Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehinen näkemykseni naisten ikääntymisestä

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   8.8.25 19:23:52

Naiset, jotka yrittävät peittää ikäänsä ties millä pistoksilla ja leikkauksilla ja voimakkailla meikeillä, lopulta vain muistuttavat keinotekoisella ulkonäöllään omasta iästään.

Ikääntyvä ihminen voi olla kaunis, vaikka ei yrittäisi näyttää nuorelta.

Re: Miehinen näkemykseni naisten ikääntymisestä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.25 19:30:43

Aamen!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   8.8.25 19:45:15

Vaikka mitä leikkauksia, pistoksia jne tehdään niin kämmenistä ikä näkyy. Käsittääkseni kukaan ei ole vielä kiristyttänyt kämmenselkien nahkaa. Toki voin olla väärässä.

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   8.8.25 19:54:29

Näin nuorena naisena sanon, että moni paljon pistoshoitoja ottanut ikäiseni näyttää ikäistään vanhemmalta, vaikka toisin varmaan kuvittelevat. Joku yks kaks kertaa tai ihan vähän vaan ei niinkään vaikuta, mutta sitten kun niitä leikkauksia, pistoksia ja muita on paljon..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.8.25 20:02:48

Eipä kiinnosta jonkun miehen mielipiteet.

Lähettäjä: % 
Päivämäärä:   8.8.25 20:03:45

Kas kun me naiset ei haluta mitään miehistä mielipidettä ikääntymisestämme tai ulkonäöstämme muutenkaan.

Mene nyt itse ensin vaikka peilin eteen alasti ja ihan kriittisesti katselet onko varaa sanoa yhtään mitään.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   8.8.25 20:13:54

Olen nainen ja samaa mieltä aloittajan kanssa. Asia ei minua kuitenkaan vaivaa, jokainen tehköön keholleen just sitä mitä kokee tarvitsevansa.

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   8.8.25 21:50:37

Mä olen ihmetellyt kun tosi monet julkkikset näyttää nykyään ihan samalta. Kauniilta, mutta hyvin samalta. Ja arvelee heidän olevan "erittäin hyvin säilyneitä" viisikymppisiä, ja sitten lukeekin heidän olevan alle kolmekymppisiä. Se on hämmentävää. Onko ne täyteainepistokset, jotka tekee sen? En tunne asiaa. Moni näyttää tekoälyn tekemiltä geneerisiltä kauniin naisen kuivilta.

Ihnoan tuota hyvin säilynyt -luonnehdintaa, koska kaikki vanhenevat tavallaan enkä tykkää että sitä arvotetaan.

Lähettäjä: hus 
Päivämäärä:   8.8.25 22:14:34

"Miehinen näkemyksesi" ei kiinnosta yhtään ketään tällä palstalla. Mene roskiin.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   8.8.25 22:17:27

Kylläpä kiukuttaa

Lähettäjä: Elämä 
Päivämäärä:   8.8.25 22:20:41

"Käsittääkseni kukaan ei ole vielä kiristyttänyt kämmenselkien nahkaa. Toki voin olla väärässä."

Käsityksesi on väärässä.

Aloittajan kanssa olen täysin samaa mieltä siitä, että nuoremmalta näyttäminen ei todellakaan ole mikään itseisarvo. Toisaalta moni aidosti nuori ihminen näyttää kamalalta ripsuräpsyripsineen ja botoxhuulineen, sitä en tiedä miltä nämä nuoret ihmiset haluavat näyttää. Vaikka noita näkee nykyään paljon niin silmä ei niihin totu.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   8.8.25 22:24:36

Ai että meni naisten tunteisiin tämä aloitus!
Naisten maailmaa kun oon todistanut useita vuosikymmeniä, niin hullummaksi ja keinotekoisemmaksi menee.
Jokainen taaplaa tyylillään - harmi vaan, että nää nuorena ja varsinkin keski-ikäisenä tehdyt korjaukset ei todellakaan näytä toimivan ikääntyessä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   8.8.25 22:26:26

Aivan sama, mitä kukakin tekee ulkonäölleen, kunhan tekee sen omaksi ilokseen eikä mistään "miehet tykkäävät" tai "jos teet noin niin sit sul on menny tunteisiin, hih ja hormonit" -syistä..

Lähettäjä: vanha 
Päivämäärä:   8.8.25 22:28:11

Olen 58 enkä näytä päivääkään nuoremmalta päinvastoin minua on luultu 67v. Olen myös työtön ja fakta on etten enää työllisty.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.