtäväsi naisena on nyt tukea ystävääsi 100% lapikkaan antamisessa. Go go go.

Päivämäärä:   10.8.25 12:31:50

Vaikea sanoa. Minun muuten fiksu ex aviomies teki tätä että kehui muita naisia. Eniten telkkarista, julkkiksia ym mutta joskus myös oikeasta elämästä. Tuli siitä paha mieli, ja mietin miksei pidä omana tietonaan tai avaudu näistä mieskavereilleen.
Se kertoo kunnioituksen puutteesta, jos olisi kovasti halunnut minut pitää ei olisi hieronut muita naisia naamaani. Erosin hänestä kun paljastui vuoden kestänyt suhde työkaverin kanssa. Meillä pieni vauva silloin :/

Päivämäärä:   10.8.25 12:34:08

Ja meillä tosiaan myös tämä että en kehuja saanut itse ikinä.

Lähettäjä: Tämä 
Päivämäärä:   10.8.25 12:40:15

"Se kertoo kunnioituksen puutteesta, jos olisi kovasti halunnut minut pitää ei olisi hieronut muita naisia naamaani."

Just tämä. Ei se että pitää jotakuta muuta/muita hyvännäköisinä haittaa, mutta se että sen haluaa asioikseen tuoda puolison tietoon kertoo riittävästi siitä, miten paljon kertoja arvostaa suhdettaan ja puolisoaan. On lisäksi eri asia mainita missikisoja katsoessa että saatiinpa nyt upea missi, kuin toistuvasti kehua kuinka uusi kassa lähikaupassa on wau tai kylläpä laulaja x:n kroppa on mahtava voisit sinäkin alkaa käydä salilla tmv.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   10.8.25 12:40:21

Mies kehaisi eilen parasta ystävääni, että näytätpä sievältä. En nyt äkkiseltään ajatellut erota, ystäväni oli tosiaan kaunis mekossaan. Ei se minulta ole pois, jos muita kehutaan.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   10.8.25 12:43:22

Tyypillinen suomalainen mies. Ei ne tajua edes että joku voi loukkaantua tuommoisesta. Älä välitä, mun ns. 'mies' on tehnyt tuota jo vuosia, ei haittaa mua koska tiedän ettei hän niitä ikinä saa oikeassa elämässä. Saanpahan kattella samalla mitalla muita miehiä, mutta en sano siitä ääneen mitään.

Lähettäjä: Kira 
Päivämäärä:   10.8.25 12:50:00

Eiköhän siellä taustalla ole jo paljon muita ongelmia, kun nyt löytyi se viimeinen niitti. Kaverisi parisuhde ei tosin kuulu sinulle millään tavalla. Anna muiden elää omaa elämää ja tehdä omat valintansa. Sinun kuuluu korkeintaan sanoa että kaverisi tekee itse valintansa, olet tukena joka tapauksessa. Et tiedä heidän suhteestaan oikeasti mitään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.25 12:53:36

Kuulostaa serkultani. Yhden sortin draamaqueen. Eroilee kumppaneistaan milloin mistäkin syystä ja palaa yhteen, menee kihloihin come backin jälkeen ja eroaa taas jonkun ajan päästä. Suurinosa kumppaneista on jossain vaiheessa kyllästynyt tuohon peliin mutta nykyinen tuntuu jaksavan. Ehkä ovat "löytäneet toisensa."

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   10.8.25 12:55:48

Mä en myöskään tajua, mitä liikkuu miesten päässä jotka tuota tekevät. Kyllä se kertoo kunnioituksen puutteesta tai halusta tehdä toinen epävarmaksi. Kaikki me näemme kumppaniamme viehättävämpiä yksilöitä yhtenään kaikkialla, mutta eihän niitä ääneen kommentoida ellei haluta tarkoituksella loukata. Ihan voi itse kokeilla, miten tuollainen mies reagoi, kun seuraavan komean miehen nähdessään kertoo siitä puolisolleen suurella nautinnolla.

Lähettäjä: jöo 
Päivämäärä:   10.8.25 13:04:55

Voihan joku muu olla hyvännäköinen, muttei se mitenkään tarkoita, että oman puolison pitäisi olla samannäköinen tai että se hyvännäköinen olisi mitenkään vaimomatskua. Saati, että se hyvännäköinen tv-hahmo kelpuuttaisi jonkun suomalaisen rupumiehen.

Ehkä sinun kannattaisi ehdottaa kaaverillesi terapiaa itsetunto-ongelmiinsa.

Lähettäjä: Sennu 
Päivämäärä:   10.8.25 13:08:08

Jos joku sanominen tai tekeminen jää toisen mieleen niin että se esim. vaikuttaa läheisyyteen, ei halua olla toisen nähden vähissä vaatteissa saati ilman, alkaa tuntea vastenmielisyyttä ylipäätään, niin eihän sille mitään voi. Johtuu sitten huonosta itsetunnosta tai puolison arvostuksen puutteesta niin ei suhteesta mitään tule jos siinä on katkeruutta ja huonommuudentunteita tai niiden aiheuttamista toiselle.

"on alkanut suhteeseen vain siksi kun ei ole saanut mieleistään."

Voi ollakin että kokee joutuvansa tyytymään, mutta ei se "rumemman" puolison syytä ole ja hänelle tarvitse veetuilla jos mies ei ymmärrä omaa ns. tasoaan ja haikailee sellaisten naisten perään, jotka ei edes vilkaisisi haikailijaa.

Lähettäjä: o-o 
Päivämäärä:   10.8.25 13:50:54

"Et tiedä heidän suhteestaan oikeasti mitään."

Ihan vain aloituksen perusteella tietää, että mies ei erityisemmin arvosta kumppaniaan ja pitää tätä itsestäänselvyytenä, omaa huonot sosiaaliset taidot ja käytöstavat sekä haluaa muuta kuin hänellä parisuhdemielessä on.

Minulle riittäisi ihan nuo. En kuvittele, että mieheni ei "näkisi" muita naisia tai ajattelisi heidän olevan viehättäviä, mutta kuvittelen aikuisen ihmisen olevan sen verran järkevä ja huomioiva että osaa pitää tietyt asiat omana tietonaan. Ei toinen nainen sen vähemmän viehättävä ole vaikka asiaa ei minun naamaani hinkaakaan vaan ihastelee vaan keskenään.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   10.8.25 13:54:00

Valtaosa tv-esiintyjistä on hyvännäköisiä, koska ulkonäkö on siihen työhön tärkeä kriteeri. Jonnekin A-studioon voivat vaikuttaa muutkin ominaisuudet.

Ulkonäköä voi aivan hyvin kommentoida jos kommentissa on ajatusta. Esim. 'tuo juontaja, joka vaihtaa hiustyyliä joka päivä, on oikeastaan aika edukseen tässä viimeisimmässä tukassa, koska sille sopii lämmin punainen'. Tai 'uutistenlukijan rockhenkinen vaatetus toimisi, jos ei olisi noin överi'.

Perustelematonta ihquttamista en kuuntelisi.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   10.8.25 14:47:13

Jonkun ulkonäön hehkutusjutut kuuluu mielestäni ehkä teini-ikään. Kun elettyä elämää on takana, ymmärtää että ulkonäköasiat on niitä viimeisimpiä asioita millä on merkitystä. On ihan turha haaveilla jostakin ulkonäön perusteella, kun siellä sisällä saattaa olla vaikka mitä roskaa. Kuka vaihtaisi kumppanin ulkonäön perusteella, kun ei edes tunne tätä toista tuntematonta? Ulkonäkö keskeiset sisältä tyhjät ihmiset ehkä saa jotain siitä ulkonäöstä. Oikeassa elämässä merkitsee muut asiat kuin ulkonäkö. Minulle tärkeämpää kumppanissa on se, miten hyvä hän on muille, mitä tekee elämässä jne. Oma mies jos aloittaisi tuollaisen turhanpäiväinen haihattelun niin saisi ihan vapaasti lähteä etsimään uutta onnea ulkonäkö edellä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.8.25 15:08:13

Kerkesinpäs ekana!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   10.8.25 15:12:20

Jahas, taas näitä

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   10.8.25 15:16:38

Miten voi loukkaantua tv-esiintyjän kehumisesta, täytyy olla kyllä sairaalloisen mustasukkainen sekä vinoutunut, olematon itsetunto. Kukapa ei tykkäisi hyvännäköisistä ihmisistä? Mieheni tietää minun katsovan tiettyjä elokuvia koska pidän pääosan esittäjää jumalaisen komeana. Myös mieheni uskaltaa sanoa minulle jos joku tv-esiintyjä on hänestä miellyttävän näköinen.

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   10.8.25 15:20:21

”Mies kehaisi eilen parasta ystävääni, että näytätpä sievältä. En nyt äkkiseltään ajatellut erota, ystäväni oli tosiaan kaunis mekossaan. Ei se minulta ole pois, jos muita kehutaan."

Juuri näin. Ennemminkin mielestäni mieheni olisi törppö, jos ei kohteliaasti kehuisi myös ystäviäni.
Mutta jos mies kehuisi vain muita eikä minua koskaan, niin sitten toki ihmettelisin.

Päivämäärä:   10.8.25 15:36:11

Edwin, en tosiaan ymmärrä, miksi toisen kehuminen (oli syynä ulkonäkö tai mitä tahansa muuta) olisi minulta pois. Minusta on kivaa, jos mieheni on kohtelias muillekin, etenkin, jos kyseessä on minulle tärkeä ihminen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.8.25 15:51:10

Ne panee sun selän takana.

Lähettäjä: )( 
Päivämäärä:   10.8.25 16:09:12

En minä nyt tiedä, mitä a) mun mies saisi siitä että kertoilisi minulle jonkun naisen jossakin olevan hänen mielestään hyvännäköinen ja b) mitä minä saisin (tai minun pitäisi saada) siitä että mies kertoisi minulle pitävänsä jotakuta naista hyvännäköisenä. Että onpa mulla hieno ja hyvä mies kun kehuskelee minulle muiden naisten ulkonäköä ja ilmaisee näin katselevansa muita ns. sillä silmällä? En kuvittele, etteikö katselisi ja huomaisi, mutta ihmettelisin kyllä miksi haluaisi kertoa minulle näistä havainnoistaan. En minäkään hänelle komeista miehistä mainitse, vaikka sellaisen itse huomaisinkin.

Toki eroaminen on aina vaihtoehto ja hyvä sellainen, jos jompaakumpaa alkaa erityisen paljon kiinnostaa muiden bongailu. Jostakinhan se kertoo.

Päivämäärä:   10.8.25 16:11:05

"kehuskelee minulle muiden naisten ulkonäköä ja ilmaisee näin katselevansa muita ns. sillä silmällä?"

Minusta on eroa silläkin, sanooko mies vaikka nätiksi, vaikuttavaksi tai vaikka kauniiksi vs. tyyliin "Uuh mikä kaunotar" tai "Onpa pantava ämmä, tommosen ku sais". Nättejä ihmisiä on maailma täysi, ei se vielä minulle tarkoita, että mies on "sillä silmällä" liikkeellä.

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   11.8.25 00:09:09

Kyllä pitää olla ihmisellä huono itsetunto jos tommosta ei kestä! Mun mies kehuu naisia näteiks - talkkarissa ja livenä - ja mä satavarmasti sanon että "onpa sairaan komee mies" jos sellainen tulee vastaan jos ollaan vaikka kävelyllä.
Ei ole ikinä tullut mieleenikään että joku ei "kestäis" semmosta!
Ja meillä on takana jo 26 vuotta erittäin onnellista avioliittoa.

Kannattaa hankkia se itsetunto.

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   11.8.25 07:08:52

Kannattaa erota. Miehen pitää ymmärtää että vain oma nainen on kaunis ja muut ovat rumia.

Päivämäärä:   11.8.25 07:23:41

Itse en tykkäisi muiden hehkuttamista, jotkut miehet on tehneet sitä lytistämistarkoituksessa. Itse en ikinä ihastele miehiä telkkarissa tai muualla, ei tunnu oikealta tehdä niin toiselle. Eikä sellasta tartte kuunnella. Ihan hyvin voi erota. Se mies voi sitten etsiä ihailemansa kaltaisen kumppanin.

Lähettäjä: huhhuh 
Päivämäärä:   11.8.25 07:34:52

Pitäis varmaan eksältä kysyä että mitä se tuumi kun ihan säännöllisesti kehuin miesnäyttelijöitä ja muita julkkiksia ja avoimesti kerroin miettiväni heitä myös oman kivan yhteydessä. Mun seurustelukumppanit on aina olleet sitä mieltä että antaa mennä vaan, että jos jostain saa hormonit hyrisemään niin sehän on vaan etu. Mulle ei ikinä tulis mieleenkään pettää mun kumppania oikeassa elämässä. Leikki leikkinä ja silleen. Ihan samalla lailla mulle on ok, jos mies katsoo muita viihde-elämän naisia. Minähän se saan siitä hyödyn, kun käytännön aktit tapahtuu kuitenkin mun kanssa.

En tiedä pystyisinkö olemaan sellaisen kumppanin kanssa joka suuttuisi jos sanoisin että vautsi toi Alexander Skarsgård on kuuma. Eihän se ole siltä mun kumppanilta mitenkään pois!

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   11.8.25 09:30:37

Kaverilla on erikoisen heikko itsetunto. Tuolla tyylillä ei tule koskaan löytämään kestävää parisuhdetta, koska pitää aina itseään jollakin tavalla huonompana eikä saa koskaan riittävästi kehuja. Minusta on täysin normaalia keskustelua todeta vaikkapa tv-esiintyjästä, että onpa hyvän näköinen. Eri asia, jos se on jatkuvaa ja ylimitoitettua toisten ihastelua, mutta omaa kumppania ei missään asiassa kehu.

Tai sitten hän hakee tekosyitä erolle.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   11.8.25 09:46:38

Mehän ei oikeasti tiedetä miten ja missä tilanteessa se puoliso on kehunut tv-esiintyjää ja kehuuko koskaan puolisoaan. On ihan eri asia ohimennen sanoa että “toi on nätti”, jos myös puolisoaan kehuu ja asiat on yleisesti hyvin. Mutta jos se kehu on “hitto toi on kuuma ja kaunis toi uutistenlukija! Mikset sä oo tollanen?” eikä ikinä kehu puolisoa ja ajoittaa tuon vielä siihen hetkeen kun toinen on vaikka terveydellisistä syistä huonoissa fiiliksissä.

Pelkästään se, että kehuu jotain toista ei ole yleensä ongelma. Pitäisi tietää taustat ja onko moista jatkunut pitkään. Tuohan voi olla se viimeinen tikku, joka katkaisee kamelin selän.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   11.8.25 09:51:32

Toisten kehumisessa ei ole mitään pahaa, mutta jos se mies kehuu muita, muttei koskaan kumppaniaan, se alkaa närästämään ihan syystä.

Päivämäärä:   11.8.25 10:02:07

Yksikään mies ei ole koskaan sanonut ulkonäöstäni mitään positiivista, mikä on ok, koska eipä siinä mitään kehuttavaa olekaan. Pihalle olisin ne pistänyt kyllä sitten heti, jos olisivat jonkun toisen ulkonäköä hehkuttaneet. Sama toisin päin, ei näiden kumppaneidenikaan ulkonäössä mitään kehuttavaa ole ollut, mutta en myöskään ikinä olisi loukannut heitä hehkuttamalla muiden miesten ulkonäköä, eivätkä he sitä olisi kestäneetkään.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   11.8.25 10:20:46

Lapsellinen ja typerä nainen jos ajattelee noin ja haluaa erota tuollaisen takia. Saahan jokainen kehua tv esintyjää -kun nyt ei jää jankkaamaan asiaa tai tietty jos kehuu jotain jättisilikonia niin tietty siinä kohtaa miehen asenne naisiin tulisi selväksi.

Päivämäärä:   11.8.25 10:45:27

On kehumista ja sitten on kehumista.

Eräs eksä kehui joitain julkkisnaisia sellaisella pohjattomalla teini-innolla. Noloa ja naurettavaa. Ihan aikuinen mies. Pointtina oli myös pitää minua nöyränä, enhän ole noin innostavan ihana.

Todellakin on eksä. Yrjistä.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   11.8.25 11:01:46

Typerää lausua tuollaisia asioita ääneen.

Päivämäärä:   11.8.25 11:09:36

Hyvässä suhteessa, jossa kokee itsensä ulkoisesti ja sisäisesti hyväksytyksi ja saa puolisoltaan riittävästi kehuja, ei tuollaisella ole niin väliä.

Toisenlaisessa suhteessa tuo voi olla se viimeinen pisara ja ärsyke. Monesti miehen puolelta myös harkittu teko.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   11.8.25 11:31:51

Nää on aina hauskoja lukea, mitä sanamuotoja ihmiset käyttää.

Kuin naisella pitäisi olla jokin syy eroamiseen ja pitäisi anoa mieheltä eroa kirjallisesti, kolmena kappaleena. Aina naisessa on vikaa, jos HALUAA eron.

Kaikilla on tässä maassa itsemääräämisoikeus, ei eroon tarvita syytä. Siihen nimenomaan riittä pelkkä tunne ettei halua olla yhdessä enää.
Sen pitää riittää niin miehelle, ystäville kuin kylänmiehillekin.

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   11.8.25 13:32:59

Kaikki ihmiset ovat myös kasvaneet erilaisissa ympäristöissä. Minulle ei olisi koskaan luonnollista alkaa kehua tuntemattomia tai julkisuuden henkilöiden ulkonäköä, varsinkaan omalle miehelle. Mielestäni tämä ei tunnu hyvältä edes ystävien seurassa. Ei kuulu omiin arvoihin. Läheisiä ja vaikka ystävämiehelle saatan neutraalisti kommentoida että komealta näyttää. Meitä ihmisiä on siis erilaisia, eikä kukaan voi kommentoida että ihminen jolle nämä ei ole normaalia, olisi mukamas huonon itsetunnon omaava. Olen itse ollut suhteessa, missä mies ei koskaan kehunut vaan löysi aina ne huonot puolet. Jostain syystä koki tarpeelliseksi kehua minulle tuntemattomia naisia ja kysyi miksi en voisi olla kuin he. Kaikki varmaan ymmärtävät, että tämä on jo ihan sairasta käyttäytymistä. Minulle merkitsee enemmän se mitä ihmisten päässä liikkuu, ulkonäkö ei kerro ihmisestä vielä mitään.

Aloittajan tapauksessa kyseessä on varmasti ollut jo viimeinen naula arkkuun. Aloittajan tehtävä ei ole vaikuttaa ystävän suhteeseen. Voit kuunnella ja olla tukena, mutta jokainen tekee omat päätökset.

Lähettäjä: Hinni 
Päivämäärä:   11.8.25 14:14:27

Mulle tulee moukka viba tommosesta miehestä/ kommentoinnista. Ei voi minkää. Ja se taas vie mielenkiintoa. Eli onko sitten syy se jos kehuu vaiko ne moukkafiilikset. :)

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.8.25 15:47:35

Mun mies sanoo useinkin että joku näyttää hyvältä. Ei se ole multa pois ollenkaan. Kehuu myös minua ja sanoo että näytän hyvältä

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   11.8.25 16:06:19

*tekee muistiinpanoja* eli jos puolison kanssa katsotaan telkkaa niin pitää varoa ettei vahingossakaan edes sivumennen kehaise ketään siinä esiintyvää hyvännäköiseksi ja/tai hotiksi, vaikka tämä olisi aivan ilmiselvästi sitä, olisi sitä aivan tarkoituksella, ja olisi sitä todennäköisesti myös sen puolisonkin mielestä. Tämä selvä.

Paitsi nainenhan nyt saa tietysti sanoa ääneen jos näkee jonkun kuuman näköisen miesesiintyjän. Olisi todella kontrolloivaa ja rajoittavaa, suorastaan narsistista yrittää sitä kieltää tai siitä herne nenään vetää.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.8.25 16:22:57

Enemmän olisin huolissani sen naisen itsetunnosta. Miehet ovat hyvin vahvasti näköaistilla reagoivia ja lausua töksäyttävät sen ääneen, milloin mistäkin asiasta ja tietysti naisten ulkonäöstä. Ei se välttämättä tarkoita sitä, että vertaillaan omaa kumppania siihen TV-missiin ym. Naiset vaan kääntävät sen kohdistumaan itseensä. Hyvällä itsetunnolla varustetun ei tarvi noista välittää ja voihan nainen sitten kehua komeita miehiä "vastapalveluksi" miehelleen ja katsoa kuinka mies reagoi siihen.

Päivämäärä:   11.8.25 17:18:25

En tiedä olisiko eron paikka, mutta keskustelun ainakin. Ei meidän suhteeseen kuulu toisten kehuminen. Tuollaiset asiat pidetään omana tietona, enkä muutenkaan ymmärrä MIKSI ja mikä idea siinä on, että menee puolisolleen kehumaan jotakin toista. Varsinkin jos se loukkaa toista ja selvästi rikkoo rajoja.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   11.8.25 18:09:25

Rehellisesti naiset, eikö esim joku Jason Momoa ole aivan sairaan kuuma! Ja joo, samalla kun huokailemme ihastuksesta, ymmärrämme varmasti myös ettei meillä olisi minkäänlaista tosielämän saumaa tuollaisiin miehiin.

Miksi siis mies ei saisi kehua vaikka jotain missiä tai näyttelijää kauniiksi? Eikö se ole sananvapauden ja itsemääräämisoikeuksien vastaista koittaa tukahduttaa toisen mielipiteitä? Miksi niin moni nainen kokee mustasukkaisuutta jostain tavoittamattoman olennon ihailusta?

Päivämäärä:   11.8.25 19:47:23

Ei kyse ole siitä etteikö joku voisi olla kuuma ja etteikö sitä katsoisi. Mutta asian survominen kumppanin naamaan ei ole reilua. Asian voi pitää omana tietona.

Lähettäjä: ä 
Päivämäärä:   11.8.25 19:57:30

Asian survominen kumppanin naamaan? Et voi . olla tosissasi!

Ei ihme että niin monessa suhteessa on vaikeuksia, eihän kukaan voi olla oikeasti niin ahdasmielinen että pitää jonkun toisen ulkonäön kehumista ”kumppanin naamaan survomisena”!!

Päivämäärä:   11.8.25 20:01:39

ä, ehkä joillakin on noin huono itseluottamus. :D

Ei se minulta ole pois, jos muita kehaistaan. Miksi olisi? Vastatkaa nyt ihmeessä joku tähän, asia kiinnostaa!

Päivämäärä:   11.8.25 20:03:46

Å: Ei kukaan ole väittänyt, etteivät naiset kuolaisi hyvännäköisten miesten perään. Mutta eihän sitä ikinä ääneen kumppanin kuullen sanoisi, miksi ihmeessä niin tekisi? Jokainen ymmärtää, että miehet kuolaavat jokaisen näkemänsä teinitytön ja mediassa näkyvän nuoren naisen perään. Ei pitäisi olla tarvetta kertoa siitä ääneen kuin poikien kesken.

Päivämäärä:   11.8.25 20:11:57

' , ei siis ole ok sanoa ketään viehättäväksi tai että "Onpa kaunis mekko/huopari mitä tahansa?" Mielestäni nämä ovat ihan tavallisia ja hyväntahtoisia kommentteja.

Sanoin tänään, että miespuolisen ystävän uusi kampaus oli kiva. En tiennyt, että mieheni olisi pitänyt loukkaantua tästä ja en käsitä, miten tätä voi pitää loukkaavana! :D

Päivämäärä:   11.8.25 20:18:41

Ällö, on hiukan eri asia kehua jonkun vaatteita tai kampausta, kuin kommentoida jonkun kauneutta tai seksikkyyttä, eikö?!

Päivämäärä:   11.8.25 20:20:17

Itsekin masturboin A. Skarsgårdille, mutta jos kertoisin siitä miehelleni, niin aika mehevän riidan saisi aikaiseksi ja luultavasti ero tulisi. :D

Päivämäärä:   11.8.25 20:23:06

', minusta on täysin sama todeta, että oletpa sievä, onpa sulla kiva paita tai nätti kampaus tai oletpa tänään kivan näköinen. Ei ne ole minulta pois, miksi olisi?

Lähettäjä: huhhuh 
Päivämäärä:   11.8.25 21:50:53

': harmi jos noin, mä kyllä raportoin eksälle ihan suoraan että keihin julkkiksiin mä oon milloinkin "ihastunut". Mieshän hyötyi siitä kun olin ns valmiiksi lämmin ja sai sitten hyvät kyydit.

Mutta toisaalta, mulle olis ihan ok mennä miehen kanssa myös seksibileisiin tai katsomaan burleskia/strippausta tms. Tykkään myös naisista, joten ei ole mikään ongelma ihastella toisten naisten tissejä.

Todellinen pettäminen on sitten jotain ihan muuta. Ikinä en tekisi, enkä salaisi mieheltä mitään reaalielämän asiaa. Esim jos joltain eksältä tulee viesti tai someen tulee joku arveluttava kommentti niin kaikki kerron niin ettei mitään jää piiloon. Ja jos mies puolestaan oikeassa elämässä flirttailisi oikeiden ihmisten kanssa ja alkaisi salailla asioita tms mitä vaan, niin sitten oltaisiin ihan eri asian äärellä.

En vaan itse koe, että viihdemaailman ihmisten kehuminen olisi mitenkään minulta pois. Se on vaan viihdettä.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   11.8.25 22:06:22

Mieheni kyllä tietää että kuolaan momoaa ;)

Lähettäjä: paluu maanpinnalle 
Päivämäärä:   11.8.25 22:11:46

"koska mies oli kehaissut tv-esiintyjää hyvännäköiseksi"

Sanatarkka lainaus aloituksesta. Eli muistetaanpas kaikki nyt mistä tässä topassa on kysymys. Tässä ei ole kyse mistään ihmeen pommittamisesta, naamaan hieromisesta, jatkuvasta aliarvioinnista ja lyttäämisestä tai mistään muustakaan sellaisesta. Tässä on yhden (1) kerran kehaistu eli ohimennen kehuttu jotakin tv:n esiintyjää, eli julkkista tai näyttelijää tai vastaavaa, sillä hetkellä hyvännäköiseksi.

Keskustellaan siis siitä mikä topan aihe on, eikä siirrellä niitä maalitolppia ties minne.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.8.25 22:59:08

Näin parisuhteessa olevana en jotenkin katsele ikään ketään miehiä että olipas komea tms. Jotenkin minun aivot eivät ohjaa kiinnittämään huomioita vastakkaiseen sukupuoleen. Sinkkuna kyllä aivot ohjasi katsomaan vastakkaiseen sukupuoleen ja silloin näin näitä komistuksia.
Jotenkin minun on siis hankala mieltää, että mies kommentoisi muiden naisten ulkonäköä. Ja voi olla että jopa vähän loukkaantuisin, mikäli mies kommentoisi. Vielä ei 7 Vuotisen suhteemme aikana näin ole käynyt, mutta mikäli kävisi ei se eroon johtaisi.

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   11.8.25 23:36:39

Siis onko joillakin naisilla niin älyttömän huono itsetunto, että elämä menee raiteiltaan jos mies kehuu toista naista??? Kyllä sääliksi käy - teidän miehiä!

Päivämäärä:   11.8.25 23:41:14

mie, samaa mieltä! :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.