Lähettäjä: .
Päivämäärä: 9.8.25 11:44:42
Olen tapaillut tosi ihanaa miestä tässä puolitoista kuukautta ja hän on sanonut mulle että toivoo että keskityttäis vaan toisiimme eikä tapailla muita samanaikaisesti. Mä olin hänen luonaan yötä ja hänellä on tällainen reissukassi kun hän käy kavereiden kanssa aika paljon festareilla ja muutenkin juhlimassa, ja kyllä, tein mitä ei ehkä saisi tehdä, mutta uteliaisuus ja entisten suhteiden aiheuttamat luottamusongelmat sai mut vilkaisemaan tähän kassiin kun mä jäin yksin hänen asuntoonsa. Ja siellähän oli useita kondomeja, ja mun kanssa hän ei niitä käytä, koska mulla on hormonaalinen ehkäisy käytössä ja luotetaan siihen että kummallakaan ei tauteja ole. Mä en nyt tiedä mitä ajatella, koska hän esimerkiksi oli just Weekend-festareilla toi samainen kassi mukana. Järjellä ajateltuna se voi olla, että ne on ollut siellä jo pitkään ja hän ei edes muista, että ne on siellä, mutta sitten tottakai mietityttää, että onko kuitenkin kyse siitä, että hän varautuu näillä reissuilla siihen että jos tuleekin joku kiva nainen vastaan.
Miten tästä voisi kysyä ilman, että myönnän katsoneeni sinne kassiin, koska mä en uskalla sitä kertoa. Pelkään että hän vihastuu siitä ja tottakai hänellä olisi oikeus siihen, mutta toi oikeasti häiritsee mua nyt tosi paljon. Hän on eilenkin ollut näiden kavereidensa kanssa baarissa ja yöpynyt jonkun kaverinsa luona tietääkseni ja tämä samainen kassi ja kortsut ovat olleet mukana. Tänään hän on tulossa mun luo, eli olisi hyvä tilaisuus tästä keskustella, mutta mulla ei ole mitään hajua, niten tästä pystyisi puhumaan, ilman että hän saa tietää, että mä tiedän niistä kortsuista.
Lisäksi tässä on myös sellainen aspekti, että hän ei ole kertaakaan ottanut mua mukaan mihinkään mihin hän on mennyt näiden kavereiden kanssa. mä en ole koskaan nähnytkään yhtäkään hänen kavereistaan. Mä oon kyllä kysynyt et voisinko mä tulla mukaan, mut hän on sanonut, että ei kun se on jo etukäteen sovittu jätkien kanssa yms. Mietityttää että onko näillä reissuilla kuitenkin tarkoitus pokailla naisia ja jos mä olisin mukana, niin se tietysti vähän haittaisi tätä toimintaa, ainakin hänen osaltaan.
Hän ei ole periaatteessa antanut mulle yhtäkään syytä olla luottamatta häneen. Hän on tosi huomaavainen ja kunnioittava ja lempeä ihminen, mutta m kun löysin noi kortsut ja yhdistän sen siihen että mua ei oteta niille reissuille mukaan, niin väkisinkin tulee ajatus, että onko tässä nyt jotain epäkunnioittavaa mua kohtaan meneillään. Tottakai mä haluan uskoa, että ne on vaan jäänyt sinne ja hän ei edes muista niiden olemassaoloa, mutta ikinä ei voi tietää. Ja siksi mä haluaisin tästä voida keskustella hänen kanssaan, mutta en vaan tiedä miten.
|