Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tapailukumppanin reissukassista löytyi kondomeja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 11:44:42

Olen tapaillut tosi ihanaa miestä tässä puolitoista kuukautta ja hän on sanonut mulle että toivoo että keskityttäis vaan toisiimme eikä tapailla muita samanaikaisesti. Mä olin hänen luonaan yötä ja hänellä on tällainen reissukassi kun hän käy kavereiden kanssa aika paljon festareilla ja muutenkin juhlimassa, ja kyllä, tein mitä ei ehkä saisi tehdä, mutta uteliaisuus ja entisten suhteiden aiheuttamat luottamusongelmat sai mut vilkaisemaan tähän kassiin kun mä jäin yksin hänen asuntoonsa. Ja siellähän oli useita kondomeja, ja mun kanssa hän ei niitä käytä, koska mulla on hormonaalinen ehkäisy käytössä ja luotetaan siihen että kummallakaan ei tauteja ole. Mä en nyt tiedä mitä ajatella, koska hän esimerkiksi oli just Weekend-festareilla toi samainen kassi mukana. Järjellä ajateltuna se voi olla, että ne on ollut siellä jo pitkään ja hän ei edes muista, että ne on siellä, mutta sitten tottakai mietityttää, että onko kuitenkin kyse siitä, että hän varautuu näillä reissuilla siihen että jos tuleekin joku kiva nainen vastaan.

Miten tästä voisi kysyä ilman, että myönnän katsoneeni sinne kassiin, koska mä en uskalla sitä kertoa. Pelkään että hän vihastuu siitä ja tottakai hänellä olisi oikeus siihen, mutta toi oikeasti häiritsee mua nyt tosi paljon. Hän on eilenkin ollut näiden kavereidensa kanssa baarissa ja yöpynyt jonkun kaverinsa luona tietääkseni ja tämä samainen kassi ja kortsut ovat olleet mukana. Tänään hän on tulossa mun luo, eli olisi hyvä tilaisuus tästä keskustella, mutta mulla ei ole mitään hajua, niten tästä pystyisi puhumaan, ilman että hän saa tietää, että mä tiedän niistä kortsuista.

Lisäksi tässä on myös sellainen aspekti, että hän ei ole kertaakaan ottanut mua mukaan mihinkään mihin hän on mennyt näiden kavereiden kanssa. mä en ole koskaan nähnytkään yhtäkään hänen kavereistaan. Mä oon kyllä kysynyt et voisinko mä tulla mukaan, mut hän on sanonut, että ei kun se on jo etukäteen sovittu jätkien kanssa yms. Mietityttää että onko näillä reissuilla kuitenkin tarkoitus pokailla naisia ja jos mä olisin mukana, niin se tietysti vähän haittaisi tätä toimintaa, ainakin hänen osaltaan.

Hän ei ole periaatteessa antanut mulle yhtäkään syytä olla luottamatta häneen. Hän on tosi huomaavainen ja kunnioittava ja lempeä ihminen, mutta m kun löysin noi kortsut ja yhdistän sen siihen että mua ei oteta niille reissuille mukaan, niin väkisinkin tulee ajatus, että onko tässä nyt jotain epäkunnioittavaa mua kohtaan meneillään. Tottakai mä haluan uskoa, että ne on vaan jäänyt sinne ja hän ei edes muista niiden olemassaoloa, mutta ikinä ei voi tietää. Ja siksi mä haluaisin tästä voida keskustella hänen kanssaan, mutta en vaan tiedä miten.

Re: Tapailukumppanin reissukassista löytyi kondomeja

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   9.8.25 11:52:41

” tein mitä ei ehkä saisi tehdä, mutta uteliaisuus ja entisten suhteiden aiheuttamat luottamusongelmat sai mut vilkaisemaan tähän kassiin kun mä jäin yksin hänen asuntoonsa.”

Niin kauan ku sulla on jotain tuollaista jota perustelet entisten suhteiden pskalla niin älä jooko ala uusiin suhteisiin. Sun uuden suhteen ei tarvitse olla mikään korjaussarja.

Päivämäärä:   9.8.25 11:57:28

"luotetaan siihen että kummallakaan ei tauteja ole."

No et sääkä ihan täysillä käy.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   9.8.25 12:00:07

Taitaa käyttää sua pelkästään seksiin

Päivämäärä:   9.8.25 12:11:52

Niin kauan kun kyseessä ei ole molempien osapuolien mielestä yksiavioinen parisuhde ja molemmat ei ole käyneet testeissä viimeisen seksikumppanin jälkeen niin ei harrasteta seksiä ilman kumia. Jos mies haluaa vain "tapailla" eikä seurustella niin et ole hänelle mitään vaimomatskua vaan fwb. Kannattaa nostaa seurustelu keskustelu pöydälle ja jos mies ei halua seurustella "vielä" niin siinä on sun vastaus. Kannattaisi myös mennä sp testeihin kun kaikki taudit ei oireile.

Päivämäärä:   9.8.25 12:12:28

Onpa täällä taas positiivista porukkaa :D

Tuohon en usko että käyttäisi pelkästään seksiin, on sanonut olevansa muhun tosi ihastunut, puhuu paljon tulevaisuudesta kanssani, olin juuri hänen luonaan useamman päivän emmekä harrastaneet seksiä edes joka päivä. Hän huolehti musta kun tulin kipeäksi ja halusi silti että jään hänen luokseen vielä pariksi päiväksi. Ollaan myös puhuttu paljon siitä mitä molemmat tältä suhteelta haluaa. Kohta joku sanoo että tuo on love bombausta vain, niin ei ole. Hän on hyvin varovainen ollut kertomaan omista tunteistaan koska pelkää että häneen sattuu ja halutaan siksi edetä hitaasti, koska molemmat on traumaattiset edelliset suhteet takana. Mulla on ollut suhteita pahojen poikien kanssa ja siksi myös tiedän että hän ei sitä ole, todellakaan. Siksi tuo kortsulöytökin nyt ehkä yllätti niin paljon, vaikka edelleen uskon sille olevan looginen selitys, mutta lähinnä ehkä olisi suotavaa ettei niitä kannettaisi mukana enää, kun ei pitäisi olla tarvetta ja sen haluaisin jotenkin sanoittaa myös hänelle.

Lähettäjä: Voivoi 
Päivämäärä:   9.8.25 12:14:19

Kaverit on tehny pikku pilan.
Ja jätä sinä toisen tavarat rauhaan!

Päivämäärä:   9.8.25 12:14:52

Mitäs kyselet apuja netissä kun et niitä kerran halua :D rakkaus lasit päähän vaan ja sitten myöhemmin uusi keskustelu kun homma ei mennytkään putkeen :D

Päivämäärä:   9.8.25 12:17:16

Mä kysyin miten keskustella tästä asiasta hänen kanssaan, en mitä hän musta haluaa tai pitäiskö meidän käyttää kumia. Yhtäkään vastausta siihen, mihin halusin sitä apua, en ole saanut :D

Päivämäärä:   9.8.25 12:22:40

Noh, ei sulla sitten ole kuin yksi vaihtoehto eli tunnustaa ja kysyä asiasta suoraan. Ei pitäisi olla ongelma, jos kerta suhde on noin hyvällä pohjalla. Tosin luulen, että olet vaaleanpunaiset lasit päässä.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.8.25 12:23:19

Festareilla jaetaan noita ja mulle on ihan sama ottaako mieheni niitä vastaan. Tiedän, ettei se niitä tarvii mut onpahan kaverille hätävarana

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   9.8.25 12:23:30

Koska ei siihen ole vastausta, eikä muiden tehtävä ole sellaista sinulle antaakkaan :D

Menit tonkimaan toisen tavaraoita ja nyt haluaisit keskustella siitä, että saisit toisen kiinni jäämättä itse. Suhteen kuuluisi perustua rehellisyyteen, joten suosittelisin kertomaan rehellisesti mitä teit ja miksi ja mitä löysit.

Minustahan tuo on ihan selvää, että hän ei ole situoutumassa sinuun, mutta itsehän tiedät parhaiten.

Lähettäjä: Sissi 
Päivämäärä:   9.8.25 12:24:14

No siis olette tapailleet puolitoista kuukautta. Onko käynyt useilla festareilla kesällä? Ehkä heti ekana ei tule mieleen siivota sitä reissukassia kun joku nainen kierroksessa?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   9.8.25 12:25:24

No ethän sinä tätä usko mutta miehelle sopii se että te tapailette kevyesti ja hänellä on silti puhdas omatunto mennä kavereitten kanssa ja pokailla mimmejä siellä. Ei kumeja pidetä mukana kuin käyttöä varten, kun tilaisuus tulee, ja pöljä olet jos muuta kuvittelet.

Ja jos ette seurustele, mikä ihmeen homma tuo on "keskittyä toisiinne"? Höpön höpön. Tyyppi voi olla mukava mutta pistää sinua nyt halvalla. Ja miksi kurkkasit hänen tavaroitaan, intuitio varmaan kertoi missä mennään, koska tiedät näköjään itsekin miksei sinua sinne reissuihin mukaan oteta.

Nyt sitten päätät hyväksytkö tuon fwb-virityksen sellaisena kuin se on, muine naisineen kaikkineen, vai et. Suosittelen että et koska sinua selvästi vaivaa tuo kuvio. Silloin suhde loppuu, mutta ainakin vältyt olemasta höynäytettävä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.8.25 12:27:01

Olisit tyytyväinen että käyttää niitä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   9.8.25 12:34:32

Hyvähän se on että käyttää niitä kortsuja niin ei levitä tauteja suhun.

Päivämäärä:   9.8.25 12:36:19

Tuon tyyppinen käytös on muuten hyvin tyypillistä miehille, jotka haluavat pitää naista ns varalla, kun samalla etsivät jotain parempaa. Välitetään ja huolehditaan naisesta sen verran, että saadaan se pidettyä itsellä.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   9.8.25 12:44:14

Tärkeitä asioita on erottaa puheet ja teot sekä osata myöntää tosiasiat. Sä nyt olet vielä niin rakastunut, ettet halua nähdä tuota kuviota. Rakastunut mies haluaa viettää aikaansa rakkaansa kanssa. Sitä ei silloin kiinnosta poikien illat eikä festarit tai ainakaan ilman sinua siellä oleminen.

Lähettäjä: tärkeämpää 
Päivämäärä:   9.8.25 12:45:13

Ei kortsut mitään, mutta missäs panohanskat oli kun kaikki tämä tapahtui?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   9.8.25 12:52:32

Kyllä aloittaja puhuu luottamuksesta ja itse kaivelee? Et tarvitse mitään miestä!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.8.25 12:59:18

Lähettäjä: X
Päivämäärä: 9.8.25 11:52:41

” tein mitä ei ehkä saisi tehdä, mutta uteliaisuus ja entisten suhteiden aiheuttamat luottamusongelmat sai mut vilkaisemaan tähän kassiin kun mä jäin yksin hänen asuntoonsa.”

Niin kauan ku sulla on jotain tuollaista jota perustelet entisten suhteiden pskalla niin älä jooko ala uusiin suhteisiin. Sun uuden suhteen ei tarvitse olla mikään korjaussarja.

Lähettäjä: % 
Päivämäärä:   9.8.25 13:15:30

Kuka idiootti luottaa 1,5 kk seurustelusuhteen jälkeen että toisella ei ole sekaitauteja. On sillä, ja kyllä, panee muita jos saa tilaisuuden.

Lähettäjä: fk,k 
Päivämäärä:   9.8.25 13:15:35

Ei myöskään riitä, että käy heti nussittuaan testeissä. Itämisajat voivat olla pitkiä. Joskus oli suositus että puoli vuotta pitää olla yksi ja ainoa seksikumppani ja sitten vasta jättää kortsun pois, jos testitulokset on puhtaat ja kummallakaan ei mitään oireita ole ollut. Kaikkia tautejahan ei voi edes testata oireettomana, ne voidaan diagnosoida vasta kun ne oireilee. Ja jotkut voi olla oireettomina kauan.

Kysy ihan suoraan, että miksi hänellä on kondomeja reissulaukussa. Turha vihjailla.

Päivämäärä:   9.8.25 13:24:50

Voihan se olla että on ostanut ne ennen sun tapaamista ja jättänyt laukkuun kavereille varaksi. Tai sitten unohtunut. Tai sitten on kuitenkin vielä mato koukussa jos sattuisi parempi kala syömään.

Lähettäjä: Kf 
Päivämäärä:   9.8.25 13:27:45

Kuinka moni kantaa kortsuja varuiksi kavereilleen? :D
Pettäjät.

Mä kyllä ymmärrän aloittajan täysin.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   9.8.25 13:30:10

No tässä aloittajalle pyytämänsä neuvo.

Kerrot rehellisesti miehelle että olet tutkinut hänen reissukassinsa, koska olit utelias ja myös sinulla on luottamuspula aiempien huonojen suhteiden vuoksi.

Siitä sitten seuraa mitä seuraa.

Mieshän sinuun luotti kun antoi olla yksin asunnollaan. Ja sinä itse petit luottamuksen.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   9.8.25 13:36:51

Minä en pystyis suhdetta enää jatkaa.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   9.8.25 13:37:56

Te ootte tapaillut 1,5kk. En mäkään oo tuossa ajassa oo tavannut yhdenkään TAPAILUkumppanin kavereita saati lähtenyt heidän mukanaan reissuun.

Ps. Itse löysin mieheltä kortsuja 3v sen jälkeen, kun ei olla itse käytetty. Kysyin suoraan. Avoin keskustelu on parisuhteen perusta. Jos siihen ei pysty, ei suhde tule toimimaan.

Lähettäjä: edje 
Päivämäärä:   9.8.25 13:48:10

Mikä päiväys niissä kortsuissa on? Jos päiväystä on jäljellä esim. 3 vuotta, niin ne ovat aika uusia, mutta jos päiväys on mennyt tai päättymässä pian, niin kortsut ovat todennäköisesti vanhoja. Tuskin on ihan vasta ostanut kortsuja, joissa päiväys on ensi kuussa.

Jos pakkaus on kulunut, niin silloin ne on pyörineet mukana kauan, mutta jos pakkaus on uuden näköinen, ne on varmasti aika vasta ostettu.

Ja onko kyseessä yksittäispakatut festarikondomit, vai kokonainen paketti? Eli onko niitä jaettu jossain ilmaiseksi vai onko ostanut paketin itse?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.8.25 13:54:16

Eipä niistä päiväyksistä voi päätellä onko kumit ostettu eilen vai kaksi kuukautta sitten.

Lähettäjä: 2378 
Päivämäärä:   9.8.25 13:56:24

"Eipä niistä päiväyksistä voi päätellä onko kumit ostettu eilen vai kaksi kuukautta sitten."

Kyllä niistä vähän voi päätellä. Päiväystä on uusissa kondomeissa yleensä useampi vuosi, joten jos päiväys on pian päättymässä, niin ei kukaan niitä kortsuja kaupasta osta, kun tuoreempiakin on saatavilla. Ellei sitten ole esim. -70 % alennuksessa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.8.25 13:58:07

Kääk, mulla kassissa siteitä eikä ole menkkoja tullut 8 vuoteen… :D

Päivämäärä:   9.8.25 14:00:23

"Kerrot rehellisesti miehelle että olet tutkinut hänen reissukassinsa, koska olit utelias ja myös sinulla on luottamuspula aiempien huonojen suhteiden vuoksi.

Siitä sitten seuraa mitä seuraa.

Mieshän sinuun luotti kun antoi olla yksin asunnollaan. Ja sinä itse petit luottamuksen."

Tässä ainakin itselläni heräisi heti se epäilys että mitä kaikkea muuta on tutkittu/pengottu, mistä ei uskalleta vielä sanoa.

Päivämäärä:   9.8.25 14:04:04

Jos se ukko tuo sen kassin sun luo, niin "vahingossa" kompastut siihen tai jotain niin että kassin sisältö valahtaa lattialle. Tai tiputat sen kassin jostain sängynpäältä nuripäin lattialle. Sitten voit kysellä, että Hei mitä nää kortsut on täällä? :D

Päivämäärä:   9.8.25 14:08:44

Te ootte tapaillut 1,5kk. En mäkään oo tuossa ajassa oo tavannut yhdenkään TAPAILUkumppanin kavereita saati lähtenyt heidän mukanaan reissuun.
---
Suhteita monia, ite tavannut jo viikonkin jälkeen kun mentiin kylään. Ei me tapailtu kun jotain vajaa 2viikkoa ennen seurustelua. Mä aina edennyt nopeasti suhteeseen, välillä onnistuu hyvin ja välillä menty päin mäntyjä. Nykyisen kanssa muutin heti yhteen, 10v yhdessä oltu.

Päivämäärä:   9.8.25 14:13:09

Jos mulla olisi reissukassi minne käytännössä vaihdan vain alusvaatteet ja saippuan kun ne loppuu niin ei tulisi mieleenkään ottaa kondomeja pois sen takia että on uusi muija. Luultavasti unohtuisivat kulkemaan siellä. Eikä tulisi mieleenkään että se ketään kiinnostaisi. Olen nainen. Btw

Lähettäjä: jdmdm 
Päivämäärä:   9.8.25 14:21:45

"Olen nainen. Btw"

Ihan mielenkiinnosta kysyn, ja tähän saa toki muutkin naiset vastata.

Kun naisena kuskaat mukana kondomeja mahdollisten miesten varalle, niin onko sinulla mukana erilaisia? Esim. kahta eri kokoa, ns. normaali ja isompi koko? Vai kannatko mukana vain yhden kokoisia ja se on sitten voivoi, jos se ei kikkelin päälle mahdukaan eikä miehellä ole itsellään mukana sopivia?

Ja siis ajattelen tilannetta, jossa ei ole yhtä tiettyä vakikumppania, jonka kortsumieltymykset tai oikean koon/mallin tietää.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.8.25 14:30:24

Jos mies penkoisi tapailukumppani naisen kassia, niin hänhän olisi väkivaltainen, mustasukkainen, narsistinen, hullu kyylä.

Aloittaja ei ole valmis parisuhteeseen nyt, jos koskaan tulee olemaankaan.

Päivämäärä:   9.8.25 14:38:46

Tarkoitin sitä sillä jos olisin mies. Ja naisena ajattelen asiaa niin että jos olisin mies evvk ottaa pois. Ja naisena ymmärrän että mies ei osaa edes ajatella että ne nyt pitää ottaa pois, luultavasti ei edes rekisteröi niitä siellä.

Lähettäjä: Lhfh 
Päivämäärä:   9.8.25 16:02:11

... Et sä voi sanoa miten toimistit jos olisit toinen ihminen/ mies

Päivämäärä:   9.8.25 16:08:56

1,5kk?? Ja naiset sekoilee täällä täysillä että 'oot pelkkä pano!!! Rakastunut ei käy sovituilla reissuilla kavereiden kanssa!!"

Siis tuntuu ihan hullulta ajatukseltakin, että mies nyt olisi heti aloittajan tavatessaan ja sekin hänen kanssaan aloittaessaan siivonnut kaikki kassinsa ja hävittänyt kämpän joka ikisen kortin :D Nyt oikeesti, hengitä ja elä omaa elämää äläkä kaivele toisen kasseja tapailusuhteen alussa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.