Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Maksaa 
Päivämäärä:   9.8.25 16:52:44

Ymmärrän kyllä että palveluntarjoaja tarvitsee rahansa ja tietenkin maksoin. Olen käynyt neljä vuotta 2 krt kuukaudessa. Eli 120€ kuukaudessa. 1300€ vuodessa.
Ärsyttää niin suunnattomasti kun olen 2 kertaa unohtanut mennä paikalle eli on maksanut 100 € "tyhjästä" vuosien aikana
Mielestäni palvelun tarjoaja olisi voinut siirtää ajan . Nyt päätin että en käy hänellä enää kun pelkään että unohdan taas mennä. Väliaika olisi helppo muistaa mutta ei aina onnistu.
Jos olisit yrittäjä ja kumman valitsisit, uusi aika ja vuodessa 1300€ vai ton 50 € kerta ja asiakkuud loppuu?
Ja ei liity hevosalaan vaan hyvinvointia la.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Maksaa 
Päivämäärä:   9.8.25 16:53:45

Väliaika= vakiaika

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Napletti 
Päivämäärä:   9.8.25 16:55:15

Eihän se yrittäjän vika ole, jos sinä unohdat ajan. Tekisitkö sinä työtä ilman palkkaa? Se on sinulle varattu aika.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: .m 
Päivämäärä:   9.8.25 16:55:39

50 e/kerta, kun ei tiedä alkaako asiakas unohtamaan useammin, kun saa ilmaiseksi unohtaa.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: H20 
Päivämäärä:   9.8.25 16:57:32

"Jos olisit yrittäjä ja kumman valitsisit, uusi aika ja vuodessa 1300€ vai ton 50 € kerta ja asiakkuud loppuu?"
Valitsisin molemmat. Saisin ohareista korvauksen ja tilalle saisin otettua uuden, luotettavan asiakkaan.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.8.25 17:01:24

Palveluntarjoajalta jäi palvelusta rahat saamatta. Vaikka aikasi siirrettäisi, ei se poista sitä tosiasiaa että sillä hetkellä kun palvelu olisi pitänyt toimittaa, ketään ei ollut paikalla. Sinun palvelemiseen menee kaksi aikaa ja palveluntarjoaja tekee kantaa tappion siinä tapauksessa.

Jos olisit perunut ajan edes kohtuullisella varoitusajalla, olisi siihen voinut löytyä tilalle joku toinen viime hetken varauksella. Et ole maksanut tyhjästä, vaan varaamastasi palvelusta. Saa se toki ärsyttää, mutta kuulostaa aika lapselliselle ja epäkypsälle kiukuttelulle kostaa mahdollisesti hyvää palvelua tarjonneelle yrittäjälle oma huolimattomuus ja laiskuus.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Reetu 
Päivämäärä:   9.8.25 17:06:59

Ei tarvitse käydä enää, kyllä tilalle löytyy asiakas, joka tulee kun on sovittu tai peruu ajoissa.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 17:08:29

Kannattaa opetella laittamaan vaikka puhelimeen muistutus heti aikaa varatessa, itse laitan aina kaikista ajanvarausjutuista muistutuksen päivää ennen ja tuntia-paria ennen sovittua aikaa. Yrittäjän ei kuulu joutua maksamaan sinun unohtelustasi. Siinä jää päivän palkka saamatta jos osuu useampi unohtelija samalle päivälle ja silti pitää olla näitä unohtelijoita odottamassa eli töissä.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.8.25 17:13:04

Kyllä varmaan palveluntarjoaja on nyt lirissä, kun lopetat käymisen. Todennäköisesti konkurssi tulossa puolen vuoden sisällä. Etkö yhtään tunne sääliä.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Maksaa 
Päivämäärä:   9.8.25 17:17:28

Sen verran lisään että palveluntarjoaja on valittanut kun moni vanha asiakas on jäänyt pois. Kuollut tai muuta. Hän on niin vanhakantainen että ei edes markkinoi somessa. Eikä muutenkaan täällä liikaa ole asiakkaita kellään.
Kauheasti on kehunut kun olen niin hyvä asiakas. Hyvistä asiakkaista kannattaa pitää kiinni.
Ei siinä ole mitään kastamista ole jos jatkossa en käytä palvelua. Herra jestas ei se mikään pakko ole

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Maksaa 
Päivämäärä:   9.8.25 17:18:34

Kastamista=kostamista

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.8.25 17:22:50

Oletpa aasiakas.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 17:31:05

"Mielestäni palvelun tarjoaja olisi voinut siirtää ajan ."

Mielestäni olisit voinut laittaa puhelimeen muistutuksen. Tai vaikka monta. Helposti.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.8.25 17:45:50

Sellaisia ne palveluntarjoajat on siellä Porvoossa.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.8.25 18:02:14

Jos sulla on dementia, niin hanki holhooja joka muistuttaa.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   9.8.25 18:08:40

"Eihän se yrittäjän vika ole, jos sinä unohdat ajan. Tekisitkö sinä työtä ilman palkkaa? Se on sinulle varattu aika."

No juuri näin !

Kuka unohtaa vuoden aikana kahdestikin tarvitsemansa tai haluamansa palvelun ? Ei laita kalenteriin ja vielä kännymuistutusta sovituista menoista ? Sinä tässä nyt se dorka olet eikä yrittäjän kuulu olla palkatta sinun huolimattomuutesi vuoksi, ei vaikka kuinka vanhat asiakkaat kuolisivat.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Maksaa 
Päivämäärä:   9.8.25 18:12:36

Neljän vuoden aikana kahdesti. Missä sanoin että vuoden aikana?

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   9.8.25 18:14:46

Jos peruuttamattomista ajoista ei laskutettaisi, niin sittenhän kuka tahansa voisi varata vaikka viikon jokaiselle päivälle ajan ja katsoa sitten että minä päivänä sattuu huvittamaan mennä varatulle ajalle, vai meneekö ollenkaan, eikä tarvitsisi edes ilmoittaa.

Kyllä itseäkin korpeaisi jos esim. klo 10 aamulle varattu aika olisi peruutettava viimeistään 24 h ennen varauksen alkua, ja sitten klo 7 aamulla huomaisin että migreeni iskee eikä voi lähteä, ja joudun silti maksamaan, varsinkin kun se migreeni olisi itsestä riippumaton syy toisin kuin unohtelu jolle voi edes yrittää tehdä jotain. Nämä on vain asioita joille ei joskus mahda mitään.

Jännä juttu että samat tyypit joille on ihan ok vaikka odotuttaa kaveria 2 tuntia tai unohtaa koko tapaaminen, niin kummasti kykenevät mennä ajoissa lentokentälle kun on kalliit liput ostettu. Toki on niitäkin jotka myöhästyy tai unohtaa passin kotiin ja sitten itkee että kuka korvaa. En tarkoita että aloittaja olisi tällainen, mutta pointtina että ammattilaisella on ihan syytä varmistaa saavansa korvaus ajastaan.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Maksaa 
Päivämäärä:   9.8.25 18:17:18

Neljän vuoden aikana olen ostanut 5760€: lla palveluita. Hui olempa huono kostonhimoinen asiakas

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.8.25 18:21:45

"Ärsyttää niin suunnattomasti kun olen 2 kertaa unohtanut mennä paikalle eli on maksanut 100 € "tyhjästä" vuosien aikana"
Et ole maksanut tyhjästä, olet maksanut siitä rttä palvelun tarjoaja on varannut aikaa sinulle. Ei ole hänen vikansa jos pääsi on niin laho ettet muista mennä paikan päälle.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 18:22:56

Ihan oikein, että joudut maksamaan. Opettele laittamaan itsellesi muistutus, niin ei tarvitse jatkossa tällaisesta omasta mokastaan valittaa.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Jeppe 
Päivämäärä:   9.8.25 18:26:35

Ärsyttää tuollaiset aloittajan kaltaiset vatun kitisijät.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Siis? 
Päivämäärä:   9.8.25 18:31:05

Missäpäin Suomea pääsee 60 eurolla psykiatrin vastaanotolle?

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Elämä 
Päivämäärä:   9.8.25 18:31:15

Mä en ymmärrä miten tuo 50e maksu voi mennä noin pahasti tunteisiin. Oma moka.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Hnmm 
Päivämäärä:   9.8.25 18:40:30

Ajan siirtäminen ei korvaa sitä aikaa jonka menetti kun et tullut

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Yrittäjä 
Päivämäärä:   9.8.25 18:42:28

Kuinka moni tänne kommentoinut on yrittäjä?
Tässä taloustilanteessa täytyy pitää kiinni jokaisesta asiakkaasta. Vai oletteko kuullut että jollain olisi liikaa asiakkaita tai mistä valita? Kyllä pitkäaikaisista hyvistä asiakkaista täytyy pitää kiinni ja välillä antaa alennusta tai jotain ekstraa.
Oletteko huomannut että talous sakkaa ja työttömyys on kasvanut? Ei se raha puussa kasva

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 18:45:54

"Vai oletteko kuullut että jollain olisi liikaa asiakkaita tai mistä valita?"

Toisilla on, toisilla ei.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 18:46:20

Yrittäjä, samaa itsekin mietin.. Random unohtelijat erikseen, mutta vakiasiakkaalle sattaisin antaa anteeksi tai periä pienemmän maksun.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   9.8.25 19:01:26

Aloittaja on ihan itse vastuussa siitä että hankkiutuu paikalle sovittuun aikaan tai ilmoittaa jos ei pääsekään. Ei ole palveluntarjoajan asia soitella asiakkaiden perään ja kysellä onko hän tulossa vai ei, tai että minä päivänä asiakkaalla olisi aikaa vaivautua paikalle. On asiakkaan omalla vastuulla hoitaa ajanvaraukset, ei palveluntarjoajan!

Ihan oikein minustakin, että jos peruuntumisesta ei ilmoita (ajoissa), siitä maksetaan normaali käyntihinta. Syyt tähän on ylempänä jo lueteltukin.

Jos lakkaat käymästä tuon palveluntarjoajan luona siksi että tämä ottaa maksun ajasta jonka hän on varannut sinun käyttöösi ja jonka sitten sivuutat mitään ilmoitamatta, niin silloin todellakin kaadat omat mokasi palveluntarjojan syyksi.

Mutta tiedoksi, että monilla palveluntarjoajilla on tuo sama systeemi, että jos varattua aikaa ei peru ajoissa, joutuu maksamaan käyntimaksun vaikka sinne ei menisikään. Jos siis siirryt muualle siellä luultavasti on täsmälleen sama käytäntö. Ja hyvästä syystä onkin.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Hnmm 
Päivämäärä:   9.8.25 19:09:58

Jos aika siirretään, asiakas saa kaksi käyntiä yhdellä hinnalla.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   9.8.25 19:25:12

"Mutta tiedoksi, että monilla palveluntarjoajilla on tuo sama systeemi, että jos varattua aikaa ei peru ajoissa, joutuu maksamaan käyntimaksun vaikka sinne ei menisikään. Jos siis siirryt muualle siellä luultavasti on täsmälleen sama käytäntö. Ja hyvästä syystä onkin."

Juuri tätä ajattelin myös, että tässä suhteessa tuskin vaihtamalla paranee, tai ainakin erittäin epätodennäköistä. Pitkässä jo olemassa olevassa asiakassuhteessa luulisi sentään olevan helpompaa neuvotella asiasta ja saada joku yksittäinen unohdus anteeksi, kuin kokonaan uudessa paikassa jossa yrittäjällä ei ole mitään takeita siitä että vaikka nyt yhden kerran unohdit tulla niin 99 kertana kuitenkin tulit.

Toisaalta jos itse olet jo tonneja palvelusta ajan oloon maksanut, niin onko se viiskymppinen sinne tai tänne sinullekaan siinä suhteessa iso summa?

Entä jos ajatellaan niin päin, että joku kerta tämä palvelun tarjoaja unohtaa tulla paikalle kun teillä on sovittuna tapaaminen. Suostuisitko siihen että sovitte uuden ajan, mutta et saa rahoja takaisin tästä käynnistä jolloin palvelua ei tarjottu vaikka siitä maksoit?

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   9.8.25 19:32:57

Äskeiseen esimerkkiini tarkennuksena, jos et siis saisi sitä uutta aikaa hyvityksenä yrittäjän unohduksesta, vaan joutuisit maksamaan normihinnan molemmista kerroista vaikka sait palvelua vain toisella kerralla.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Noora 
Päivämäärä:   9.8.25 19:53:09

Ihme vastauksia täällä. Aloittaja myönsi että harmittaa. Ei hänen ole pakko käydä kellään yrittäjällä. Hän saa lopettaa käynnit jos haluaa ja rahansa saa laittaa mihin haluaa.
Yrittäjä tahollaan tekee niin kuin tekee ja asiakas tekee mikä tuntuu itselle hyvältä.
Nyt hän on maksanut niin kuin pitääkin.
Mitä ihmettä porukka täällä melskaa ja haukkuu aloittakaa :D
Mä luulen että on provo

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Nm 
Päivämäärä:   9.8.25 19:57:04

Voisihan yrittäjä kaksinkertaistaa hintansa, mikä kompensoisi unohtelijoiden käymättä jäämiset. Paljonhan tässä maailmassa on sitä, että asiansa hoitava enemmistö joutuu kärsimään muutamien tyhmyreiden takia.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Yrittäjä 
Päivämäärä:   9.8.25 20:00:21

Kaksinkertaisella hinnoilla olisikin jono....

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Hnmm 
Päivämäärä:   9.8.25 20:15:21

"Suostuisitko siihen että sovitte uuden ajan, mutta et saa rahoja takaisin tästä käynnistä jolloin palvelua ei tarjottu vaikka siitä maksoit?"
Hyvä pointti!

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Hnmm 
Päivämäärä:   9.8.25 20:23:44

Miettikääpä ymmärtäjät että kun useampikin vakkariasiakas unohtaa aikansa??

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 20:23:59

"Mitä ihmettä porukka täällä melskaa ja haukkuu aloittakaa :D"

Koska aloittajan mielestä yrittäjän pitäisi ottaa takkiin aloittajan oman mokan takia.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   9.8.25 21:09:50

Ymmärrän harmituksen, mutta on ihan oikein, että asiakas maksaa mokansa seuraukset. Ei se yrittäjän vika ole, jos asiakas unohtaa tulla paikalle.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Täj 
Päivämäärä:   9.8.25 21:10:02

Piste ymmärsi väärin. Aloittaja kysyi ottaisitko mielummin takkiin vai menetät hyvän asiakkaan kun on käyttänyt palveluja tuhansilla euroilla neljän vuoden aikana.
Mahtoiko kukaan vastata? Kaikki vaan meuhkas

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Hnmm 
Päivämäärä:   9.8.25 21:26:02

"Aloittaja kysyi ottaisitko mielummin takkiin vai menetät hyvän asiakkaan"
Miten niin hyvä asiakas?
Edelleenkin, aatelkaapa kun useampikin "hyvä' asiakas unohtaa aikansa ja pitäisi siirtää...

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   9.8.25 21:42:13

Varmaan kaikilla muillakin on joku maksu unohdetuista ajoista. Mutta parempi se on vaihtaa toiselle, jos ei tunnu hyvältä.

Mielellään yrittäjänä pitäisi kaikki asiakkaat, ja varsinkin silloin, jos niitä ei ole paljon. Mutta jos joku vaihtaa pois oman mokansa takia, niin ehkä tilalle tulee toinen asiakas, joka hyväksyy palvelujen ostamisen ehdot.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Hnmm 
Päivämäärä:   9.8.25 21:44:08

Siinähän vaihtaa mutta ei ne toisetkasn yrittäjät ole välttämättä ymmärtäväisempiä asian suhteen

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Pågèn 
Päivämäärä:   9.8.25 22:41:40

Apua, aikuinen (?) ihminen kämmää itse ja kehtaa kiukutella. Mua ainakin hävettäisi niin paljon toisen ajan hukkaaminen ja moinen epäkunnioitus että maksaisin mukisematta ja veisin seuraavalla kerralla suklaalevyn tms

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 22:46:26

"Piste ymmärsi väärin"

Ei ymmärtänyt. Aloittaja ihan itse kirjoitti: "Mielestäni palvelun tarjoaja olisi voinut siirtää ajan"

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   10.8.25 09:48:09

Aloittaja on aasi.

Varattu aika on käytettävä ja jos sitä ei käytä, niin luonnollisesti maksaa peruuttamattomasta ajasta. Aloittajalle tiedoksi, että sinä et ole asiakkana korvaamaton, paikallesi saadaan kyllä toinen henkilö, joka hoitaa asiat ajallaan.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   10.8.25 10:43:43

Ap voi hankkia sellaiset asiat kuin muisti ja kalenteri.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   10.8.25 10:44:52

Ja lisäksi kasvaa aikuiseksi ottamalla vastuun teoistaan.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   10.8.25 12:19:33

Minä kun sähläsin ajanvarauksen kanssa niin "pakotin" yrittäjän ottamaan siitä normaalin hinnan. Ei olisi ottanut mutta en antanut periksi. Päädyttiin sitten siihen, että maksoin puolet käynnin hinnasta. En ottanut kuuleviin korviinkaan, etten olisi korvannut aikaa, kun yrittäjä olisi sen ajan voinut antaa toiselle ja saada ajasta korvauksen.

Aloittaja opettelee vaan laittamaan ajat muistiin eikä vastuuta muita ihmisiä pitämään huolta, että hän muistaa mennä itse varaamalleen ajalle.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   10.8.25 12:22:39

Et ole hyvä asiakas, koska edes pohdit tällaista. Yrittäjä ei menetä sinussa mitään.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   10.8.25 12:23:55

On kamalaa odottaa asiakasta joka on unohtanut aikansa. Lisäksi kun olisi ollut muita jonossa jolle olisi voinut sitä aikaa tarjota, jos olisi tiennyt. Pienelle yrittäjälle varsinkin kamalia.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.25 12:28:07

"Vai oletteko kuullut että jollain olisi liikaa asiakkaita tai mistä valita?"

Tiedän aika montakin yrittäjää, joilla on niin paljon asiakkaita, että uusi asiakas saa ajan vasta kuukausien päähän.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   10.8.25 12:52:41

No vaihda yrittäjää. Mutta luultavasti tuota menoa unohdat mennä sinnekin ajallaan ja saat siitä laskun. Eli mikään ei muutu.

  Re: Unohdin peruuttaa ajan. Ärsyttää kun joudun

Lähettäjä: puu 
Päivämäärä:   10.8.25 13:07:25

"Eihän se yrittäjän vika ole, jos sinä unohdat ajan. Tekisitkö sinä työtä ilman palkkaa? Se on sinulle varattu aika."

Tämä.
Ota opiksesi äläkä kiukuttele yrittäjälle, jonka aikaa tuhlaat. Opettele ihan itse laittamaan kalenteriin sinulle varatut ajat ja vaikka muistutus muutama päivä etukäteen aina vuorokauden välein, niin ei unohdu.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.