Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko parisuhde enää parantua?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   8.8.25 15:50:08

Kolme vuotta yhteistä elämää takana. Seksi lopahtanut. Mies ei enää tunne varsinaisesti intohimoa. Jos aloitan niin mies kyllä lähtee mukaan, mutta homma saattaa lopahtaa kesken. Miehellä testovaje ja "siniset pillerit" käytössä. Kaksi erilaista. Se ei kuitenkaan auta. Minulla menee itsetunto tämän asian kanssa, vaikka mies kuinka vakuuttaa, että haluaa juuri silloin kun aloitan.

Keväällä mies halusi erota kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olisi halunnut olla ja mennä yksin paikasta toiseen. Aloitin heti asunnon etsimisen. Lähipiirille mies valehteli, että minä olen se joka eroa halusi ja ruoti somessa tätä MINUN haluani erota ja että kiristän häntä tällaisella toiminnalla. Kiristän mihin? Myöskin valheita minun taloudellisesta tilasta siellä kerrottiin. Suhde saatiin kuitenkin jollain tavalla kuntoon. Mies haluaa painaa asian villaisella kun vaadin, että hän korjaisi asiat lähipiirille. Mies ei korjaa, koska ei "halua tehdä itsestään pelleä". On aika selvää, että miehen lähipiiri vihaa minua ja vastaan tullessa eivät enää edes tervehdi. Silti mies suuttuu, kun en lähde hänen mukaan yhteisiin illan viettoihin. Toisaalta on myös sanonut, että ei halua minua niihin, vaikka muiden puolisot ovat paikalla.

Olen onneton. Ei pitäisi välittää mistään mitä muut ajattelee. Pikku hiljaa kuitenkin kriisin jälkeen asiat alkaa kirkastua. Tämä ei taida tästä enää korjaantua... Mielipiteitä?

Re: Voiko parisuhde enää parantua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.25 15:52:24

juokse.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   8.8.25 15:54:53

Lähde

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.8.25 15:55:58

Minkä takia palasitte yhteen tuon ensimmäisen erosekoilun jälkeen?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   8.8.25 15:57:53

Palattiin yhteen, koska mies vannotti, että ei edes tiedä mitä ajatteli kun halusi erota ja oli jokin hetkellinen päähän pisto. Uskoin silloin. Nyt mieli on alkanut kirkastua itsellä...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.8.25 15:59:18

Joo, kannattaa uskoa noita tekoja, ei sanoja. Sillä ei ole väliä tiesikö mies mitä oli tekemässä ja mistä syystä, hän halusi erota, valehteli ja haukkui sinut lähipiirilleen, eikä nytkään halua sinua elämäänsä.

Jatka asunnonhakua.

Päivämäärä:   8.8.25 16:07:07

Muuten se on kuitenkin niin ihana, että kannattaa jatkaa?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   8.8.25 16:07:59

No en kyl olis suostunut siihen, että valehtelun jälkeen ei selventäis muille tehneensä niin. Miten kukaan sellaisen ihmisen kanssa haluaa edes olla?

Lähettäjä: Ralli 
Päivämäärä:   8.8.25 16:12:01

En usko, että voi tuosta parantua, todennäköisesti kyllä pahenee merkittävästi.

Lähettäjä: Ei 
Päivämäärä:   8.8.25 16:12:19

Muuta kuin pirriä reikään vaan.

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   8.8.25 17:06:20

Ei voi parantua enää tuo suhde. Lapikasta.

Päivämäärä:   8.8.25 17:10:32

Seksi ei ole ongelma tuossa vaan miehen manipulaatio ja valehtelut muille ekalla erolla. Eroaisin et ansaitse tommosta, keksii se vielä muutakin pahaa susta kun tulee taas ongelmia.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.8.25 18:59:02

Lapikasta. Tyyppi vielä valehtelee sinusta niin eihän siihen voi jatkossakaan luottaa

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   8.8.25 20:19:09

Tuskin kannattaa edes jäädä odottelemaan sitä epätodennäköistä parantumista.

Lähettäjä: Njkk 
Päivämäärä:   8.8.25 20:33:46

Meillä sana juttu, joku tyhmä riita ja mies halusi erota, kuukauden kuluttua tajus tehneensä virheen ja on siitä asti ruikuttanut takas.
Never again.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.