Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muutttaisitteko

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.8.25 22:02:47

Asun ns. Perhekaupungissa. On viihtyisä, rauhallinen, eläväinen ja minulla on täällä ihan kiva pieni kaveriporukka. Olen kuitenkin 40v sinkku eikä täällä kyllä ole kunnollisia vapaita miehiä tuosta ikäryhmästä. Taas kerran käppäilin autiossa kaupungissa ja mietin kuinka kaikki nyhjöttävät kotona puolisoiden/perheen kanssa. Myös kaikki ystäväni seurustelevat. Kannattaisiko minun nostaa kytkintä suurempaan cityyn? Ei täältä tule edes tinderistä matcheja..

Re: Muutttaisitteko

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   9.8.25 22:03:32

Olemattoman miehen perässä en muutaisi. Muuttaisin, jos en viihtyisi..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 22:05:31

En. Hommaisin ensin miehen ja olisin sitten myöhemmin valmis muuttamaan tarvittaessa

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   9.8.25 22:06:31

Kävisin deittailemassa isommissa kaupungeissa. Jos kumppani löytyisi, muuttaisin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.8.25 22:07:45

Ei sinne isoon kaupunkiin kannata yksinään muuttaa tinderiä selaamaan. Mutta käy lomilla, tapahtumissa ja deittaile reissuilla.

Päivämäärä:   9.8.25 22:15:17

Käyn lomilla yms. Isommissa kaupungeissa, mutta tuntuu että ei siinä ajassa kerkeä ketään tapaamaan. Lisäksi se käy lompakon päälle laukata jatkuvasti muualla.

Päivämäärä:   9.8.25 23:19:53

Perhekaupunki meinaa sitä että täällä suu paljon lapsiperheitä ja sitten toisaalta mummoja suhteessa paljon enemmän kuin yksin asuvia. Tänne ei tulla opiskelemaan tai sit jos tullaan lähdetään heti kun valmistutaan. Ne sinkut joita tavannut nii ovat jotai elämäntapatyöttömiö, päihdeongelmaisia tai jotenkin outoja.
On mulla isossa kaupungissa kavereitakin, ei vaan nii paljoa kuin täällä. Ajattelen et ehkä ne piirit harrastuksen ja työn myötä kasvaa suuremmiksi ja toisaalta viihdyn myös yksin aika hyvin, niin ei haittaa jos koko ajan ei olisi seuraa. Plus vanhaan kotikaupunkiinkaan ei niin pitkä matka että säännöllinen vierailu ei ole mahottomuus

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   9.8.25 23:23:01

No laajenna sitä Tinderin aluetta. Typerää muuttaa pois tuollaisesta syystä.

Päivämäärä:   9.8.25 23:25:11

"On mulla isossa kaupungissa kavereitakin, ei vaan nii paljoa kuin täällä. Ajattelen et ehkä ne piirit harrastuksen ja työn myötä kasvaa suuremmiksi ja toisaalta viihdyn myös yksin aika hyvin, niin ei haittaa jos koko ajan ei olisi seuraa. Plus vanhaan kotikaupunkiinkaan ei niin pitkä matka että säännöllinen vierailu ei ole mahottomuus"

No sitten anna palaa

Päivämäärä:   10.8.25 11:07:46

Muuttaisin toki ihan kenen tahansa perässä joka minut ja peräpukamani huolisi.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   10.8.25 11:12:03

Itse löysin 9000 asukkaan mummokaupungista ihan työpaikaltani miehen. Hän alkoi käydä täällä töissä, mutta asui aluksi siis isommassa naapurikaupungissa. Nyt asumme yhdessä täällä. Mieluummin laajennat vaan Tinderin aluetta tms., ei ole mitään järkeä muuttaa, kun et yhtään todennäköisemmin vain jossain kaupassa törmää kehenkään. Varsinkaan isossa kaupungissa spontaanit kohtaamiset, jotka johtaisivat suhteeseen, ovat harvassa. Itse asuin ennen tänne käpykylään muuttoa esimerkiksi New Yorkissa, Lontoossa, Tampereella ja Helsingissä, eikä niistä mitenkään löytynyt erityisesti ketään.

Päivämäärä:   10.8.25 11:13:40

Asiaan tietysti auttaisi jos olisi ensin se työpaikka.

Päivämäärä:   10.8.25 11:14:15

Ei sieltä tinderistä saa mätsiä jos niillä miehillä on reviirinä joku 60km. Ei se auta et itse laittaa etäisyyden suuremmaksi.

Päivämäärä:   10.8.25 11:15:41

I"tse löysin 9000 asukkaan mummokaupungista ihan työpaikaltani miehen."

No jos jään tommosta ihmettä odottamaan tapahtuvaksi,niin kuolen varmaan vanhuuteen ennen sitä. Todennäköisyydet aika pieniä noissa vs. Isojen kaupunkien tarjonta

Lähettäjä: Voi 
Päivämäärä:   10.8.25 12:19:25

Jos sinulla on tunne, että haluat muuttaa isompaan kaupunkiin eikä työ ole este niin muuta ihmeessä. Mielestäni omia tuntemuksia kannattaa kuunnella ja sinulla on selkeästi nyt ajatusprosessi käynnissä asian suhteen.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   10.8.25 12:33:16

No nyt on kyllä tyhmin syy muuttoon, mitä olen kuullut vähään aikaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.25 13:03:32

En muuttaisi. Kävisin erilaisissa tapahtumissa kauempana ja mahdollisesti hankkisin uuden harrastuksen jonka parissa liikkuu paljon miehiä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   10.8.25 13:16:57

Yritä ensin päättää millaisista asioista itse pidät ja kuka olet, ennen kuin etsit kumppania. Tykkäätkö enemmän elämästä pienessä vai isommassa kaupungissa, riippumatta siitä oletko parisuhteessa? Ei sinulla ole parisuhteessa mitään annettavaa, jos sinulla ei ole omaa persoonaa ollenkaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   10.8.25 13:57:37

On muitakin parinhakusovelluksia kuin tinder. Katsopa s24.

Lähettäjä: Bansku 
Päivämäärä:   10.8.25 15:06:52

No ei ole yhtään tyhmä syy muuttaa. Jos nykyinen asuinpaikka ei tarjoa sitä mitä elämältä etsit, niin vaihda ihmeessä toiseen paikkaan. Maailma ja piirit avartuvat, se tuo varmasti muutakin kivaa kuin uusia miehiä elämään. Sehän on vain asuinpaikka, miksi muutenkaan pitäisi jumahtaa asumaan koko elämäksi samaan paikkaan.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   10.8.25 18:27:07

Kuulostaa siltä, että muutto voisi tuoda sinulle positiivista energiaa sen lisäksi, että se toisi mahdollisuuden tavata potentiaalisia kumppaniehdokkaita. Minusta on positiivista, että ajattelet asiaa rohkeasti. Varmasti uusia ystäviäkin (vanhojen lisäksi) saa harrastusten tai työn kautta.

Minusta elämä muutenkin muuttuu aina jonkin verran uusissa tilanteissa (uusi työpaikka, seurustelun alkaminen tai päättyminen, lapsen saaminen, lasten koulun aloitus jne). Saattaa pärjätä paremmin, kun on avoin muutoksille ja valmis jopa menemään niitä kohti!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.