Lähettäjä: Huoh
Päivämäärä: 8.8.25 15:50:08
Kolme vuotta yhteistä elämää takana. Seksi lopahtanut. Mies ei enää tunne varsinaisesti intohimoa. Jos aloitan niin mies kyllä lähtee mukaan, mutta homma saattaa lopahtaa kesken. Miehellä testovaje ja "siniset pillerit" käytössä. Kaksi erilaista. Se ei kuitenkaan auta. Minulla menee itsetunto tämän asian kanssa, vaikka mies kuinka vakuuttaa, että haluaa juuri silloin kun aloitan.
Keväällä mies halusi erota kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olisi halunnut olla ja mennä yksin paikasta toiseen. Aloitin heti asunnon etsimisen. Lähipiirille mies valehteli, että minä olen se joka eroa halusi ja ruoti somessa tätä MINUN haluani erota ja että kiristän häntä tällaisella toiminnalla. Kiristän mihin? Myöskin valheita minun taloudellisesta tilasta siellä kerrottiin. Suhde saatiin kuitenkin jollain tavalla kuntoon. Mies haluaa painaa asian villaisella kun vaadin, että hän korjaisi asiat lähipiirille. Mies ei korjaa, koska ei "halua tehdä itsestään pelleä". On aika selvää, että miehen lähipiiri vihaa minua ja vastaan tullessa eivät enää edes tervehdi. Silti mies suuttuu, kun en lähde hänen mukaan yhteisiin illan viettoihin. Toisaalta on myös sanonut, että ei halua minua niihin, vaikka muiden puolisot ovat paikalla.
Olen onneton. Ei pitäisi välittää mistään mitä muut ajattelee. Pikku hiljaa kuitenkin kriisin jälkeen asiat alkaa kirkastua. Tämä ei taida tästä enää korjaantua... Mielipiteitä?
|